Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ufortjent mot United og det var de kampene som telte absolutt mest. Men dere spilte en del bra fotball i år, samt noe drittfotball akkurat som Utd. Så det kunne gått begge veier, dere hadde marginene, det tror jeg dere skjønner også. Som folk har nevnt så "betyr" disse ligagullene post-Roman "ingenting", så sånn sett er det jo greit. Men gratulerer til dere supportere uansett. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg er med på at noen mener det var ufortjent mot United, men hvordan kan det være ufortjent mot Arsenal? Vi lekte med dem.

 

Redigerte den kanskje litt mye før jeg posta, jeg mener selvfølgelig ikke at dere tok ufortjente seiere mot Arsenal, de var faktisk for en gangs skyld fortjente. :)

 

Litt synd at ikke RightResult fremdeles opererer så kunne vi fått en litt objektiv tabell til slutt, men for all del - kos dere med det gullet betyr for dere er vel kanskje det mest naturlige for meg å si, for selv om jeg personlig hadde hatt lite glede i et sånt gull med de tankene om at dere fikk mye hjelp (dog kan det være jeg tar helt feil, isåfall legger jeg meg flat) så kan vel dette også variere fra person til person (jeg gledet meg ikke allverden over ligacup-gullet vi tok tidligere i år for eksempel).

 

Så, gratulasjon er vel på sin plass fra meg også. :)

Lenke til kommentar

Dere vant ikke fortjent mot City. 

 

Er det mulig? Så hva om det var en jevn kamp, over 1 helt år var vi bedre. Å drive å syte om en enkelt kamp der det muligens var jevnt blir rett og slett smålig.

 

Over et helt år var dere en kamp bedre. Når man kan peke på riskornet som velter tuen, så er det vel greit om vi tar det opp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har skjedd med: "Den som er på toppen av tabellen etter siste serierunde i mai, er den rettferdige vinneren?"

 

Det er poengene på slutten av sesongen som viser vinneren av PL ja Bolanos. Du har forstått noe vesentlig der.

 

Men man trenger da ikke like det av den grunn? ;)

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med: "Den som er på toppen av tabellen etter siste serierunde i mai, er den rettferdige vinneren?"

Så lenge ikke United er der, vil alltid noen hevde at dommeren eller noe annet ødela. Når de vinner derimot - nei da har mannen i svart gjort jobben sin...

 

Helt enig med deg: Det laget som ligger øverst, vinner fortjent. Chelsea puttet over 100 mål i år, noe United aldri har klart. Chelsea spilte mest underholdende fotball og tok mest poeng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har skjedd med: "Den som er på toppen av tabellen etter siste serierunde i mai, er den rettferdige vinneren?"

Så lenge ikke United er der, vil alltid noen hevde at dommeren eller noe annet ødela. Når de vinner derimot - nei da har mannen i svart gjort jobben sin...

 

Helt enig med deg: Det laget som ligger øverst, vinner fortjent. Chelsea puttet over 100 mål i år, noe United aldri har klart. Chelsea spilte mest underholdende fotball og tok mest poeng.

Det er likevel ikke til å stikke under en stol at det var 1poeng som skilte oss, derav marginer. Særlig når begge oppgjør innbyrdes dømmes av fulle sjømenn. I tillegg generaliserer du som alltid.

 

Men ja det er som stort sett alle andre United-supportere har sagt, 100% fortjent, det er ingen som frarøver dere det. Akkurat som det hadde vært om vi hadde vunnet. Selv om dere spilte bedre fotball enn oss i år uavhengig av poeng i ligaen.

Lenke til kommentar

Hva har skjedd med: "Den som er på toppen av tabellen etter siste serierunde i mai, er den rettferdige vinneren?"

Så lenge ikke United er der, vil alltid noen hevde at dommeren eller noe annet ødela. Når de vinner derimot - nei da har mannen i svart gjort jobben sin...

 

Helt enig med deg: Det laget som ligger øverst, vinner fortjent. Chelsea puttet over 100 mål i år, noe United aldri har klart. Chelsea spilte mest underholdende fotball og tok mest poeng.

Det er likevel ikke til å stikke under en stol at det var 1poeng som skilte oss, derav marginer. Særlig når begge oppgjør innbyrdes dømmes av fulle sjømenn. I tillegg generaliserer du som alltid.

 

Men ja det er som stort sett alle andre United-supportere har sagt, 100% fortjent, det er ingen som frarøver dere det. Akkurat som det hadde vært om vi hadde vunnet. Selv om dere spilte bedre fotball enn oss i år uavhengig av poeng i ligaen.

Generaliserer? Det står vitterlig noen der. De aller fleste United-fans jeg har snakket med har gratulert uten å sutre (som også flere her inne har gjort).

 

Ja, Chelsea hadde marginer på sin side i hjemmekampen mot United (de som fremdeles mener bortekampen var urettferdig, bør ta av seg brillene)- men sånn er fotball. United har hatt marginer med seg tidligere også.

Endret av HeHauken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har skjedd med: "Den som er på toppen av tabellen etter siste serierunde i mai, er den rettferdige vinneren?"

Så lenge ikke United er der, vil alltid noen hevde at dommeren eller noe annet ødela. Når de vinner derimot - nei da har mannen i svart gjort jobben sin...

 

Sant, har sett det flere ganger, hehehe.

Lenke til kommentar

Kommer ikke på at en kamp som betydde så mye var så feildømt; hvor den kampen betyr absolutt alt for den som får pokalen i mai nei HeHauken (mellom lagene som er på 1. og 2. plass altså, visste etter den kampen på brua at den skulle bety jævlig mye på slutten, og man så jo hvor jevnt det ble. Katastrofe at dommeren og linjedommeren fucker opp så mye for å splitte lagene i mai til slutt..)

Men foralldel så var det en stor prestasjon å score over 100 mål og dere spilte veldig bra i perioder i år ja.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hva med kampen mellom Man U og City, tc47? Owen scorte to minutter over overtiden, noe som sikret seier for Man U. Hadde dommeren blåst av når han egentlig skulle så hadde de ikke fått 3 poeng. Så det blir helt feil å si at kampen på brua mot Man U ble avgjørende. Latterlig.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Haha, der har vi den igjen ja.

 

Var lovlig og riktig, har blitt telt opp av mange forskjellige og det skulle være lagt til akkurat så mye som det ble gjort. Hvis du tror at jeg lyver/kødder så må du si ifra, og da finner jeg frem det geniale innlegget av Points eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...