Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget mulig. Jeg nevnte bare mangelen på tribuneliv som var veldig mye mer prominent før i tiden, jeg tror dette har noe med pengene og masser av nye fans å gjøre. Problemet med pengene er at Chelski ikke har gjort seg fortjent til dem og bare fått dem heldigvis siden en rik milliardær ville ha noe å gjøre.

 

Så voksen du er. Chelski liksom. Hvor gammel er du egentlig?

 

Chelsea skal utvide stadion.

 

De ble kjøpt opp for 1 krone rett før den aktuelle konkursen.

 

Mutu skylder Chelsea 17,5 millioner Euro.

 

Essien, Drogba og Cech er dyrere nå enn de var før.

 

Roman valgt akkurat Chelsea av alle andre aktuelle klubbe i de lavere divisjonene. Hvorfor?

 

Det er trist så usympatiske dere er. For en lojal supporter som meg så blir jeg faktisk litt lei meg når folk sier slik om yndlingslaget mitt. Hva har jeg sagt mot deres lag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Meget mulig. Jeg nevnte bare mangelen på tribuneliv som var veldig mye mer prominent før i tiden, jeg tror dette har noe med pengene og masser av nye fans å gjøre. Problemet med pengene er at Chelski ikke har gjort seg fortjent til dem og bare fått dem heldigvis siden en rik milliardær ville ha noe å gjøre.

 

Så voksen du er. Chelski liksom. Hvor gammel er du egentlig?

 

Chelsea skal utvide stadion.

 

De ble kjøpt opp for 1 krone rett før den aktuelle konkursen.

 

Mutu skylder Chelsea 17,5 millioner Euro.

 

Essien, Drogba og Cech er dyrere nå enn de var før.

 

Roman valgt akkurat Chelsea av alle andre aktuelle klubbe i de lavere divisjonene. Hvorfor?

 

Det er trist så usympatiske dere er. For en lojal supporter som meg så blir jeg faktisk litt lei meg når folk sier slik om yndlingslaget mitt. Hva har jeg sagt mot deres lag?

 

Ikke noe som helst om jeg husker rett. Men det er det som er litt av greia med Diskusjon.no. Alle har lov og si hva de mener. Så hvis jeg syns Chelsea er ett dritt lag, så har jeg lov og si. Uavhengig av hva du har sagt om Arsenal.

Hvis du ikke tåler det, så tror jeg ikke dette er rette plassen for deg.

 

Edit. skriveleif

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
Så voksen du er. Chelski liksom. Hvor gammel er du egentlig?

 

Chelsea skal utvide stadion.

 

De ble kjøpt opp for 1 krone rett før den aktuelle konkursen.

 

Mutu skylder Chelsea 17,5 millioner Euro.

 

Essien, Drogba og Cech er dyrere nå enn de var før.

 

Roman valgt akkurat Chelsea av alle andre aktuelle klubbe i de lavere divisjonene. Hvorfor?

 

Det er trist så usympatiske dere er. For en lojal supporter som meg så blir jeg faktisk litt lei meg når folk sier slik om yndlingslaget mitt. Hva har jeg sagt mot deres lag?

 

Chelski var for å skille Chelsea før og etter 2003. For meg blir det 2 forskjellige lag omtrent. Kan ikke helt se hva jeg sier som er så galt heller, da det egentlig er bred enighet om at Chelsea ble ganske reddet av at Roman kom inn i klubben. Tro meg, jeg vet mer om situasjonen enn du aner. Chelsea var i stor gjeld før Roman kom og hadde han ikke fått nei fra Liverpool kunne det gått riktig ille med Chelsea(tenk Leeds), det hadde jeg ikke syntes var noe morro heller.

 

Jeg har respekt for det laget som fantes før Roman. De har meritter, jobbet så og si ærlig(med litt dårlig økonomisk styring) og var faktisk et lag som snuste på rundt topp 4 og enda bedre før de ble tatt over. Akkurat det laget er det ikke noe galt med, og jeg forstår veldig godt at du valgte akkurat dem. Gianfranco Zola er min yndlingsspiller gjennom tidene og Chelsea var kjent for å spille bra og ha gode fans. Nå er de kjent for pengene sine, og har dobbelt så mange fans som ikke har peiling på hvilke spillere som har spilt der før.

 

Det aller første jeg sa, som startet hele denne diskusjonen var bare en fleip, og jeg står ikke for det je sa. Fortsett å heie på Chelsea og støtt dem om du har følelser for dem, det er helt flott det. Allikevel må man tåle litt kritikk av egen klubb uten å bli trist av det. Det aller viktigste er at du selv støtter dem og vet hvorfor, så kan vi alle diskutere hvorvidt vi liker klubbene eller ikke.

 

Uansett har denne diskusjonen ikke noe å gjøre i kamptråden til Sunderland-Arsenal. Er det noen som kunne være så vennlige å flytte alt prat rundt Chelsea til en annen tråd, slik at vi kan slakte Phil Dowd i denne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Jeg har respekt for det laget som fantes før Roman. De har meritter, jobbet så og si ærlig(med litt dårlig økonomisk styring) og var faktisk et lag som snuste på rundt topp 4 og enda bedre før de ble tatt over. Akkurat det laget er det ikke noe galt med, og jeg forstår veldig godt at du valgte akkurat dem. Gianfranco Zola er min yndlingsspiller gjennom tidene og Chelsea var kjent for å spille bra og ha gode fans.

 

Var dette negativt? Hva skal jeg si da? At dere har en fin blåfarge på drakten?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Tjohoi, her var vi tilbake til den udødelige diskusjonen. Ja, Chelsea har fått mange golddiggers og småtroll som vandrer gatelangs med nye Chelsea-drakter. Folk som knapt klarer å nevne dagens stall. Men det finnes fans som husker hvordan det var å være et lag som kjempet om 3-6. plass - et lag som fra tid til annen vant en cup.

 

En gang fan - alltid en fan. Bare hyklere bytter klubb.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Det er trist at en nyrik russer skal ødelegge en slik fin fotballklubb, Chelsea var faktisk en fotballklubb som fascinerte meg i tidlig alder, på den tiden da alle skulle ha et lag i hvert land. Uten å trekke sammenligninger kan en jo se på Red Bull Salzburg; der Red-Bull konsernet kom inn og tok over klubben. Her har deler av supporterskaren fortsatt å "heie" på det nye laget (golddiggers) mens brorparten støtter SV Salzburg. Det er jo litt av det samme som har skjedd i Chelsea, uten at det er en reell sammenligning.

Endret av Herthugen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Enig med LarsP. At Ancelotti ikkje tar ut Drogba ikkje blir tatt ut er uforståelig for meg.

 

Å ha Bosingwa tilbake er det absolutt bare å godte seg over. Fantastisk offensiv. Ikkje like stødig som Ivanovic defensivt, men vil gjerne ofre litt av det defensive for at Bosingwa blir med fremover.

 

Cech er banens beste etter min mening. Dette kunne endt stygt med tanke på resultatet hadde det ikkje vært for den store tsjekkeren. Fantastisk keeper!

Lenke til kommentar

Hertugen: Så fordi jeg har holdt med Chelsea hele livet og lært om klubben opp igjennom årene, så skal jeg ikke få lov å holde med dem fordi de går fra en middelhavsfarer i League 1 til PL via en Russer? Du vet du er tragisk nå?

 

Forsto ikke hvorfor Ancelotti ikke tok av Drogbad. Han har jo ingenting i Chelsea å gjøre mere, heller ikke FLOrent MalOuda (FloMo). Selg! Selg! Selg!

Lenke til kommentar

Bare fordi Roman Abramovic kjøpte opp akkurat Chelsea fremfor Manfuckchester Unaijted, Loserpool og Rumpe (Arsenal) så trenger dere ikke å si noe negativt om Chelsea.

 

De leder tabellen. Og vi ser ikke lenger på dere som noen rivaler. Vi ser heller på Sunderland, Bolton, West Ham, Wolverhampton på som større rivaler enn dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...