Herr Brun Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Unnskyld meg, men hva faen gir deg rett til å snakke for andre supportere enn deg selv? Du må gjerne få se hvordan du vil på andre lag, men jeg tror du er ganske alene om å mene at de lagene der er Chelsea sine store rivaler. Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Må spørre siden det er Chelsea folk som har kritisert deg her... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hertugen: Så fordi jeg har holdt med Chelsea hele livet og lært om klubben opp igjennom årene, så skal jeg ikke få lov å holde med dem fordi de går fra en middelhavsfarer i League 1 til PL via en Russer? Du vet du er tragisk nå? Du vet at du var 6-7 år når Rubelkongen kjøpte klubben og at du ikke visste en dritt om Chelsea før de kjøpte seg suksess? 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Boys and gurls. Det er et troll. Bare la det være så vil det forsvinne av seg selv med tid og stunder. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg vil gjerne få minne dere om at det finnes en såkalt Rapportér-knapp. Dersom denne blir trykket på ofte nok, så vil problemet magisk forsvinne som dugg for solen. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fordi Manchester United Football Club, Arsenal Football Club & Liverpool Football Club ser på Chelsea som rivaler. Så betyr det ikke at vi (Chelsea) ser på dere som rivaler tilbake. Jeg frykter mere middelshavsfarerne som Blackburn, Sunderland, og de der. Bl.a. Leichester. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fordi Manchester United Football Club, Arsenal Football Club & Liverpool Football Club ser på Chelsea som rivaler. Så betyr det ikke at vi (Chelsea) ser på dere som rivaler tilbake. Jeg frykter mere middelshavsfarerne som Blackburn, Sunderland, og de der. Bl.a. Leichester. Så det du sier er at du ikke identifiserer Chelsea blandt topplagene i England lengere, og at dere kjemper med de middelmådige klubbene om de halveis gode plassene? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Don't feed the troll Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Don't feed the troll Vil jo bare ha det litt gøy 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det eneste han sier er at han er helt blåst.... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Her var det dødt Endret 2. februar 2011 av Termo 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvorfor står det Liv'pool 2- 0 Chelsea på scoretable, når Torres scorte mål nr.2 i den .gif'en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hørt om repriser? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja? Men da Torres scorte skal det jo stå 1-0. Og 2-0 etter målet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er vel et klipp fra reprisen, som man enkelt kan fastlå fra kameravinkeln i grunn. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja? Men da Torres scorte skal det jo stå 1-0. Og 2-0 etter målet. Seriøst? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Føler meg fryktelig dum nå... Hodet er ikke helt klart i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Glad to help. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hadde kunnet være spennende å sett live kun fra sånn vinkler som reprisen der igrunn. Hadde hvertfall sluppet å tro ballen går inn i mål når den er nærmere cornerflagget enn selve målet... Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Med Terry, Essien og sansynligvis Lampard spilleklare før kampen mot spurs, tror jeg vi igjen kan kapre tabelltoppen! Go Blues! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå