Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i all verden skal dere med Benayoun?

Det er det ingen som helt skjønner...

 

Iflg Cocca er Deco klar for Fluminese til 2012. Fyren tar så og si aldri feil.

 

dette har jeg ikke helt tro på...

 

link?

Du kjenner vel til Coccamocca?

Deco har jo sagt flere ganger at han vil hjem til Brasil.

Lenke til kommentar

Hvem som helst kan endre en Wikipedia-artikkel, blant annet sto det i over en uke at oppfinneren av gressklipperen hadde stjålet ideen fra sin barndomsvenn *mitt navn*.

 

Selvfølgelig. Likevel, det er mange engelske aviser som skriver masse om det her. Man må jo lure.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alle er ute? Vi har tre mann i Portugal sin VM-tropp, sist jeg sjekka var de i høyeste grad inne fortsatt. Men det har vært skuffende for mange Chelsea-spillere. Mikel, Essien og Ballack måtte jo melde forfall med skade, Drogba røyk ut i gruppespillet. Engelskmennene vet vi jo hvordan det gikk med. Terry og Ashley har vært bra, Lampard under par (selv om han var okei i dag). Joey er jo ikke Chelsea-spiller lengre.

 

Ikke et topp VM for Chelsea, gitt. Men er vel ikke særlig bedre for Arsenal, United eller Liverpool.

Lenke til kommentar

Alle er ute? Vi har tre mann i Portugal sin VM-tropp, sist jeg sjekka var de i høyeste grad inne fortsatt. Men det har vært skuffende for mange Chelsea-spillere. Mikel, Essien og Ballack måtte jo melde forfall med skade, Drogba røyk ut i gruppespillet. Engelskmennene vet vi jo hvordan det gikk med. Terry og Ashley har vært bra, Lampard under par (selv om han var okei i dag). Joey er jo ikke Chelsea-spiller lengre.

 

Ikke et topp VM for Chelsea, gitt. Men er vel ikke særlig bedre for Arsenal, United eller Liverpool.

Terry har vel vært heller middelmådig, om det kommer av en dårlig partner vet jeg ikke. Ashley Cole og Gerrard var etter min mening Englands beste over de fire kampene.

Lenke til kommentar

Så du Slovenia-kampen, og hvordan Terry ofret seg? Terry har vært solid, med et par dårlige pasninger og litt tøv. Ikke dårlig, ikke spesielt bra. Ikke like bra som for Chelsea, men det er ingen på England, av en eller annen grunn.

Ja jeg så det, fantastisk vilje. Likevel var det ikke Terry standard over dette VM fra hans side. Derfor sier jeg middelmådig, til han og være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...