Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor Mutu? Benayoun har gode basisferdigheter og utnytter sitt potensiale til det fulle. På sitt beste er han meget god, svært sjeldent skadet og er en spiller som jeg tror vil takle en benktilværelse. Jeg ser ikke hvilke kantspillere Chelsea kunne fått for en slik sum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jævla hestkuk. Griske faen. Bruker toppen av karrieren sin på å få en møkkaklubb som må spille europaliga-kvalik og slåss om å beholde den plassen opp av gjørma, i stedet for å spille for klubben han visstnok er "fan" av. Idiot. Kunne i det minste gått til utlandet, men neida.

Takk for alt, din knøl.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jævla hestkuk. Griske faen. Bruker toppen av karrieren sin på å få en møkkaklubb som må spille europaliga-kvalik og slåss om å beholde den plassen opp av gjørma, i stedet for å spille for klubben han visstnok er "fan" av. Idiot. Kunne i det minste gått til utlandet, men neida.

Takk for alt, din knøl.

 

Her var vi bitre..

Lenke til kommentar

Analyse Ajax 3-1 Chelsea

 

Chelsea stiller med følgende lag i ein 4-1-2-1-2 formasjon:

 

Turnbull - Clifford, Bruma, Van Anholt, Bertrand - Essien, Mikel, Matic, ukjent - Sturridge, Di Santo

 

Det er, som dere sikkert ser, eit B-preget lag. Ajax stiller også med eit B-preget lag.

 

Første omgang var dårlig på dei fleste aspekter. Dårlig sideforskyvning i forsvar, og ubalanse i bredden mellom stopperne og mellom stopper og backer. Chelsea er veldig gjennombruddshissige i form av lange baller til Sturridge, Di Santo på løp. Dette funket veldig dårlig og endte med balltap i dei fleste tilfeller.

 

Det funket derimot bedre med høgere tempo og når det blei meir ballbesittelse og backene fekk tid til å kommer oppover i banen på overlap. Mikel Essien har veldig mykje ballkontakt og skaper stabilitet i spelet, men etter min mening burde ballen gått mykje meir gjennom Matic som kan slå herlige stikkere. Essien burde også ha blitt meir med fremover og gitt støtte.

 

Bruma var veldig ustabil bortsett fra når han hadde ballen. Han er veldig trygg med ballen i beina, men har etter min mening eit stykke å gå når det gjelder det defensive.

 

Turnbull... gir bort eit mål på ein forferdelig keepertabbe. Ballen er på vei ut av boksen og Turnbull prøver å holde ballen med hendene innenfor feltet, men sklir og gir bort ballen. Dermed blir det eit enkelt baklengsmål.

 

I 2. omgang blir det bedre på f.eks. sideforskyvning, men fortsatt eit stykke å gå. Laget fortsetter å være gjennombruddshissige og det funker ikkje. Ender med mange unødvendige balltap.

 

Alt i alt, ein dårlig kamp av Chelsea som stiller med nærmest reint B-lag.

Lenke til kommentar

Jævla hestkuk. Griske faen. Bruker toppen av karrieren sin på å få en møkkaklubb som må spille europaliga-kvalik og slåss om å beholde den plassen opp av gjørma, i stedet for å spille for klubben han visstnok er "fan" av. Idiot. Kunne i det minste gått til utlandet, men neida.

Takk for alt, din knøl.

 

fint å se hvordan en aktiv Chelsea supporter tenker og behandler sine spillere.

 

Du er en foregangsfigur for alle oss andre Brun.

Lenke til kommentar

Hahha. Formelt sett var jo ikke Cole Chelsea-spiller da innlegget ble skrevet.

 

Så når en spiller drar fra klubben så er alt glemt og man auto-hater dem?

 

Det gjør ikke vi som Liverpool fans, bare se på Robbie Fowler.

 

Ja og med Owen f.eks. Der såg vi jo akkurat det samme.........................

 

Herr Brun har rett her. Cole er en grisk kuksuger, jeg er bare glad vi slapp han i Arsenal :)

 

Off... Var litt for mye snakk om han i United og. Glad han gikk til en klubb eg allerede misliker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...