Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

FA er gode venner med Chelsea, det er 100% sikkert ja. At Villa ikke fikk straffe, at Terry aldri får 3 kamper når han gjør 3-4 ting som fortjener det iløpet av sesongen osv. Og Drogba offsiden som er klarere enn noe annet jeg har sett, som jeg og mange andre på puben begynte å rope høyt mens det ble vist direkte.

Vel, hvis man går i sømmene på samtlige PL-lag og analyserer lignende hendelser hos dem også, tror jeg du finner mange tvilsomme dommeravgjørelser - både i favør og disfavør hvert enkelt lag. Manchester United er selvfølgelig ikke noe unntak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rio sin suspensjon var korrekt.

 

De to andre har jeg ingen formening om, ettersom jeg ikke helt er sikker på hva som har skjedd.

 

Eller kansje du snakker om det hylekoret som kom for et par år siden når de ble utestengt de første kampene i PL?

Rio sin suspensjon var korrekt? Du gikk herved inn under gruppen som har samme tittel som en viss Peter Jackson film.

 

Jeg gidder ikke gå inn på dette. Men Mutu blir tatt for doping å får hva? 3 måneder? Rio blir ikke tatt, stiller opp noen timer for sent, leverer hårprøver som er uavhengig av alt av tester++++ Å han får 6 måneder? I tillegg får en City spiller bot for samme foreseelse knappe måneder i forveien. Go fish.

Lenke til kommentar

Tror han snakker om utestengelsen i år, jeg. Det er iallfall det jeg vil tippe på, men uansett så er det nok av tilfeller å vise til der FA har valgt å straffe United mye hardere enn samtlige andre lag i Premier League. Game har vel full oversikt, eller muligens du også, Hyrlen?

Lenke til kommentar

Tror han snakker om utestengelsen i år, jeg. Det er iallfall det jeg vil tippe på, men uansett så er det nok av tilfeller å vise til der FA har valgt å straffe United mye hardere enn samtlige andre lag i Premier League. Game har vel full oversikt, eller muligens du også, Hyrlen?

Ja med tanke på den. Helt greit at han blir utestengt, at f.eks Gerrard og Masche ikke blir det er helt uholdbart. Evt Sturridge.

 

Om du virkelig vil ha det i detalj så ringer du nightkeeper. Jeg gidder ikke ramse det opp siden det er gjort så mange ganger nå at de som ikke har fått det inn i skallen til nå ikke vil ha det inn i skallen.

Lenke til kommentar

Tenkte på den i år ja.

 

Forøvrig så var håndteringen av Rio latterlig på den doping testen, det skal jeg være enig i. Jeg har ikke satt meg så utrolig mye inn i dette, men det virker veldig veldig rart at dette her ikke blir reagert på av andre deler i fotball verden.

 

Forøvrig fikk Mutu 7 måneder.

Lenke til kommentar

Tenkte på den i år ja.

 

Forøvrig så var håndteringen av Rio latterlig på den doping testen, det skal jeg være enig i. Jeg har ikke satt meg så utrolig mye inn i dette, men det virker veldig veldig rart at dette her ikke blir reagert på av andre deler i fotball verden.

 

Forøvrig fikk Mutu 7 måneder.

Da beklager jeg isåfall det jeg insinuerte.

Lenke til kommentar

Ikke begynn å diskutere om det, alle blir likt behandlet. Adebaoyr ble jo også utstengt i mange kamper for et feilaktig rødt kort mot Chelsea i ligafinalen(mikkemus cup), men det betyr ikke at Chelsea har kjøpt FA. De er inkompetente, det er vi alle vel enige i. Men at Man.Utd. blir ikke behandlet som de andre er BULLSHIT. De har fått mange favør til andre saker også.

Lenke til kommentar

Ikke begynn å diskutere om det, alle blir likt behandlet. Adebaoyr ble jo også utstengt i mange kamper for et feilaktig rødt kort mot Chelsea i ligafinalen(mikkemus cup), men det betyr ikke at Chelsea har kjøpt FA. De er inkompetente, det er vi alle vel enige i. Men at Man.Utd. blir ikke behandlet som de andre er BULLSHIT. De har fått mange favør til andre saker også.

Klarer du virkelig ikke se forskjellene? At Rio får 8 måneder, mens en city spiller får bot? Er ikke dette forskjellsbehandling? Rio kjører albuen i Fagan, Masche kjører albuen i en spiller. Ingen av dem blir nevnt i dommerrapporten, å kan dermed dømmes i ettertid. Rio får straff, Masche får ikke. Sturridge gjør akkurat det samme noen uker etter, ingenting. Så det er ikke "bullshit", det er fakta. Å det kan bevises opp og i mente.

 

Det er X antall eksempler på forskjellsbehandling. At du velger å lukke øynene og stikke fingrene i ørene som den ABU'eren du er, vel du om det.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat sjokkende at du ramser akkurat disse spillerne, har forventet det. MEn det er mange andre utallige saker som dere har sluppet unna mens andre ble straffet for det. Ellers er jeg enig at de er veldig merkelig med avgjørelse, andre slipper unna mens andre ikke i en samme situasjon.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat sjokkende at du ramser akkurat disse spillerne, har forventet det. MEn det er mange andre utallige saker som dere har sluppet unna mens andre ble straffet for det. Ellers er jeg enig at de er veldig merkelig med avgjørelse, andre slipper unna mens andre ikke i en samme situasjon.

Du er velkommen til å nevne slike saker med så klar forskjellsbehandling. Regner med at du trekker frem at Sir Alex slipper unna med uttalelser, vel se hva f.eks Moyes o.l sier til pressen etter kamper der de er misfornøyde med dommere. Så vil du kanskje revurdere det.

Lenke til kommentar

I forhold til Rafa, har Sir Alex sluppet unna med det meste. Ellers kan jeg nevne Vidic i albuen på en ikke for så lenge siden. Hva med C.Ronaldos etterspark på andre spillere ifjor? På slutten av sesongen gjorde han det to ganger, dessverre husker jeg ikke hvilket lag det var snakk om. MEn jeg mener å huske at laget hadde noe med blå i drakt.

Lenke til kommentar

I forhold til Rafa, har Sir Alex sluppet unna med det meste. Ellers kan jeg nevne Vidic i albuen på en ikke for så lenge siden. Hva med C.Ronaldos etterspark på andre spillere ifjor? På slutten av sesongen gjorde han det to ganger, dessverre husker jeg ikke hvilket lag det var snakk om. MEn jeg mener å huske at laget hadde noe med blå i drakt.

Det Vidic gjorde var ikke tilsiktet, det viste bildene uten tvil. Skandale at det i det hele tatt ble tatt opp. Burde vært gult for farlig spill, ikke mer. Slike dueller er hver kamp. Mot Blackburn var det en mye verre mot G.Neville, hadde Neville vært ei fitte ville det nok blitt en sak om det. Men som den mannen han er så reiste han seg rett opp. Ronaldo? Hva med alle nedsparkingene av han? At han frustrert sparker etter en spiller er ikke enbetydende med at han ville treffe, mer et utløp for frustrasjon. Akkurat som når enkelte spillere langer ut etter en annen etter en takling, det er kun et fåtall som prøver å treffe.

 

Du har ikke en sak Fox, gi deg. Det eneste jeg kan være enig i er at Rafa nok blir raskere straffet enn alle andre managere i PL.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg støtter nedsparkingene, men det rettferdiggjør ikke hans handling. De tok et skittent triks for å ta ham når han hadde ballen. Mens etterspark oppstår når ballen var ikke i nærhet.

 

Du får heller gi deg, FA er ikke ute etter Man.Utd. Om dere ikke vinner serien, da vil jeg si at det var fortjent. Chelsea har mer enn fortjent å vinne ligaen, likevel skylder mange av dere på FA at dere ble fratatt etter Chelsea-kampen. Makan tull! Chelsea var mye bedre enn dere under kampen, det var fortjent at de vant. Til tross straffesituasjonene og offside til Drogba, samme kan vi også si om Kiki's mål.

Lenke til kommentar

Vis meg hvor majoriteten av oss skyldte på FA for at vi tapte kampen? Det ble vel nevnt at dommeren var dårlig i kampen, men det var så langt det gikk. Hvis du ikke ser klar forskjellsbehandling fra FA sin side så kan du godt lure deg selv til å tro den illusjonen du skaper, men den er så definitivt feilaktig. Det at du ikke klarer å hente frem reele saker og forsøker å ta frem Ronaldo etterslenger og en "uskyldig" albue (fair duell), som skjer hver andre Premier League kamp. SAF slipper unna mye, ja? Han er vel den manageren som oftest blir straffet for slike uttalelser. Ta en titt på Moyes, Redknapp og de fleste andre i Premier League, de slipper unna en god del oftere.

 

Så vidt meg bekjent er det ingen som skylder på FA for at vi ikke vinner Premier League i år (hvis vi ikke vinner). Kom tilbake når du har eksempler som beviser ditt poeng, og ikke det du lirer av deg her.

 

 

Lenke til kommentar

Bare se på offsidene i begge Utd Chelsea kampene. Drogba får gå og score 0-2 på OT når han står så jævlig i offside og på samme siden som jævla linjedommeren, og på Stamford Bridge er Rooney 1m onside helt klart også mens det er 0-0 men blåses av. Ikke for å nevne at vi skulle hatt en straffe på brua, og en på OT. Utd Chelsea kampene har vært katastrofe, spesielt den på brua.

Lenke til kommentar

Jørgen SG, jeg er elendig til å finne innleggene som kom med det. MEn husker bestemt at det ble skrevet i noen steder etter kampen mot Chelsea og evt Blackburn. Mulig jeg tar feil, da beklager jeg. Men jeg tror at det ble nevnt.

 

Jeg har heller ikke hensikt å ta C.Ronaldo eller noen, jeg poengterer bare at det for helvete er Man.Utd. blir ikke behandlet verre enn andre klubber! I hvert fall ikke verre enn Arsenal, for jeg mener at vi har også blitt behandlet ille. Jeg mener at FA er ute etter Arsenal, men jeg innser at det er kanskje noe som feiler med supporterbrilleren min. Jeg nekter å tro at FA er ute etter Man.UTd selv om dere føler det. FA prøver bareå gjøre deres beste selv om det ikke ser ut. DEt fordi at jeg ikke er særlig flink til å lete etter eksempler(jeg gidder rett og slett ikke bruke tid på det), betyr ikke at dere har rett.

Lenke til kommentar

Bare se på offsidene i begge Utd Chelsea kampene. Drogba får gå og score 0-2 på OT når han står så jævlig i offside og på samme siden som jævla linjedommeren, og på Stamford Bridge er Rooney 1m onside helt klart også mens det er 0-0 men blåses av. Ikke for å nevne at vi skulle hatt en straffe på brua, og en på OT. Utd Chelsea kampene har vært katastrofe, spesielt den på brua.

Første kampen vinner Chelsea heldig. Men kampen på OT vant de fullt fortjent. Som Herr Brun sier så var Anelka-situasjonen den klareste, og målet til United skulle heller ikke vært mål. At Drogba var offside er det ingen som har protestert på. Chelsea skulle vunnet 0-1 i en kamp der de var best.

 

Forøvrig en grei kamp i dag, der Chelsea kontrollerer det meste uten å imponere. Synd at Lamps sitt stolpeskudd ikke gikk inn. Bolton skulle kanskje hatt et straffe, men jeg trengte samtlige repriser i slow-motion for å avgjøre om det var hands. J. Cole var et friskt pust i ellers så kjedelig kamp.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...