Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si gratulerer, for det som har skjedd i år er en skam. Se på Bolton kampen, se på kamp mot Utd (mest første, men andre var ikke perfekt heller), se på straffene Utd kunne fått mot Blackburn. Og se da SPESIELT på to kamper på rad, begge BORTEkamper mot Birmingham borte og West Ham borte. To gratispoeng der. Helt villt. Skam.

 

Men dere supporterne har vel ikke gjort noe feil, så dere får kose dere med dette.

 

What can you do.

Men du har glemt alle gratispoengene en viss portugiser fikset for United tidligere sesonger?

Det var ikke mange poengene. Han filmet litt i starten men det sluttet han med ganske raskt. Drogba derimot.

Lenke til kommentar

Herregud, gidd å syte. Jeg synes at Chelsea har gjort seg fortjent til pokalen. Hvis Man.Utd. hadde vunnet denne sesongen, da ville jeg ha sagt at de flakset seg til pokalen. De var ikke bra i år, men mye favør på deres side.

 

Var det ikke dere som pleide å syte om Chelsea og deres seier over motstand med kun et mål? Det gjorde dere omtrent hele tiden i året.

 

 

ENDRING: Glemte å si gratulerer til Chelsea, det var meget fortjent. Ren fryd å se på deres lag.

Endret av Fox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud for noe tull, at det går an å være så blind og bitter. Det var close, og ingen lag har vært ekstraordinært gode dette året, men å begynne og dra inn dommere, herregud så lavmål jeg gremmes.

 

Hadde vært fint med et drogba mål nå.

 

Dommere er de som godkjenner ting, mulig de ikke er så jævlig viktig for deg, men for meg er det det.

Beklager virkelig at jeg er en stor fan av rettferdighet, men har lært det av mamma og pappa.

Det at en liga blir avgjort p.g.a gratis ting er utrolig skuffende og tar masse av moroa bort. Helt greit for deg selvfølgelig, i og med at chelsea vant.

Men hvis du ikke forstår dette så er det nok trolig du som er blind :)

 

Selvfølgelig er jeg bitter, jeg er united fan.

 

EDIT: Gratulerer :)

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

Hva snakker du om Crispin, uten dommer og linjedommerfeil hadde Chelse ALDRI I VERDEN fått 3 poeng mot oss på Stamford Bridge, ALDRI.

 

Og uten linjedommer/dommerfeil mot Birmingham og West Ham borte hadde Chelsea fått NULL poeng for sure og tapt begge de to kampene hvor de ellers spilte HELT jævlig også, og da hadde tapt begge da Cheslea skulle aldri hatt straffe da de lå under 1-0 mot West Ham, også når de faktsik fikk en feilaktig en så fikk ikke West Ham en KLAR straffe etter det. OG, Birmingham Chelsea som ble 0-0, der SCORTE Bham et perfekt mål som aldri i verden var offside siden Drogba LÅ nede ved siden av keeperen men det ble gitt offside og da ble det 0-0. TO gratis poeng.

 

Etter det har det også vært noe nå nylig med straffer som Bolton skulle hatt på Stamford Bridge, og i dag var alt satt i gang med en fin offside. Og mot Blackburn borte burde/kunne Utd hatt en eller to straffer, ihvertfall en.

 

Ligaen ble rett og slett BESTEMT over dissea avgjørelsene, for Utd kunne fint hatt 3 eller 4 poeng mot Chelsea hvor da Chelsae hadde hatt 0 eller 1 eller 2 osv. Også de andre kampene jeg nevner.

 

Det er absolutt ikke tull Teipball, for Utd har seriøst ikke fått sånne ting for de i år, bare se gjennom alle kampene. Det har rett og slett vært BULLSHIT i år av dommerne, og alt stemte for Chelsea..

 

Ikke minst det at Terry ikke fikk 3 kamper for DEN taklingen på Milner i FA Cup semi-finalen. Det er en skam det som har skjedd i år.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Sporten er som den er og det får man bare leve med. Alle lag opplever urettferdig dømming mot seg - jeg forstår at supportere blir frustrerte (jeg er enda småhissig etter CL-semien i fjor), men sånn er det bare. Ingen klager når dommeren dømmer i ens eget lags favør...

 

Dette er uansett en fin dag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...