tc47 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 HEY, ikke bruk navnet mitt sånn, reported!!!!! Gruer meg til kamp. Frykter Rooney, Hernandez og Uniteds 12. mann - Howard Webb. 2 av 3 hadde du god grunn til å frykte. 3. hjalp dere litt i og med at dere hadde sannsynligvis ligget under 3-0 uten litt blindhet av linjedommeren + Webb og skadet målforskjellen enda mer. Hadde vel vært 6 mål bedre enn dere med evt. 3-0! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hahahahahahahaha. Hvaaaaaaaaaaa faen??????? Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) It's called a joke, mate. Endret 10. mai 2011 av makkaa 2 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Taktikken til Chelsea, spesielt denne våren, har eg ikkje forstått meg på. Det virker som om Ancelotti har mistet total grep på den taktiske biten. Det er ingen som veit kva dei skal gjøre med ballen i beina. Da blir det bare sikre pasninger. Spelet blir også sterkt fokusert rundt på kantene fordi ingen klarer/gidder å lage pasningsalternativer sentralt. Det er for mange touch i forhold til i fjor, da det meste gjekk på 2-3 touch. Motivasjonen er der ikkje, ingenting stemmer. Ancelotti må ta seg sjølv i nakken saman med spelarane og få i gang ein taktikk som funker. Hvis han ikkje klarer det til neste sesong så ser eg ingen framtid for denne karen. Dette var min klagepost for i dag. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Etter Torres kom til klubben så har jo Ancelotti eksperimentert med 4-3-1-2 og 4-4-2, noe som ikke har fungert. Han har måtte fått Drogba og Torres til å fungere sammen, i og med at ingen av de vil godta å måtte bli benket over en lengre periode. 4-3-3 er formasjonen som passer Chelsea, og eksperimenteringen mellom disse formasjonene og taktikkene, tror jeg, har vært det som har ødelagt for Chelsea, i tillegg til den uforklarlige dårlige formen som inntraff dem midten av sesongen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det er imponerende at vi etter den forferdelige midtsesongen klarer å kjempe oss opp til en sølvplass, med gode muligheter til å ta gull i de siste serierundene. Det er alikevel en dårlig sesong for oss med tanke på de andre turneringene, men jeg skal alikevel nyte den siste kampen på puben i dag og ser frem til et sultent og revansjesugent Chelsea til høsten. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Og der ble Ancelotti sparket! http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2364758,00.html Chelsea-jobben må være den verste jobben en manager kan ha (bortsett fra økonomisk selvsagt), vinn ligaen eller gå! Dere skylder Roman all suksessen de siste årene, men dette blir vel litt for dumt? 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Lurer på hvem som skal ta jobben nå. Håper ikke dere får lokket Villas Boas eller Hiddink til å ta jobben. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 NEI! HVORFOR?! Helt TRAGISK avgjørelse! 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Nå har Roman dretet seg ut igjen, har han ikke lært noe som helst fra Jose Mourinho episoden? Vi hadde ingen bedre alternativer enn Carlo Ancelotti nå, de som skal klandres for den dårlige perioden er spillerne ikke Ancelotti. De tapte form og Ancelotti er ikke en trollmann. Endret 22. mai 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Viser seg at Ancelotti fikk sparken på spillerbussen. Haha, for en latterlig klubb Chelsea er. Endret 22. mai 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 vinn ligaen eller gå! Det er vel mer: Vinn ligaen, men gå allikevel! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 spot on, Jotun. er lavt å sparke Ancelotti på coachen Lenke til kommentar
fnats Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Nå har russeren driti på draget. Hele spillergruppen må bli kjent med en ny trener og vice versa. Ancelotti førte Chelsea til The Double i sin første sesong, og sølv året derpå. Skikkelig krise gitt. Sinnet koker inni meg... Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Viser seg at Ancelotti fikk sparken på spillerbussen. Haha, for en latterlig klubb Chelsea er. Hvor har du det her fra? For meg virker det som det allerede var klart før dagen kamp. Han sa jo rett ut i intervjuet at han ville bli i London og ta over West Ham om han fikk tilbud.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ble meldt på Twitter. Ikke vet jeg, men om det er sant så er det bare latterlig. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hahaha, for en latterlig klubb. Eieren får vel drite ut flere rubler, så kommer vel trofeene som perler på snor. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Ble meldt på Twitter. Ikke vet jeg, men om det er sant så er det bare latterlig. Har blitt offentliggjort på hjemmesiden deres. Helvete så sur jeg er på Roman nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå