dysfunctional Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Grattis med FAC-seier, bare 14 ligagull og 5 CL-titler til, så er dere i vår klasse Hahahahahah. Taper! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Heller ett ligagull nå, enn 18 for 25 år siden. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 HAhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahhaaaahhhahahahahahhahahah Lenke til kommentar
cFc Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvordan klarte du det? Skrift uttafor tekstboksen. Stilig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 La merke til at Latias skrev et par lag i United-tråden, med United-spillere som ikke skal til VM. Dette er spillerne Chelsea sender til VM (i bruttotroppene): Jaja. Vi har 17 VM-spillere. 18 med Ballack. United har hva, 6? 7? 1 Ivanovic 2 Cole 3 Essien 4 Carvalho 5 Lampard 6 Cole 7 Drogba 8 Mikel 9 (Ballack) 10 Malouda 11 Ferreira 12 Deco 13 Kalou 14 Matic 15 Terry 16 Anelka 17 Stoch 18 Rajkovic Det betyr at vi kan stille følgende lag: Ivanovic - Terry - Carvalho - A. Cole Essien - Lampard - Mikel J. Cole - Drogba - Malouda Dessverre må vi spille uten keeper. På benken har vi Kalou, Anelka, Ballack, Deco, Ferreira samt en hel del talenter. Det er definitivt et lag som fint kunne vunnet det meste som er å vinne, hadde vi hatt en VM-klassekeeper (eller Cech, som jo definitivt er VM-klasse, synd resten av Tsjekkia ikke er det ) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 "Dere" har ingenting, Roman har 17 arbeidere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 "Dere" har ingenting, Roman har 17 arbeidere. På samme måte som Glazer har 8 arbeidere? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 http://www.football-shirts.co.uk/fans/possible-chelsea-3rd-shirt_7428 Hahahaha. Den der kan fort bli legendarisk! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 http://www.football-shirts.co.uk/fans/possible-chelsea-3rd-shirt_7428 Hahahaha. Den der kan fort bli legendarisk! Haha den var spess, og falt ikke i min smak, men er det keeperdrakten? Hva med bortedrakten, har du den? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har ingenting, fant den der ved en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/-joe-cole-gaar-til-arsenal-eller-spurs-3219440.html Håper han blir i Chelsea. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tviler dessverre på det. Blir kjipt om han forlater Chelsea... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Joe Cole forsvinner. Det er så og si bekreftet. :/ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hadde ikke grått så mye som ei gjespetåre om jeg var dere. Middelmådighet med urealistiske lønnskrav, skulle dekke beskrivelsen av "Joey." Personlig er jeg livredd at han skal havne i United. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Lær deg litt flere banneord enn cunt da, tc47. Og ja, fyren var urimelig mtp lønnskrav o.l, men kjedelig at de ikke fikk ordnet noe. J. Cole, toppform og i Chelsea hadde jeg gjort mye for å se igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Yossi var jo tiltenkt som Cole's erstatter,men nå som Rafa stikker er det ikke sikkert at Roman får jøden. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Chelsea byr på Zlatan Hva tror dere? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Chelsea byr på Zlatan Hva tror dere? Han har jo sagt at han ikke vil til PL. Fyren er oxo 28-29 år. Dessuten liker jeg ikke spillestilen hans. Selvom han er stor og sterk og teknisk, men det er noe ved spillestilen hans som irriterer meg bare. Skal Chelsa bruke så mye penger, så kan vi heller hente noen unge spillere. En spiss og en offensiv midtbanespiller. Og Yossi vil jeg ikke se Chelsea heller, liker han rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå