Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Kan ikke si Manchester Uniteds offensive fotball var så mye å skryte av forrige sesong heller. Chelsea har slitt denne sesongen, noe som vises i måten de spiller fotball på. Jeg er overbevist om at de kommer til å ta tak i dette neste sesong, og spille bedre og mer offensiv fotball neste sesong, så de får satt manu på plassen der de hører hjemme; 2. og nedover.

8446340[/snapback]

Nok en Chelsea-supporter som tyr til fjortis-argumentasjon.

Gøy :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Istedetfor å stoppe opp etter første linje, får så å kalle meg fjortiss, så bør du kansje lese alt så du ser at det faktisk er relevant.

Og bare for å drite deg enda litt mer ut, så er Chelsea det laget som har scort nest mest mål i PL i år, bak Manu.. ;) Men som sagt, Chelsea har slitt denne sesongen, og kommer sterkere tilbake i neste. Akkurat som Manu gjorde fra forrige sesong til denne.

Lenke til kommentar
Kan ikke si Manchester Uniteds offensive fotball var så mye å skryte av forrige sesong heller. Chelsea har slitt denne sesongen, noe som vises i måten de spiller fotball på. Jeg er overbevist om at de kommer til å ta tak i dette neste sesong, og spille bedre og mer offensiv fotball neste sesong, så de får satt manu på plassen der de hører hjemme; 2. og nedover.

8446340[/snapback]

Gøy :cool:

8446425[/snapback]

Klart han må ty til fjortis-argumentasjoner. Hvordan skal dere ellers forstå hva han skriver?

Lenke til kommentar

Kan dere være så snill med å komme med argumenter for hvorfor det jeg skriver er så dumt, i stedet for å bare skrive dritt. Med slik patetisk oppførsel gjør dere ikke annet enn å spytte på dere selv, og deres eget lag. Selv har jeg stort sett vært saklig, men likevel blir jeg kallt ting som "frekk" og "fjortiss". Tror dette viser at det faktisk ikke er Chelsea fansen som er fjortisser, men dere ManU-fans. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Kan dere være så snill med å komme med argumenter for hvorfor det jeg skriver er så dumt, i stedet for å bare skrive dritt. Med slik patetisk oppførsel gjør dere ikke annet enn å spytte på dere selv, og deres eget lag. Selv har jeg stort sett vært saklig, men likevel blir jeg kallt ting som "frekk" og "fjortiss". Tror dette viser at det faktisk ikke er Chelsea fansen som er fjortisser, men dere ManU-fans. Takk for meg.

8447058[/snapback]

generalisering :w00t:

Resten av diskusjonen får du ha i fred, Prebo er forøvrig lfc fan(?).

Lenke til kommentar

8446340[/snapback]

Kan du peke på fjortis-argumentasjonen?

Når det gjelder startoppstillinga idag regner jeg med det blir en 4-4-2 med Cech; Diarra, Ferreira, Terry, Cole; Mikel, Makelele, Lampard, Cole; Sjevtsjenko, Drogba. Kan tenkes at Boulahrouz starter, men han har ikke spilt siden han kom tilbake fra skade så heller tvilsomt.

Lenke til kommentar
Når det gjelder startoppstillinga idag regner jeg med det blir en 4-4-2 med Cech; Diarra,  Essien, Terry, Cole/Bridge; Mikel, Makelele, Lampard, Cole; Kalou, Drogba. Kan tenkes at Boulahrouz starter, men han har ikke spilt siden han kom tilbake fra skade så heller tvilsomt.

8466994[/snapback]

Sånn...

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

4-3-3 hadde vært stilig :cool:

Cech

Diarra - Ferreira/Carvalho om han er frisk? - Terry - Cole

Mikel - Lampard - Ballack

Kalou - Drogba - Shev

Men har mere tro på Ant1 sin.

Ballack skadet?? :cry: Visste ikke det var så alvorlig...

Men ble 4-3-3 som jeg trodde, bare Makelele for Ballack og J Cole for Kalou.

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...