Herr Brun Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Unnskyld meg, mister Troll, men sist jeg sjekka var det mye verre tilstander blant pool-fansen når Owen gikk til United, og da var det mange år siden han gikk fra pool. Jeg mener Joey burde valgt et annet land når han først skulle gå fra Chelsea. Og han er jo selvutnevnt Chelsea-fan siden barnsben. Så kom alt det der skvipet i åpningsintervjuet. Og måten han har presset klubben i lønnsspørsmål, til tross for at han faenmeg aldri spiller kamp fordi han er en jævla kjeks. Jeg skjønner at han vil gå fordi han er for god til å slite benk, men han burde ikke gått til noen av de andre store i England, mener jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 HerrBrun: At du orker å svare den fyren på en seriøs måte.... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ramies har vært sterkt linket til klubben den siste tiden. Eg har veldig lite kunnskap til spelaren. Men etter å ha sett eit par videoer av han, så ser det veldig lovende ut. Ein såkalt "boks til boks" midtbane. Han er målfarlig, har god speleforståelse og god teknikk. Den perfekte erstatter for Ballack? Kva sier dere? http://www.youtube.com/watch?v=MMlciZMXhiQ http://www.youtube.com/watch?v=q4yiXleI0bw Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ingen som meiner me bør kjøpe/la være å kjøpe Ramires? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ikke akkurat førstevalget mitt, men etter å ha lest en del og sett litt videoer er jeg mere positiv. Mener fortsatt vi burde gått for Özil og Schweinsteiger, men dette kan bli et bra kjøp. Vi MÅ i alle fall ha inn en (eller flere) midtbanespillere, i og med at vi har sluppet Deco og ikke minst Ballack. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Enig med deg, Herr Brun. Ozil og Schweinsteiger er også mine førstevalg, men Real og United ser ut til å være nærmere ein overgang enn Chelsea. Men det er selvsagt bare rykter så alt kan fortsatt skje. Var ikkje mykje me fekk sjå til Ramires under VM, men ein boks til boks midtbane er nesten eit must kjøp denne sesongen. To-tre spelarar må ihvertfall inn. To midtbane og MINST ein stopper. Føler me har brukbar støtte på topp. Drogba, Anelka, Sturridge, Borini. Sturridge imponerte meg stort mot Ajax, som nevnt i analysen min eit par poster ovenfor. Han kan kanskje få sitt gjennombrudd denne sesongen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg tror Bruma får mye tillit i år. Han var en av U19-VMs beste forsvarsspillere. Kakuta var for øvrig også en av de beste. Spennende greier. Sturridge kan også bli veldig god om han matches riktig i år. Eller så skusler vi bort talentet hans. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) I dei kampene eg har sett Bruma så har han ikkje imponert meg. Mange feil, men eit greit talent. Han blei tatt opp i troppen til Nederland (A-laget) så han har ihvertfall potensialet. Matic og Kakuta er spennende talenter. Begge kommer nok til å få tillit, men vil helst at dei starter på benken og heller bringe inn ein-to meir erfarne, sentrale midtbanespelarar. Endret 1. august 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvordan ser forsvarslinja deres ut til seriestarten? Greit nok at Ivanovic, Terry og Ashley Cole spiller, men hvem får den siste plassen? Er Alex frisk? Er Bruma moden nok? Blir Carvalho? Eller blir det Ferreira? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvis Carvalho er frisk og rask ser den nok slik ut: --Ivanovic--Carvahlo--Terry--Cole Bruma er brukbar som reserve, tviler sterkt på at han får mange kamper fra start. Alex er ute i ein mnd. Carvahlo har sagt han har ein avtale med Chelsea om å få gå til ein annen klubb i sommer hvis det kommer eit tilbud. Ryktene går rundt Real og Mourinho og det ser ut til at det kan være snakk om ein overgang i sommer. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Mourinho vil selge Kaka Spennende nyheter, folkens. Ancelotti skal være interresert i å hente Kaka som spelte under Ancelotti i AC Milan. Men Real skal visstnok kreve 400 mill NOK og da spørs det om ikkje City slår oss i kampen om å sikre Kaka's underskrift. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Herr Brun har rett her. Cole er en grisk kuksuger, jeg er bare glad vi slapp han i Arsenal Word. Bare at jeg er glad vi slapp han i Utd. Ultimate cunt. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Til alle som har greie på Chelsea: Hva tror dere blir forsvarsfirer i de 2-3 første kampene av PL sesongen? Hvor lenge virker det som Cech er ute? Hvem kommer til å stå som reserve for han? (både Turnbull & Hilario har gjort tabber i preseason) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Cech er klar til seriestart. Jeg tipper Ferreira - Ivanovic - Terry - A. Cole Evt. Ivanovic - Carvalho - Terry - A. Cole om Ricky blir værende. Jeg tviler på det. Hilario er andrekeeper, så vidt jeg har forstått. Han er betraktelib bedre enn Turnbull. Dessverre ikke god nok. Turnbull er jo hårreisende dårlig, skjønner ikke hvorfor vi kjøpte ham. Ellers lurer jeg på om noen har hørt noe om Bosingwa? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Bosingwa skal snart være skadefri (trur eg). Hilario blir nok førstevalget bak Cech. Han er ihvertfall bedre enn Turnbull p.d.d. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Hvor sikkert kan dere garantere at Cech står første kamp slik situasjonen er nå da? Er det 100% med dagens skadesituasjon? Fra teamtalk.com: Chelsea manager Carlo Ancelotti believes goalkeeper Petr Cech could be fit and ready for the start of the 2010/11 season. Føler det er en veldig god sjanse for at Hilario står de to første kampene i årets PL sesong. Endret 2. august 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 http://www.chelsea.no/nyheter/1-siste/1579-ceh-og-drogba-klare-til-sesongstart.html Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) http://www.chelsea.no/nyheter/1-siste/1579-ceh-og-drogba-klare-til-sesongstart.html ok, takk. Kunne spille Hilario to play vs West Brom til 2.45. Virker med andre ord som et dårlig spill. takk for penger spart (håper jeg) denne må seff spilles før CS vs Utd for å ikke få uspillbar odds. Endret 2. august 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 p Fra teamtalk.com: Chelsea manager Carlo Ancelotti believes goalkeeper Petr Cech could be fit and ready for the start of the 2010/11 season. Føler det er en veldig god sjanse for at Hilario står de to første kampene i årets PL sesong. Føler det er en veldig god sjanse for at cech står de to første med den uttalelsen. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Cech er klar til seriestart. Jeg tipper Ferreira - Ivanovic - Terry - A. Cole Evt. Ivanovic - Carvalho - Terry - A. Cole om Ricky blir værende. Jeg tviler på det. Hilario er andrekeeper, så vidt jeg har forstått. Han er betraktelib bedre enn Turnbull. Dessverre ikke god nok. Turnbull er jo hårreisende dårlig, skjønner ikke hvorfor vi kjøpte ham. Ellers lurer jeg på om noen har hørt noe om Bosingwa? Hvorfor spiller Ferraira kontra Bosingwa høyreback da? Er sistnevnte fortsatt ute med skade? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå