fnats Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Bønna har offisielt signert for Chelsea Tanker? Endret 2. juli 2010 av fnats Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Kvalm... Har ikkje lyst å ha Benayoun i Chelsea. Av alle vinger i verden så valgte Ancelotti Benayoun. Endret 2. juli 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvorfor Mutu? Benayoun har gode basisferdigheter og utnytter sitt potensiale til det fulle. På sitt beste er han meget god, svært sjeldent skadet og er en spiller som jeg tror vil takle en benktilværelse. Jeg ser ikke hvilke kantspillere Chelsea kunne fått for en slik sum. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det er vel akkurat det som er poenget med kjøpet ja, en grei backup som vil takle benken. I tillegg til at lønna nok ikke er høy. 1 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Var nok litt rask på avtrekkeren når eg uttalte meg om Benayoun. Eg trur han kan være ein god signering og kan hjelpe klubben spesielt under skadeproblemer. Tomas Kalas signerer for Chelsea Eg er glad for at Ancelotti ser fremover. Kalas skal visstnok være det største stoppertalentet i Tskjekkia. Han skal være på lån frem til neste sesong. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jævla hestkuk. Griske faen. Bruker toppen av karrieren sin på å få en møkkaklubb som må spille europaliga-kvalik og slåss om å beholde den plassen opp av gjørma, i stedet for å spille for klubben han visstnok er "fan" av. Idiot. Kunne i det minste gått til utlandet, men neida. Takk for alt, din knøl. 2 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Ikke et topp VM for Chelsea, gitt. Men er vel ikke særlig bedre for Arsenal, United eller Liverpool. Fire mann i finalen, derav to verdensmestere, er ikke galt! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jævla hestkuk. Griske faen. Bruker toppen av karrieren sin på å få en møkkaklubb som må spille europaliga-kvalik og slåss om å beholde den plassen opp av gjørma, i stedet for å spille for klubben han visstnok er "fan" av. Idiot. Kunne i det minste gått til utlandet, men neida. Takk for alt, din knøl. Her var vi bitre.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Chelsea TV Her kan man se alle treningskampene og ekslusive intervju via den offisielle Chelsea siden for bare 20kr i mnd! (Etter først måneden er det ca. 50kr) Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Analyse Ajax 3-1 Chelsea Chelsea stiller med følgende lag i ein 4-1-2-1-2 formasjon: Turnbull - Clifford, Bruma, Van Anholt, Bertrand - Essien, Mikel, Matic, ukjent - Sturridge, Di Santo Det er, som dere sikkert ser, eit B-preget lag. Ajax stiller også med eit B-preget lag. Første omgang var dårlig på dei fleste aspekter. Dårlig sideforskyvning i forsvar, og ubalanse i bredden mellom stopperne og mellom stopper og backer. Chelsea er veldig gjennombruddshissige i form av lange baller til Sturridge, Di Santo på løp. Dette funket veldig dårlig og endte med balltap i dei fleste tilfeller. Det funket derimot bedre med høgere tempo og når det blei meir ballbesittelse og backene fekk tid til å kommer oppover i banen på overlap. Mikel Essien har veldig mykje ballkontakt og skaper stabilitet i spelet, men etter min mening burde ballen gått mykje meir gjennom Matic som kan slå herlige stikkere. Essien burde også ha blitt meir med fremover og gitt støtte. Bruma var veldig ustabil bortsett fra når han hadde ballen. Han er veldig trygg med ballen i beina, men har etter min mening eit stykke å gå når det gjelder det defensive. Turnbull... gir bort eit mål på ein forferdelig keepertabbe. Ballen er på vei ut av boksen og Turnbull prøver å holde ballen med hendene innenfor feltet, men sklir og gir bort ballen. Dermed blir det eit enkelt baklengsmål. I 2. omgang blir det bedre på f.eks. sideforskyvning, men fortsatt eit stykke å gå. Laget fortsetter å være gjennombruddshissige og det funker ikkje. Ender med mange unødvendige balltap. Alt i alt, ein dårlig kamp av Chelsea som stiller med nærmest reint B-lag. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Carvahlo vil til Real og Mourinho Han skal visstnok være enig med Chelsea om å kunne forlate klubben denne sommeren. Med Alex ute og Carvahlo sannsynligvis på vei ut betyr at Ancelotti må begynne sommershoppingen for alvor. Tips til erstatter for Carvahlo? Endret 25. juli 2010 av Mutu Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jævla hestkuk. Griske faen. Bruker toppen av karrieren sin på å få en møkkaklubb som må spille europaliga-kvalik og slåss om å beholde den plassen opp av gjørma, i stedet for å spille for klubben han visstnok er "fan" av. Idiot. Kunne i det minste gått til utlandet, men neida. Takk for alt, din knøl. fint å se hvordan en aktiv Chelsea supporter tenker og behandler sine spillere. Du er en foregangsfigur for alle oss andre Brun. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hahha. Formelt sett var jo ikke Cole Chelsea-spiller da innlegget ble skrevet. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hahha. Formelt sett var jo ikke Cole Chelsea-spiller da innlegget ble skrevet. Så når en spiller drar fra klubben så er alt glemt og man auto-hater dem? Det gjør ikke vi som Liverpool fans, bare se på Robbie Fowler. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Så du dømmer ei heil supportergruppe på grunn av eit utsagn fra ein person? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Så du dømmer ei heil supportergruppe på grunn av eit utsagn fra ein person? Når har jeg gjort det? sikter til Herr Brun hele veien ja. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Så du dømmer ei heil supportergruppe på grunn av eit utsagn fra ein person? Når har jeg gjort det? sikter til Herr Brun hele veien ja. Måten du formulerte det på kan oppfattest som at alle Chelsea-supportere har den meiningen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Herr Brun har rett her. Cole er en grisk kuksuger, jeg er bare glad vi slapp han i Arsenal 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hahha. Formelt sett var jo ikke Cole Chelsea-spiller da innlegget ble skrevet. Så når en spiller drar fra klubben så er alt glemt og man auto-hater dem? Det gjør ikke vi som Liverpool fans, bare se på Robbie Fowler. Ja og med Owen f.eks. Der såg vi jo akkurat det samme......................... Herr Brun har rett her. Cole er en grisk kuksuger, jeg er bare glad vi slapp han i Arsenal Off... Var litt for mye snakk om han i United og. Glad han gikk til en klubb eg allerede misliker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå