Jørgen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Husk hva jeg skrev tidligere, Brun. Chelsea taper ligagullet i siste kampen. Charles N'Zogbia Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Husk hva jeg skrev tidligere, Brun. Chelsea taper ligagullet i siste kampen. Charles N'Zogbia Pøh. Stoke kommer til å rævkjøre United på Old Trafford! 0-7! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) 2:40. http://www.youtube.com/watch?v=vyj7wg_W6MY Endret 5. mai 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Anelka forlenger, mens Cole og Ballack trolig forsvinner som bosmann. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Nei og nei! Neste sesong MÅ Anelka prestere bedre enn han har gjort denne sesongen. Trist å miste Joe... Endret 6. mai 2010 av fnats Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Let's rise to the occasion! Jeg er faktisk mer nervøs før denne kampen enn forrige helgs Liverpool-kamp. Ni måneders blod, svette, tårer - store nedturer og enorme oppturer - har brygget opp mot morgendagens klimaks av en kamp. La oss vise at vi faktisk fortjener å vinne Premier League. Jeg vil se - og er 99 % sikker på at vi får se - følgende mannskap i morgen: Cech - A. Cole, Terry, Alex, Ivanovic - Malouda, Ballack, Lampard - Anelka, Drogba, Kalou. KOM IGJEN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Drømte nettopp at Chelsea tapte 2-0. Var merkelig nok mot Arsenal og ikke ''mitt'' egent lag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 5-0 i morgen til dere. Gleder meg til å skrive en stil senere om Utd-kampen på Stamford Bridge, og spesielt de to gratispoengene deres i de to bortekampene på rad mot Birmingham og West Ham. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Det er ikke over enda. Wigan har overrasket før. Endret 8. mai 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Dynemonsteret Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Anelka forlenger, mens Cole og Ballack trolig forsvinner som bosmann. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10005604 Cole forsvinner ikke ifølge Ancelotti - så får vi se hvor rett han har... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Må si at Chelsea får det vel enkelt... Litt sur smak på det røde kortet... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kjøpt å betalt Godt det ikke var et lag med sjel og historie som vant, men bare lille chelsea. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Vanskelig å si gratulerer, for det som har skjedd i år er en skam. Se på Bolton kampen, se på kamp mot Utd (mest første, men andre var ikke perfekt heller), se på straffene Utd kunne fått mot Blackburn. Og se da SPESIELT på to kamper på rad, begge BORTEkamper mot Birmingham borte og West Ham borte. To gratispoeng der. Helt villt. Skam. Men dere supporterne har vel ikke gjort noe feil, så dere får kose dere med dette. What can you do. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Drogba sutrer fordi han ikke fikk lov til å ta straffen. :!: Håper Rooney blir toppscorer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Håper Rooney blir toppscorer. Håper det motsatte jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du er seriøst seriøs. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Vanskelig å si gratulerer, for det som har skjedd i år er en skam. Se på Bolton kampen, se på kamp mot Utd (mest første, men andre var ikke perfekt heller), se på straffene Utd kunne fått mot Blackburn. Og se da SPESIELT på to kamper på rad, begge BORTEkamper mot Birmingham borte og West Ham borte. To gratispoeng der. Helt villt. Skam. Men dere supporterne har vel ikke gjort noe feil, så dere får kose dere med dette. What can you do. Men du har glemt alle gratispoengene en viss portugiser fikset for United tidligere sesonger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå