Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig vil Drogba sette inn 1-0 i det 94 minutt. Er som Rosenborg får alltid overtiden de trenger. men men uavgjort mot Arsenal og tap mot United vil sørge for at de ikke vinner trofeet de IKKE fortjener.

Endret av Multekrem
Lenke til kommentar

Ja, er du frekk?. Jeg må få lov til å si min mening.

Chelsea spiller rett og slett kjedlig fotball, ikke noe underholdene.

United spilte også dårlig på Lørdag må jeg si, men dem pleier ihverfall å spille underholdene fotball. Chelsea scorer 90% av målene sine på overtid.

Hver gang dem taper poeng så kommer han Mourinho med kjeften sin.

F.eks etter kampen i dag, så begynte han å prate om kampen til United at dem skulle hatt straffe mot seg som var kanskje sant å. Men han kommer med den kjeften sin hver jævla gang.

Han kritiserer Ronaldo som filmer, men hva med Drogba? Han er jo like ille.

Jeg sier min mening, du kan si hva faen du vil men det er min mening ;)

Lenke til kommentar

Det er lite nødvendig nevne dette med at Chelsea spiller lite underholdene fotball, dette er noe de fleste allerede har fått med seg. 1-0 kamper fra Chelsea har vi jo sett siden Mourhino tok over skuta.

Drogba, oi så teatralsk han var idag. Var ikke veldig mye som skulle til før'n datt. Det har vært mye fokus på Ronaldo ang. dette men det er fordi han har vært best og da er det fort man går på de først (medienes skyld) Robben og Drogba er mye værre, intervjuet med Drogba på SkySports der han erkjenner han stuper er jo enda værre. God fotballspiller, men liker overhodet ikke den audition han avlegger til Nationaltheateret vær bidige gang han er i aksjon.

Uavgjort er faktisk rettferdig i denne kampen sett under ett, 2-3 klare målsjanser til begge lag og en bedrøvlig kjedelig fotball kamp om du ikke var Man United supporter med 50 cm mindre negler en før kampen.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Ja, er du frekk?. Jeg må få lov til å si min mening.

Chelsea spiller rett og slett kjedlig fotball, ikke noe underholdene.

United spilte også dårlig på Lørdag må jeg si, men dem pleier ihverfall å spille underholdene fotball. Chelsea scorer 90% av målene sine på overtid.

Hver gang dem taper poeng så kommer han Mourinho med kjeften sin.

F.eks etter kampen i dag, så begynte han å prate om kampen til United at dem skulle hatt straffe mot seg som var kanskje sant å. Men han kommer med den kjeften sin hver jævla gang.

Han kritiserer Ronaldo som filmer, men hva med Drogba? Han er jo like ille.

Jeg sier min mening, du kan si hva faen du vil men det er min mening ;)

8445810[/snapback]

Bare kommenterte det faktum at du skjøt deg selv i foten med den første uttalelsen da Manu spilte en enda dårligere kamp i går enn Chelsea gjorde i dag. Og ja, jeg så begge... Og det at Chelsea "alltid" spiller kjedelig fotball, og vinner 1-0 osv; bare se på forrige kamp der de vant 4-1. Smartass...

Lenke til kommentar
Huff, skuffet. Trodde dette skulle gå :hrm:

Men, Newcastle er et bedre lag enn Boro, og i denne kampen så var det Chelsea som var best. Manu kunne fort ha tapt alle 3 poengene i går...

8445034[/snapback]

For noe tull. Chelsea kunne å tapt alle 3 idag skal man leke synseleken. Boro er bedre enn Newcastle, å innehar to mektige spisser som mellom seg vel har 30 mål? I tillegg til en habil keeper som alltid leverer praktkamper, samt en krigersk midtbane.

Å skal du sammenligne lag på tvers av to kamper, å så prøve og snu det til at de hvertfall var bedre enn United når de bare klarte uavgjort mot Newcastle? looooser. :D

edit: Ja Chelsea spiller kynisk defensivtorientert møkkafotball, og er vel minst sympatisk i hele PL. Bare Houllier som har hatt en like kjedelig spillestil, men han hadde ikke stjernene til at det ga uttelling. 4-1 over west ham er en kamp, ellers kan du telle 1-0 og 2-0 hvor Chelsea har lagt seg bakpå og spilt ball så snart de har tatt ledelsen til fingrene dine går tom og du må ta frem kuleramma. Chelsea er et fantastisk lag når de angriper skikkelig, synd det bare skjer 1-2 ganger i en kamp.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Kan ikke si Manchester Uniteds offensive fotball var så mye å skryte av forrige sesong heller. Chelsea har slitt denne sesongen, noe som vises i måten de spiller fotball på. Jeg er overbevist om at de kommer til å ta tak i dette neste sesong, og spille bedre og mer offensiv fotball neste sesong, så de får satt manu på plassen der de hører hjemme; 2. og nedover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...