Herr Brun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Skjønner ikke jeg heller. Soleklart rødt. Tar det som bot og bedring for Lamps sin hårreisende utvisning mot Liverpool i fjor. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nåja, det var samme kampen som Bosingwa voldtok Benayoun og Terry var heldig som slapp unna en takling i boksen som burde vært straffe for Liverpool.. Sånn imens vi var inne på det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ja, Bosingwa sin nedsparking. Den husker jeg når du nevner det. Fikk han straff for den? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Haha, husker den så godt at det ikke går an, helt latterlig. Det er noe av det mest idiotiske jeg har sett på en fotballbane med full intensjon og allikevel slapp han glatt unna. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=2ulOtAvju3c Må nesten le litt Endret 12. april 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Av chelsea, boingwa, dommerteamet og FA, ja. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gikk han ikk etter ballen hahaha Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Herr Brun, nå må du ikke være så hårsår Selvfølgelig er jeg klar over at Chelsea ikke betaler FA, er bare en spøk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er ikke hårsår. Mye mulig du ikke mener det, men store deler av United-gutta er jo helt seriøse når de sier det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 De må jo skylde på Chelsea, slik at de ikke får oppmerksom... Alle vet jo at FA er kjøpt og betalt av Man.Utd, ikke Chelsea Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Der tar du feil Fox. Alle vet at FA HATER United. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ja, alle vet jo det, lissom. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 FA er bare generelt sett elendige. Men det som er en almenn kjent hemmelighet dog er at engelske landslagspillere slipper unna mye mer enn andre. Men ellers blir de fleste behandlet på lik linje. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 FA er gode venner med Chelsea, det er 100% sikkert ja. At Villa ikke fikk straffe, at Terry aldri får 3 kamper når han gjør 3-4 ting som fortjener det iløpet av sesongen osv. Og Drogba offsiden som er klarere enn noe annet jeg har sett, som jeg og mange andre på puben begynte å rope høyt mens det ble vist direkte. Men det er på tide dere vinner ligaen uansett, 4 år uten blir litt for mye. Og FA vil ikke at samme lag skal vinne 4 på rad uansett, blir kjedelig for dem. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 FA Cup finalen: Chelsea-Portsmouth. Har stor tro på at dette går i boks, men Portsmouth slo ut Tottenham i semien og gir seg ikkje uten kamp. Dette er det eineste dei kan vinne denne sesongen, og eg trur det blir ein tøff kamp. Men Chelsea trekker nok det lengste strået. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 FA er bare generelt sett elendige. Men det som er en almenn kjent hemmelighet dog er at engelske landslagspillere slipper unna mye mer enn andre. Men ellers blir de fleste behandlet på lik linje. Rio. Scholes. Rooney. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Rio sin suspensjon var korrekt. De to andre har jeg ingen formening om, ettersom jeg ikke helt er sikker på hva som har skjedd. Eller kansje du snakker om det hylekoret som kom for et par år siden når de ble utestengt de første kampene i PL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå