tc47 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ok Danielzu, det med Hammers og Bham er bare fakta, og alle vet at 1-0 til Chelsea på brua mot Utd var bare en skam. Rett og slett feildømt på alle måter der på brua. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) 7-0!!!! hat-trick til Drogba Endret 9. mai 2010 av robolai Lenke til kommentar
Dynemonsteret Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Likte gitarspillingen til Drogba på hjørneflagget Lenke til kommentar
Dynemonsteret Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Forsiktig optimist skjønner jeg...? Lenke til kommentar
robolai Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Tja, må ikke ta seieren på forskudd... * Men der var kampen over, så jeg hadde rett Endret 9. mai 2010 av robolai Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Noen som så kampen på skysports? var litt komisk når komentatorne begynte å gjøre narr av en annen komentator og hans matte skills Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Ok Danielzu, det med Hammers og Bham er bare fakta, og alle vet at 1-0 til Chelsea på brua mot Utd var bare en skam. Rett og slett feildømt på alle måter der på brua. Fant ingen spørsmål,mem jaja. Chelsea har fått noen dommeravgjørelser i sin favør, men det har de fleste fått denne sesongen. Fergietime x2 mot City for eksempel. Sunderland med Badeball mot Liverpool. osv osv osv. SÅNT SKJER I FOTBALL!! (spess med den elendige dommerstallen i England) Tror du må forske mer på ordet fakta forøvrig. Endret 9. mai 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Fikk vi noe feil avgjørelse mot City? Første var 100% riktig, matten har blitt gjort. Og andre mot City var jo i 93. min, 92.30 eller noe, og det var 3 min lagt til. Så ja, fakta. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Deilig. Ligagullet, scoringsrekord og toppscoreren! Gratulerer med dagen alle blå! Endret 9. mai 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Gratulerer, vel fortjent etter min mening 1 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Et rart år, chelsea har egentlig ikke virket SÅ solide som før, med mange tap og uavgjort, men alikevel imponerende med slike KNUSENDE seier som i dag. En fin dag for fotballen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 HERLIG! 8-0 er ein perfekt måte å avslutte ein flott Premier League sesong! Carlo er ein fantastisk manager! Flott innsats av gutta i dag! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 For en fantastisk dag! Gratulerer til alle blå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Håper Rooney blir toppscorer. Håper det motsatte jeg. Hva er det motsatte av at Rooney blir toppscorer? At Rooney blir den som scorer færrest mål? Eller at han blir creditert med like mange selvmål som toppscoreren? Til Chelseasupporterne: Gratulerer så mye med gullet. Dette har klubben deres fortjent (resten av hyllesten fortsetter i RedCafe) Lenke til kommentar
fnats Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 JADA! Chelsea, Champions of England 09/10!! Deilig avslutning på en strålende sesong! 1 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Anbefaler alle å lese innepå redcafe, tror aldri jeg har ledd så mye av en tråd her inne. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hehe - vært innom der. Mye morsom lesing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå