Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hertugen: Så fordi jeg har holdt med Chelsea hele livet og lært om klubben opp igjennom årene, så skal jeg ikke få lov å holde med dem fordi de går fra en middelhavsfarer i League 1 til PL via en Russer? Du vet du er tragisk nå?

Du vet at du var 6-7 år når Rubelkongen kjøpte klubben og at du ikke visste en dritt om Chelsea før de kjøpte seg suksess?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi Manchester United Football Club, Arsenal Football Club & Liverpool Football Club ser på Chelsea som rivaler. Så betyr det ikke at vi (Chelsea) ser på dere som rivaler tilbake.

Jeg frykter mere middelshavsfarerne som Blackburn, Sunderland, og de der. Bl.a. Leichester.

Lenke til kommentar

Fordi Manchester United Football Club, Arsenal Football Club & Liverpool Football Club ser på Chelsea som rivaler. Så betyr det ikke at vi (Chelsea) ser på dere som rivaler tilbake.

Jeg frykter mere middelshavsfarerne som Blackburn, Sunderland, og de der. Bl.a. Leichester.

Så det du sier er at du ikke identifiserer Chelsea blandt topplagene i England lengere, og at dere kjemper med de middelmådige klubbene om de halveis gode plassene?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...