Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med Terry, Essien og sansynligvis Lampard spilleklare før kampen mot spurs, tror jeg vi igjen kan kapre tabelltoppen! Go Blues!

Og vi fikk Jenas og Kranjcar skadet igår, dvs at vi snart blir nødt til å stille med juniorspillere.

Skadelisten pr idag: Kaboul, Dawson, King, Woodgate, Modric, Van Der Vaart, Huddlestone, Jenas, Kranjcar, Bentley, O'Hara.

Men det er klart, vi lekte jo med Arsenal med reservelaget vårt så hvorfor ikke Chelsea også?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg blir mektig deprimert av Chelsea om dagen. What the f* skjer. Får håpe gutta reiser seg igjen, og klarer å vinne kamper igjen. Dette er depressivt å følge med på. De spiller uten karakter og bare løper rundt og slår feilpasninger i hytt og pine.

Vi har vist en god periode den siste tiden hvis vi ser bort i fra Liverpool tapet. Jeg tror på seier mot Fullham. Anelka har hatt en kraftig formforbedring i det siste så vi skal ikke se bort i fra at det blir noen goller fra den karen :D Men Drogba bør benkes til fordel for Kalou, han har spilt til en 3-4-er på børsen de siste kampene.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Deilig og heldig seier i dag.

Kanskje vi nå endelig ser et vendepunkt? Chelsea har spilt bra i de to siste kampene, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Ligaen er tapt, der må fokuset være på å sikre CL-plass. Men jeg har store forhåpninger til CL. Da Carlo vant CL for Milan endte han 39 poeng bak Inter i serien. Så jeg har enda et håp om at denne sesongen ikke skal bli helsvart.

Carefree!

Lenke til kommentar

3 viktige poeng. Chelsea spiller dårlig i første omgang og er kun en god Cech gjør at Chelsea leder til pause. 2. omgang er langt bedre og Chelsea vinner fortjent.

9 poeng til United med en kamp mindre spilt. Det er en lang vei å gå, men Chelsea er absolutt med i gullkampen igjen.

Lenke til kommentar

Se der ja. Da er det jo litt gøyere for dere å følge med og da :)

Er ikke alltid en har tid til å poste - men du kjenner meg dårlig om du mener jeg er medgangssupporter :)

Maefteda: Hørte det ikke da jeg så kampen på jobb med begrenset tilgang til lyd, men det var sikkert denne:

Im forever blowing bubbles,

Pretty bubbles in the air,

They fly so high,

They touch the sky,

And like West Ham they fade and die

Tottenham's always running,

Arsenal's running too,

Were the Chelsea boys in blue,

And were running after you.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...