HeHauken Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Tror det er Arsenal som har hengekamp mot Tottenham. Mener Chelsea skal møte Birmingham i sin. Stemmer det. Hjemme mot B`ham. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Stor blir han aldri. Fyren ser jo ut som en underernært afrikansk unge. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Stor blir han aldri. Fyren ser jo ut som en underernært afrikansk unge. Det er derfor han er så god Endret 20. mars 2011 av Sovende Panda Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Underernært unge sa du? 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Dt var deilig å slå City, Luiz må bare fortsette med det han driver med.. 6 kamper igjen av PL og 4 av dem er på brua.. Chels ska møte, Birmingham, West Ham, Tottenham på hjemmebane Bortekampene er United og Everton. United er fortsatt med i Fa, CL så de har tett kampprogram, Arsenal har kun PL å konse om, hmm spennende,. Bare United ikke vinner PL så er jeg fornøyd, men fortsetter Chelski å vinne kamper, så kan vi vinne både PL og CL, og for en fin start på sommern det hadde vært Er det et lag jeg DIGGER når vi slår, så er dt United, og vi skal møte dem 3 ganger i løpet av en mnd Håper på det blir 3 av 3. Ihvertfall de to første (CL) 06.04. 12.04. 07.05. Endret 22. mars 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 6 kamper igjen av PL og 4 av dem er på brua.. Trodde dere hadde 9 kamper igjen jeg? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 8 av de kampene skal det være bra odds på at Chelsea vinner. Ser lovende ut dette, om vi ikke tar igjen Man U så kan vi fort ta igjen Arsenal. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Meget tett kampprogram i April. Det blir enda tøffere hvis me går videre i CL også. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ser lovende ut dette med tanke på vårt kampprogram. Hvordan ser kampprogrammet til United og Arsenal ut? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 6 kamper igjen av PL og 4 av dem er på brua.. Trodde dere hadde 9 kamper igjen jeg? Sorry my bad, 9 kamper ja,tok ik md de 3 første mot Stoke, Wigan og West bromwich, men regner med at dette blir 9 poeng ihvertfall..Ihaaa.. Arsenal sine kamper: Arsenal - Blackburn Blackpool - Arsenal Arsenal - Liverpool Tottenham - Arsenal Bolton - Arsenal Arsenal - Man. United Stoke - Arsenal Arsenal - Aston Villa Fulham - Arsenal Så vi kan foort klatre opp til en 2.plass om ikke FØRSTE :=) United: West Ham - Man. United Man. United - Fulham Newcastle - Man. United Man. United - Everton Arsenal - Man. United Man. United - Chelsea Blackburn - Man. United Man. United - Blackpool Har ikke tatt med Fa cupen og CL.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 For meg handler dette om å ta 3 poeng mot de antatt svakere lagene. Dersom dette går i orden, så er 3. plassen og dermed også Champions League sikret. Hvis Manchester United og Arsenal bestemmer seg for å gjøre Chelsea en tjeneste, så er dette selvsagt helt ok. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 United har ikke hatt all verdens form i det siste, pluss at vi har en kamp igjen å spille mot dem. Arsenal er veldig skadeutsatt så jeg øyner muligheten, men da må vi nesten vinne samtlige matcher fremover. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Et Mourinho-comeback hadde så til de grader vært på sin plass : http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/mourinho-min-neste-jobb-blir-i-premier-league-3450897.html Endret 23. mars 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Et Mourinho-comeback hadde så til de grader vært på sin plass : http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/mourinho-min-neste-jobb-blir-i-premier-league-3450897.html Han skal nok ta over for den største, for en kar som Mourinho må det være den ultimate utfordringen. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Tror nok han velger det laget med størst mulighet for å avansere i CL. Tiden vil jo vise hvilket lag det er når kontrakten hans med Real Madrid går ut. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Mourinho har bare lyst til å styre en klubb i PL, og det er United. Noe annet kan man glemme. Sannsynligvis Fergie sin arvtaker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Mourinho har bare lyst til å styre en klubb i PL, og det er United. Slike bastante uttalelser krever kilder. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvorfor skulle forøvrig Mou ønske seg tilbake til Chelsea etter hans feider med Abramovich? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå