Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må du ikke lage enda en teori for oss United-fans Herr Brun (Den sto på Stamford Bridge fordi dommeren var klar til å hjelpe Chelsea å vinne den om det gikk dårlig!!!).

 

Er det ikke slik at den er "midt" mellom de aktuelle arenaene i et helikopter eller noe slikt? Jeg mener iallefall å ha lest det tidligere (kan ha vært sprøyt).

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10005815

 

Er ikke bare meg, hehehe. Han nevner jo ikke Bham og Hammers kampen en gang så je, er ganske irriterende for oss som henger seg opp i sånne ting. Er dessverre ikke så mye jeg kan gjøre med det, er bare sånn.

Alle lag som vinner ligaen har marginer på sin side (i aller høyeste grad også United). Slik er fotballen. Chelsea ble dømt bort i kampene mot Inter i CL i år, men i motsetning til mot Barcelona året før var Inter også det beste laget, så nederlaget var ikke så stort. Og nettopp her ligger problemet med sutringen til enkelte United-fans. Hadde dere vært best, skulle jeg heller forstått det - men det var dere ikke.

Lenke til kommentar

"Skulle jeg heller forstått det". Så du skjønner ikke at det er helt vanvittig at en slik kamp ble faktisk veldig veldiig avgjørende; for det er INGEN tvil om at den kampen betydde helt jævlig mye. Alle snakker om hvor sykt det var av Chelsea å ta 18 poeng ut av 18 mot "topp 4 lagene"; vel.. det er jo der feilen ligger; burde vært maks 14-15 eller 16, og der ligger den STORE forskjellen.

Lenke til kommentar

"Skulle jeg heller forstått det". Så du skjønner ikke at det er helt vanvittig at en slik kamp ble faktisk veldig veldiig avgjørende; for det er INGEN tvil om at den kampen betydde helt jævlig mye. Alle snakker om hvor sykt det var av Chelsea å ta 18 poeng ut av 18 mot "topp 4 lagene"; vel.. det er jo der feilen ligger; burde vært maks 14-15 eller 16, og der ligger den STORE forskjellen.

Det som er helt vannvittig er at enkelte United-fans ikke heller ser mot eget lag istedet for å skylde på alle andre. Ja, dommeren gjorde en dårlig jobb på SB, men dårlige dommere har også gagnet United denne sesongen. United hadde dessuten flust av muligheter til å overta ledelsen - de tok de ikke, og konsekvensen av det er at Chelsea vinner ligaen.

Lenke til kommentar

Vi har jo sett på eget lag hele sesongen. Vi startet uten en habil keeper, fortsatte uten forsvar, og kan konkludere med at vi mangler en midtbanespiller som scorer 10 mål på en sesong. At media stadig maser om innkjøp av flere spisser, mens ingen gode sentrale offensive midtbanespillere er linket til klubben, finner jeg underlig. Kun om Berba forsvinner trenger vi kanskje en spiss.

Lenke til kommentar

Vi har jo sett på eget lag hele sesongen. Vi startet uten en habil keeper, fortsatte uten forsvar, og kan konkludere med at vi mangler en midtbanespiller som scorer 10 mål på en sesong. At media stadig maser om innkjøp av flere spisser, mens ingen gode sentrale offensive midtbanespillere er linket til klubben, finner jeg underlig. Kun om Berba forsvinner trenger vi kanskje en spiss.

Chelsea har også slitt med skader i forsvar og Essien har igjen vært skadet. I tillegg har ikke J. Cole funnet formen etter sin skade. Tar en også Terry/Bridge-saken i betraktning, som var en hard psykisk påkjenning for resten av laget (vi tapte en del poeng da det stormet som verst), er det utrolig at Chelsea vinner ligaen. Over 100 mål i løpet av en sesong er intet mindre enn overbevisende.

 

Poenget mitt er iallefall at en (og da spesielt de som sutrer mest) heller bør sette søkelyset på hvorfor United ikke tok over (og beholdt) ledelsen når Chelsea ikke klarte å vinne.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Angående hvor trofeet befant seg: Kommentatoren sa det under utdelinga. At det ekte trofeet var på SB, og at en kopi var på OT. Er vel fordi oddsen var størst for at Chelsea vant, siden vi hadde et poeng mer før kampstart.

Ok thæænx for svar ;)

 

Da kan de vel like gjerne bare bolte trofeet fast på ST bridge fordi nå skal den ingen steder(hvis Chelsea ikke flytter på seg da) :thumbup:

Lenke til kommentar

Da var det nyss for sesongens siste kamp! Er folk klare?

Håper på samme lag som stilte fra start mot Wigan, eventuelt med Ferreira inn for Ivanovic. Enten kommer vi til å stange hele kvelden, eller så scorer vi tidlig og det blir det masse mål til oss. Hvis det blir masse mål vil jeg ha innpå Bruma og evt. Matic eller Kakuta relativt tidlig i andre omgang. Og Sturridge, selvfølgelig.

 

Men kun om vi scorer mye. Om vi driver på og stanger, som jeg frykter mest, så må vi bare la kverna kjøre. Det jeg er redd for er at det forventes at gutta skal vinne, og vinne stort. Portsmouth kan løpe utpå der med senkede skuldre og ha det gøy. Det kan ikke vi i like stor grad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...