Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, mister Troll, men sist jeg sjekka var det mye verre tilstander blant pool-fansen når Owen gikk til United, og da var det mange år siden han gikk fra pool. Jeg mener Joey burde valgt et annet land når han først skulle gå fra Chelsea. Og han er jo selvutnevnt Chelsea-fan siden barnsben. Så kom alt det der skvipet i åpningsintervjuet. Og måten han har presset klubben i lønnsspørsmål, til tross for at han faenmeg aldri spiller kamp fordi han er en jævla kjeks. Jeg skjønner at han vil gå fordi han er for god til å slite benk, men han burde ikke gått til noen av de andre store i England, mener jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ramies har vært sterkt linket til klubben den siste tiden. Eg har veldig lite kunnskap til spelaren. Men etter å ha sett eit par videoer av han, så ser det veldig lovende ut. Ein såkalt "boks til boks" midtbane. Han er målfarlig, har god speleforståelse og god teknikk. Den perfekte erstatter for Ballack? Kva sier dere?

http://www.youtube.com/watch?v=MMlciZMXhiQ

http://www.youtube.com/watch?v=q4yiXleI0bw

Lenke til kommentar

Ikke akkurat førstevalget mitt, men etter å ha lest en del og sett litt videoer er jeg mere positiv. Mener fortsatt vi burde gått for Özil og Schweinsteiger, men dette kan bli et bra kjøp. Vi MÅ i alle fall ha inn en (eller flere) midtbanespillere, i og med at vi har sluppet Deco og ikke minst Ballack.

Lenke til kommentar

Enig med deg, Herr Brun. Ozil og Schweinsteiger er også mine førstevalg, men Real og United ser ut til å være nærmere ein overgang enn Chelsea. Men det er selvsagt bare rykter så alt kan fortsatt skje.

Var ikkje mykje me fekk sjå til Ramires under VM, men ein boks til boks midtbane er nesten eit must kjøp denne sesongen. To-tre spelarar må ihvertfall inn. To midtbane og MINST ein stopper. Føler me har brukbar støtte på topp. Drogba, Anelka, Sturridge, Borini. Sturridge imponerte meg stort mot Ajax, som nevnt i analysen min eit par poster ovenfor. Han kan kanskje få sitt gjennombrudd denne sesongen.

Lenke til kommentar

I dei kampene eg har sett Bruma så har han ikkje imponert meg. Mange feil, men eit greit talent. Han blei tatt opp i troppen til Nederland (A-laget) så han har ihvertfall potensialet. Matic og Kakuta er spennende talenter. Begge kommer nok til å få tillit, men vil helst at dei starter på benken og heller bringe inn ein-to meir erfarne, sentrale midtbanespelarar.

Endret av Mutu
Lenke til kommentar

Hvis Carvalho er frisk og rask ser den nok slik ut:

--Ivanovic--Carvahlo--Terry--Cole

Bruma er brukbar som reserve, tviler sterkt på at han får mange kamper fra start. Alex er ute i ein mnd. Carvahlo har sagt han har ein avtale med Chelsea om å få gå til ein annen klubb i sommer hvis det kommer eit tilbud. Ryktene går rundt Real og Mourinho og det ser ut til at det kan være snakk om ein overgang i sommer.

Lenke til kommentar

Til alle som har greie på Chelsea:

Hva tror dere blir forsvarsfirer i de 2-3 første kampene av PL sesongen?

Hvor lenge virker det som Cech er ute?

Hvem kommer til å stå som reserve for han?

(både Turnbull & Hilario har gjort tabber i preseason)

Lenke til kommentar

Cech er klar til seriestart. Jeg tipper Ferreira - Ivanovic - Terry - A. Cole

Evt. Ivanovic - Carvalho - Terry - A. Cole om Ricky blir værende. Jeg tviler på det.

Hilario er andrekeeper, så vidt jeg har forstått. Han er betraktelib bedre enn Turnbull. Dessverre ikke god nok. Turnbull er jo hårreisende dårlig, skjønner ikke hvorfor vi kjøpte ham.

Ellers lurer jeg på om noen har hørt noe om Bosingwa?

Lenke til kommentar

Hvor sikkert kan dere garantere at Cech står første kamp slik situasjonen er nå da?

Er det 100% med dagens skadesituasjon?

Fra teamtalk.com:

Chelsea manager Carlo Ancelotti believes goalkeeper Petr Cech could be fit and ready for the start of the 2010/11 season.

Føler det er en veldig god sjanse for at Hilario står de to første kampene i årets PL sesong.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

p

Fra teamtalk.com:

Chelsea manager Carlo Ancelotti believes goalkeeper Petr Cech could be fit and ready for the start of the 2010/11 season.

Føler det er en veldig god sjanse for at Hilario står de to første kampene i årets PL sesong.

Føler det er en veldig god sjanse for at cech står de to første med den uttalelsen.

Lenke til kommentar

Cech er klar til seriestart. Jeg tipper Ferreira - Ivanovic - Terry - A. Cole

Evt. Ivanovic - Carvalho - Terry - A. Cole om Ricky blir værende. Jeg tviler på det.

Hilario er andrekeeper, så vidt jeg har forstått. Han er betraktelib bedre enn Turnbull. Dessverre ikke god nok. Turnbull er jo hårreisende dårlig, skjønner ikke hvorfor vi kjøpte ham.

Ellers lurer jeg på om noen har hørt noe om Bosingwa?

Hvorfor spiller Ferraira kontra Bosingwa høyreback da? Er sistnevnte fortsatt ute med skade?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...