Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemme mot Stoke skal derimot være tre poeng.

Det var såvidt det holdt i tilsvarende oppgjør i fjor. Lampards cracker av en overtidsscoring sendte riktignok Stamford Bridge til himmels, men over 90 minutter var det ingen overbevisende forestilling av oss. Stoke er et kjedelig lag å møte når det offensive spillet ikke flyter. La oss håpe nervene holdes under sjakk i dagens kamp - og at vi ikke viser de samme nervøse, usikre taktene som mot Bolton og Tottenham.

Lenke til kommentar

Dere har press da. Det er helt opp til dere selv, og jeg tror dere skal klare det ganske fint. Liverpool blir en lett match vil jeg tro. Spørsmålet er hvor lett dere tar på Wigan oppgjøret i siste kamp, føler den er mer skummel for dere. Faren her er å ta seieren på forskudd og bli overrasket av Wigan. Mot Liverpool så er dere litt klar over at det er et vansklig oppgjør, og dermed gjør dere mest sansynlig en god jobb.

Lenke til kommentar

Dagens kamp viste at Ancelotti klarer å få bukt med slike problemer. Stoke på hjemme bane er da like "lett" som Wigan på hjemmebane, på papiret. Guttene tok åpenbart ikke lett på det i dag, men gikk ut fra første minutt med innstillingen om at denne kampen SKAL vinnes, og den skal vinnes ved å jobbe jævelhardt. Jeg satser på at Lotti får gutta til å gjøre det samme mot Wigan. Jeg er ikke redd for Wigan, men jeg vil tro gutta har respekt for dem.

Lenke til kommentar

Brrrr. Vi står foran vår viktigste kamp siden Champions League-finalen i 2008. Jeg er gjennomført nervøs. Jeg bryr meg ikke om Liverpools smålabre sesong, Torres skadefravær eller Liverpool-spillernes mulige motivasjonsmangel - jeg tror det har minimalt å si på søndag: På Anfield blir det alltid tøft. Og alt må klaffe for at vi skal vinne.

 

La oss håpe vi fortsetter bortestatistikken mot "topp fire" denne sesongen, og at vi ikke får en ny Spurs-, Villa-, City-, Everton- og Wigan-kamp!

Lenke til kommentar

Vil se følgende starting:

Cech

Ivanovic - Terry - Alex - A. Cole

Ballack

Lampard - Deco

J. Cole - Drogba - Malouda

Så kan vi sette på Kalou og Zhirkov relativt tidlig i andre omgang, for å springe scouserne i hjel. Anelka har vært veldig svak, og Cole er definitivt bedre på vingen.

 

Skulle hatt Mikel og Essien tilgjengelig. Veldig kjedelig at BEGGE er skadet.

Lenke til kommentar

Vil se følgende starting:

Cech

Ivanovic - Terry - Alex - A. Cole

Ballack

Lampard - Deco

J. Cole - Drogba - Malouda

Så kan vi sette på Kalou og Zhirkov relativt tidlig i andre omgang, for å springe scouserne i hjel. Anelka har vært veldig svak, og Cole er definitivt bedre på vingen.

 

Skulle hatt Mikel og Essien tilgjengelig. Veldig kjedelig at BEGGE er skadet.

Er vedlig skeptisk til Ballack som anker. Han har ikkje vært overbevisende. Trur det blir den lagoppstillingen som du nevner, ihvertfall ein som er veldig lil. Håper at Kalou får ein del speletid, trur han kan være eit viktig bidrag hvis me skal vinne i dag. N

 

Nervene kommer...

Lenke til kommentar

Vil se følgende starting:

Cech

Ivanovic - Terry - Alex - A. Cole

Ballack

Lampard - Deco

J. Cole - Drogba - Malouda

Så kan vi sette på Kalou og Zhirkov relativt tidlig i andre omgang, for å springe scouserne i hjel. Anelka har vært veldig svak, og Cole er definitivt bedre på vingen.

 

Skulle hatt Mikel og Essien tilgjengelig. Veldig kjedelig at BEGGE er skadet.

Er vedlig skeptisk til Ballack som anker. Han har ikkje vært overbevisende. Trur det blir den lagoppstillingen som du nevner, ihvertfall ein som er veldig lil. Håper at Kalou får ein del speletid, trur han kan være eit viktig bidrag hvis me skal vinne i dag. N

 

Nervene kommer...

Jeg vil heller ikke ha Ballack som anker. Aller helst vil jeg ha Mikel som anker, og Essien som indreløper. Hvis Mikel er skada vil jeg ha Essien som anker, men de er begge skada. Da får vi ta det vi får. Vi har ikke så mange flere sentrale midtbanespillere igjen. Malouda kan også spille der, men han er MYE bedre som venstreving med relativt fri offensiv rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...