Sovende Panda Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Herlig! Kompakt og solid Chelsea lag som fortjente seieren. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fortjent og fortjent fru blom. Liverpool var klart bedre i 1.omg og dere fikk enkelt og greit servert en scoring på gullfat. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fortjent og fortjent fru blom. Liverpool var klart bedre i 1.omg og dere fikk enkelt og greit servert en scoring på gullfat. Meiner du at Pool fortjente seieren? Dei som produserte eit fåtall av sjanser i forhold til Chelsea.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Raste, slo du av tven etter 35 minutter? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Raste, slo du av tven etter 35 minutter? Nei, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke gadd å følge med så mye etter det. Gjorde litt andre ting f.eks Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fortjent og fortjent fru blom. Liverpool var klart bedre i 1.omg og dere fikk enkelt og greit servert en scoring på gullfat. Haha. Klart bedre i 1. omgang? Ingen av lagene fikk til noe som helst før målet. Chelsea spilte dårlig fram til målet, men det gjorde jaggumeg Liverpool også. Etter målet var det bare Chelsea fram til pause. Etter andremålet fikk heller ikke Liverpool til noe som helst. Fullt fortjent. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Før Gerrard ga gavepakken var Liverpool klart bedre enn dere ja. Det var pasningsfeil etter pasningsfeil av dere mens Liverpool hadde et par fine angrep og var nære på et pra ganger også. Hadde også en stor sjanse som ikke ble til skudd via Aquilani. Så vet ikke helt hvorfor du sier haha, Herr Brun. Og ja, gratulerer med PL. 4 lange år uten, så det må være ganske deilig. Endret 2. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Neste år går trofeet til det beste London laget, nemlig Arsenal Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Neste år går trofeet til det beste London laget, nemlig Arsenal Ok. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Og ja, gratulerer med PL. 4 lange år uten, så det må være ganske deilig. Dersom vi vinner siste kamp er det vannvittig deilig ja Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Don't worry, jeg garanterer det. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det skal spilles minimum 90 min før gullet blir delt ut. At Chelsea skal tape poeng hjemme mot Wigan i en avgjørende kamp er derimot relativt små, men jeg spretter ikke sjampisen før kampen er spilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer med første sølvtøy. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer med første sølvtøy. Det er ikke avgjort før på søndag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer med første sølvtøy. Det er ikke avgjort før på søndag. Skjer ikke at en middelhavsfarer som ikke har noe å spille for tar poeng på et gulljagende Stamford Bridge. Gratulerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tenkte på FA Youth cup. Jizzes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Gratulerer med Youth Cup. Og gratulerer med PL. Hjemme mot Wigan, for crying out loud. Tre lette poeng. Igjen, gratulerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå