Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sjeldent vært mer nervøs før et par kamper enn det jeg er i dag. Jeg frykter at vi skal tape, jeg frykter at United vinner - og jeg frykter at gullet skal ryke på Anfield, praktisk talt på målstreken.

 

Men samtidig øyner jeg et visst håp ... det kan gå veien hvis vi er heldige, og det er en mesmerizing tanke!

Lenke til kommentar

Latterlig dårlig. Akkurat som sist på White Hart Lane, eit passivt Chelsea lag med minimalt med målsjanser. Bare feilpasninger som ender i balltap og kontringer i dag. Slik nytter ikkje når man kjemper om PL-gull. Det eineste positive var at Cech fekk ein god del å holde på med og viste at han fortsatt duger mellom stengene. Tottenham vant fortjent.

Lenke til kommentar

Så heller ikke kampen grunnet arbeid. Blir spennende fremover. Tror United skal få slite mot Tottenham, og en må ikke glemme den vanskelige bortekampen mot Sunderland som alle United-fans ser på som walk-over.

 

Uansett må Chelsea vinne de siste kampene, noe som kan bli tøft borte på Anfield. (ser ut som om om du må ta den telefonen til Benitez likevel Daniel...)

Lenke til kommentar

Og en må ikke glemme den vanskelige bortekampen mot Sunderland som alle United-fans ser på som walk-over.

Generalisering er gøy. Det at folk håper og tror på tre poeng er ikke synonymt med walkover, hvis du trodde det. For vi er et topplag, og vi må håpe på seier uansett om vi møter Burnley hjemme eller Barca borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...