Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, verden er vakker. Tre engelske lag så godt som klare for semifinalene, noe som betyr minst et engelsk lag i finalen. Jeg tipper vi får se Man Utd vs Chelsea i finalen.

:love: CFC :D

8354940[/snapback]

Viser fotball-Europa at Premier League er den beste og har vært den beste ligaen i et par år nå!

Lenke til kommentar
Håper på Liverpool - United i finalen!

Liverpool har taket på chelsea i cuppene, så vi får se, gleder meg sykt :D

8357127[/snapback]

Chelsea tok dem i ligacupen.... men det stemmer... i Cl har pool desverre taket. Chelsea har jo riktignok vært kjent for å bryte statistikker, noe de gjorde igjen under Valncia-kampen. Beklager om jeg tar feil, men mener at det er første gang på 40 år et engelsk lag slår Valencia borte. Så jeg satser på at Chelsea klarer å slå pool.

Lenke til kommentar

Synes godt Boro kunnet vunnet 2-1 jeg, det er etter slike kamper man kan lure på hva som må til for at motstanderens lag skal få straffe. Men alt som gjelder er jo det annulerte målet til helligheten selv solskjær...

Orker ikke skrive i manu tråden, for da kommer den på mine favoritter og det er ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Deilig resultat i dag. Nesten ikke gått opp for meg enda! Det skal riktignok være sagt at Chelsea har et tøft kamprogram. 'castle i morgen blir tøft, for ikke å snakke om Arsenal.

Ser ut til at drømmen kan bli virkelig. 3 kamper mot United i mai, som kan avgjøre 3 tittler. (bare begge kommer til finalen...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...