Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Cech er klar til seriestart. Jeg tipper Ferreira - Ivanovic - Terry - A. Cole

Evt. Ivanovic - Carvalho - Terry - A. Cole om Ricky blir værende. Jeg tviler på det.

 

Hilario er andrekeeper, så vidt jeg har forstått. Han er betraktelib bedre enn Turnbull. Dessverre ikke god nok. Turnbull er jo hårreisende dårlig, skjønner ikke hvorfor vi kjøpte ham.

 

Ellers lurer jeg på om noen har hørt noe om Bosingwa?

 

Hvorfor spiller Ferraira kontra Bosingwa høyreback da? Er sistnevnte fortsatt ute med skade?

Ja. Jeg har ikke hørt et ord om Bosingwa på evigheter, tror han er ute med skade fortsatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Griner ikkje akkurat over at Carvahlo har dratt... Men han gjorde det glimrende for eit par sesongen siden, men han har rett og slett dabbet av og blitt ein dårligere midtstopper.

 

Nå må Ancelotti få ut fingeren og hente ein ny midtstopper! Ein spiss hadde heller ikkje skadet allverden, men me kan klare oss med 3 spisser ut sesongen, men det blir tøft.

Lenke til kommentar

Chelsea er jo også det eneste laget som virkelig sliter med 25 manns regelen.

 

Ser ut til at Ancelotti bare vil registrere 21-22 spillere over 21år. Slår ikke flere ungutter til så vil en tynn stall sammen med mye VM spill i sommer føre til at Chelsea fort kan få en dalende formkurve fra jul og ut.

 

Ser jo ikke ut som Chelsea får hentet noen "rett inn på laget" spillere heller.

 

Hva mener dere om Chelseas situasjon mtp 25 mannsregelen?

Lenke til kommentar

Det har vært ein dårlig form allerede i pre-season. Om det skylder VM kan man bare spekulere i.

 

Benayoun er hentet. Han kan være ein grei backup. Ramires er så godt som Chelsea spelar. Eit skikkelig rivjern som jager baller. Ein perfekt erstatter for Essien hvis/når han blir skadet. David Luiz kan være ein god erstatter for Carvahlo. Og Neymar vise seg å bli eit godt tilskudd på topp, hvis han blir hentet. Er ikkje så mange som går rett inn på laget, men det er spelarar som me trenger.

 

Det er mange unggutter som kommer til å sjansen. Bruma, som debuterte for A-landslaget til Nederland i helga. Van Anholt, Borini, Matic med fleire kommer til å få meir speletid kommende sesong.

 

Når me er på teamet unggutter så er eg skeptisk til Ancelotti sin transferpolitikk på det området. Sinclair er solgt. Stoch, som gjorde det bra under VM og fortsatt gjør det bra på landslaget i ung alder, er solgt til Fenerbache. Dette er gode talenter som etter min mening burde blitt i klubben i lengre tid.

Lenke til kommentar

Flott at Cech og Alex er klare. Det øker troen om seier i morgen :D

 

YNWA32: Hvis Neymar kommer blir det ikkje fast plass i førsteelleveren. Han må nok nøye seg med backup. Men han er eit stort talent og han scoret i sin A-landslagsdebut mot USA som 18(!) åring! Prisen skal ligge på mellom 200-300 mill NOK som er ekstremt for ein 18 åring og det kan bli eit problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...