Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Ballack går gjør meg ingenting, men jeg er veldig trist for at Joey må gå. Det er nødvendig for å få ned lønnsnivået, vi kan ikke ha en evig kamp om hvem som skal tjene mest, og Joey burde i mine øyne signert en relativt kort kontrakt med lav lønn for å vise hva han er verdt, siden han ikke har prestert for oss på flere år nå. Men sånn er livet.

 

Da må vi ha en sentral midtbanespiller av klasse inn, og en høyreving. Bake har vi svært god dekning, og der er jeg ikke bekymret selv om Carvalho går slik ryktene tilsier, Bruma må tross alt få sjansen. Skal vi spille 4-3-3 trenger vi heller ikke en ny spiss inn, Sturridge bør få masse tillit i år. Jeg blir ikke trist om vi kjøper Aguero, spesielt siden jeg har troen på at han også kan fungere på vingen, men da vil jeg helst ha Anelka ut. Han har ikke prestert i år, krever for høy lønn og hindrer unge spillere å spille seg inn. Hadde han vært yngre hadde jeg sagt behold, men det er han ikke.

Lenke til kommentar

Han var da ikke noe ekstremt talent, men likevel sier det noe om vår egen talent satsing.

 

Er spendt på hva som skjer etter VM. Hvem vi henter inn. Lurer på hvorfor i svarte vi ikke har handlet FØR vm, da Silva iallefall hadde vært en fantastisk erstatter for Joey og da Valencia er i pengenød hadde dette nok vært et definitivt kjøp!

 

 

Lenke til kommentar

Her var jeg kanskje litt kjappt ute med en kommentar.. Litt merkelig når det har blitt sagt at vi skal flytte opp talenter, at vi lar en som har prestert på høyt nivå gå mens vi lar stort sett uprøvede spillere bli. Dog var han 20 år, snart 21 og har målteft. Kunne vært en god erstatter for Kalou, men han lar vi bli??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...