dberntzen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Malouda har blomstret fint etter at Ancelotti kom Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Skal innrømme at det frister med Chelsea drakt med "Malouda" på. Endret 3. april 2010 av Mutu Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Om jeg skulle hatt drakt med navn bakpå hadde det vært Lampard eller Malouda. Men har uten noenting bak Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Har også ei drakt, fra forrige sesong, uten navn. Står mellom Essien, Lampard og Malouda Lenke til kommentar
fnats Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Herlig med sier mot Man U! Chelsea er virkelig en favoritt til å vinne PL i år, bare de ikke skuffer i de resterende kampene (noe jeg tviler på!) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg er bombesikker på at Chelsea avgir poeng til enten Liverpool eller Tottenham. Dere er favoritter, men ligaen ble ikke avgjort i dag. Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Herlig med seier mot United Frekt mål av Cole . Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg er bombesikker på at Chelsea avgir poeng til enten Liverpool eller Tottenham. Dere er favoritter, men ligaen ble ikke avgjort i dag. Ligaen ble ikke avgjort i dag nei, men jeg er også bombesikker på at United avgir poeng mot enten Blackburn eller City - kanskje begge. Spennende blir det iallefall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Chelsea med to seire mot Arsenal og United, ikke noe å fnyse av det. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Chelsea med to seire mot Arsenal og United, ikke noe å fnyse av det. Overraskende bra. Kampen på SB mot United var heldig, men i dag vant Chelsea fortjent. Håper på 3 poeng på Anfield også, men jeg tror ligaen er avgjort før den tid. Endret 3. april 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Om Liverpools plassering er allerede avgjort før Chelseakampen så skal jeg sende en brevdue til Rafa for å foreslå en dive. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg skal på kaaaaaamp! *danse naken* Chelsea - Wigan. Siste ligakampen. Satser på at gutta løfter bøtta da Har ikke bestilt billett enda, men det skulle ei venninne med "litt" mer erfaring med billetterfaring enn meg klare å ordne så lenge jeg betaler Har ordna tog og flybillett. Kosta beskjedne 700 kroner, tur retur fra Trondheim. Tog og ryanair. Gleder meg! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Høhø, får håpe det blir ligagull for din del da Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Ser ut som Terry var ein veldig heldig mann som ungjekk raudt kort i går. Og Milner ein veldig heldig mann som fortsatt har eit heilt bein. Endret 12. april 2010 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Fyfaen det såg jævlig ut, Milner skadet? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Direkte latterlig at det der ikke ble rødt kort. FA svømmer i rubler. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det som er latterlig er alle beskyldningene mot FA/UEFA/whatever om at de svømmer i rubler. Intet annet. Ja, det var rødt kort, men dommere gjør faktisk feil. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Uff, horribel takling av Terry. Skjønner ikke hvorfor han gjorde den taklingen der, helt unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå