Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke sett kampen, men VG sier det skulle ha vært to straffer til Bolton?

Den til Drogba fikk ikke jeg med meg, men den til Terry var hands. Er dog vanskelig å se, og som jeg skrev etter kampen i går så måtte det en haug med repriser i slow-motion for å bedømme det. Linjedommer var klar på at det var brystet, men det skulle nok vært straffe ja.

 

Uansett er det flisespikkeri. Chelsea daffet i går, og hadde nok skrudd opp tempo om Bolton hadde fått utlignet.

Lenke til kommentar

Det blir nok en trist dag, HB. Det hadde vært fint om du beskrev hvordan du ser ut så jeg kan se etter en gråtende deg på tribunen. tongue.gif

 

EDIT: Jeg skvetter hver gang jeg ser avataren din, fnats. Terry har et av de ekleste smilene på denne jord.

Endret av Jørgen SG
Lenke til kommentar

Fikk ikke sett kampen, men VG sier det skulle ha vært to straffer til Bolton?

Den til Drogba fikk ikke jeg med meg, men den til Terry var hands. Er dog vanskelig å se, og som jeg skrev etter kampen i går så måtte det en haug med repriser i slow-motion for å bedømme det. Linjedommer var klar på at det var brystet, men det skulle nok vært straffe ja.

 

Uansett er det flisespikkeri. Chelsea daffet i går, og hadde nok skrudd opp tempo om Bolton hadde fått utlignet.

Akkurat som at Bolton ville kjempet mer om de hadde utlignet. Så nei det er ikke flisespikkeri. Det er bare en fåfengt diskusjon.

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett kampen, men VG sier det skulle ha vært to straffer til Bolton?

Den til Drogba fikk ikke jeg med meg, men den til Terry var hands. Er dog vanskelig å se, og som jeg skrev etter kampen i går så måtte det en haug med repriser i slow-motion for å bedømme det. Linjedommer var klar på at det var brystet, men det skulle nok vært straffe ja.

 

Uansett er det flisespikkeri. Chelsea daffet i går, og hadde nok skrudd opp tempo om Bolton hadde fått utlignet.

Akkurat som at Bolton ville kjempet mer om de hadde utlignet. Så nei det er ikke flisespikkeri. Det er bare en fåfengt diskusjon.

Det hadde blitt en bedre kamp av det, så absolutt - for kampen var ekstremt kjedelig, men som nevnt var den til Terry vanskelig å se (den var langt mindre klar en målet til Macheda) Er det noen som har bilder på den andre situasjonen?

Lenke til kommentar

Hahaha. Du vet hva jeg heter (ref. twitter), og jeg har facebook. Go figure. Jeg fant i alle fall deg på face, inkludert en del søte bilder inv_biggrin.gif

 

Haha, så bildene mine er åpne så alle kan se? tongue.gif

 

Jaja, du har rimelig rett der, det er lett å finne ut. Det er vel stort sett lett å grave frem navn på en god del her på forumet til tross for "anonymiteten" ved visningsnavn.

Endret av Jørgen SG
Lenke til kommentar

Faen, tror jeg sender en mail til han som skrev artikkelen der. "For første gang inneholder Chelseas hjemmedrakt rødt"? Dust. Hadde da rødt på halsen 93-95, og har hatt røde detaljer mange ganger før. Hovedfargen er alltid kongeblå, detaljene skal være i hvitt, gull eller rødt. Det er klubbfargene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...