Sovende Panda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har sansen for Ballack, synd at han må dra. På ein annen side så betyr dette at Ancelotti må hente inn ein ny midtbane. Diego? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kanskje litt optimistisk og prøve å få kontrakt med Real Madrid... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Cole ut, Aguero inn? Ballack ut, Hamsik inn? Lov å drømme iallefall Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 ... og da er jeg spent på hva Ancelotti henter i sommer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 At Ballack går gjør meg ingenting, men jeg er veldig trist for at Joey må gå. Det er nødvendig for å få ned lønnsnivået, vi kan ikke ha en evig kamp om hvem som skal tjene mest, og Joey burde i mine øyne signert en relativt kort kontrakt med lav lønn for å vise hva han er verdt, siden han ikke har prestert for oss på flere år nå. Men sånn er livet. Da må vi ha en sentral midtbanespiller av klasse inn, og en høyreving. Bake har vi svært god dekning, og der er jeg ikke bekymret selv om Carvalho går slik ryktene tilsier, Bruma må tross alt få sjansen. Skal vi spille 4-3-3 trenger vi heller ikke en ny spiss inn, Sturridge bør få masse tillit i år. Jeg blir ikke trist om vi kjøper Aguero, spesielt siden jeg har troen på at han også kan fungere på vingen, men da vil jeg helst ha Anelka ut. Han har ikke prestert i år, krever for høy lønn og hindrer unge spillere å spille seg inn. Hadde han vært yngre hadde jeg sagt behold, men det er han ikke. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Anelka skal ingen steder i år.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nå er det klart at Belletti også forlater klubben. Det ser ut til at det blir hentet inn hvertfall én til to stykker til sommeren. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 At Belletti går er ingen bombe, ikkje spesielt trist heller. Alt han har vist er ein strålende skuddfot... Trist at J. Cole forlater Chelsea. Håper inderlig at han får sjansen under Capello i VM. Er mange rykter rundt han, så håper at han går til f.eks. Spurs fremfor Utd og andre rivaler. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Cole kan gjerne dra til Spurs for min del. Vi har allerede altfor mange kjekser på laget, trenger ikke flere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Faen. Stoch har signert for Fenerbahce. Hva faen er det slags tøv? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Han var da ikke noe ekstremt talent, men likevel sier det noe om vår egen talent satsing. Er spendt på hva som skjer etter VM. Hvem vi henter inn. Lurer på hvorfor i svarte vi ikke har handlet FØR vm, da Silva iallefall hadde vært en fantastisk erstatter for Joey og da Valencia er i pengenød hadde dette nok vært et definitivt kjøp! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ehh, han var fast inventar på det laget som vant den nederlandske ligaen, og bøttet inn mål fra vingposisjon. Definitivt et stort talent. Like gammel som sturridge, men bedre. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Silva spiller venstreving, vi trenger vel en høyreving? Alexis Sanchez(Chilensk) er en spennende høyreving,.Men sjansene for at Chelsea kjøper han er små.. Endret 11. juni 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Stoch var jo eit av dei største talentene på ungdomsakademiet. At han blir solgt er bare trist og tragisk. Han fekk eit par kamper i 2008/2009 sesongen og virket absolutt lovende. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Her var jeg kanskje litt kjappt ute med en kommentar.. Litt merkelig når det har blitt sagt at vi skal flytte opp talenter, at vi lar en som har prestert på høyt nivå gå mens vi lar stort sett uprøvede spillere bli. Dog var han 20 år, snart 21 og har målteft. Kunne vært en god erstatter for Kalou, men han lar vi bli?? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kalou vil etter all sannsynlighet bli i Chelsea også neste sesong. Tviler på at Ancelotti vil ødelegge stammen i laget med å la enda fleire spelarar gå. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva med G. Dos Santos, fikk sansen for han etter kampen mot Sør Afrika. Tottenham villig til å selge han? Nei. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva i all verden skal dere med Benayoun? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Iflg Cocca er Deco klar for Fluminese til 2012. Fyren tar så og si aldri feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå