Hashtægg Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Får dere ikke poenget mitt? Selv Myhre vil ha tatt den, dog mener jeg at Robinson er oppskrytt og er ikke så god... 8326000[/snapback] Jo, men skjønner du ikke poenget? Myhre er såååå dårlig at selv han ikke ville greid å ta den. Neida, men målet var et greit mål. At han greide å få den inn på så stor avstand er beundrerverdig Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 At han greide å få den inn på så stor avstand er beundrerverdig Typisk Chelsea.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Skuddet var ganske bra, men altfor nær i midten av målet. Skal være null problem for keeper å hoppe og ta den.. Robinson var treig i huet og hoppet lenge senere Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jaja, da vant dem igjen da. Som vanlig 1-0. Som vanlig på et forsøk som ikke skal være mål. Tottenham virka slitne i dag. Er jo tross alt mindre enn 48 timer siden sist dem spilte UEFA-cup kamp. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Var uansett en fortjent seier til Chelsea, de spilte best, hadde flest og best sjangser osv. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Var uansett en fortjent seier til Chelsea, de spilte best, hadde flest og best sjangser osv. 8328601[/snapback] Det som jeg lurer på er hva i huleste F.A. driver med. Chelsea får mer tid til forberedelser til Valencia kampen, enn det Tottenham gjør til forbedrede seg til Chelsea kampen etter Uefacup kampen mot Sevilla, dette er rett og slett merkelig oppførsel av F.A. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 I dag gikk det meste chelsea sin vei:D 3 poeng til dem og 0 til Manu Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Og neste gang går det OMVENDT. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Og neste gang går det OMVENDT. 8329145[/snapback] Neppe, United er på vei nedover etter tapet for Roma. En uavgjort til, så tar vi dem på eget gress. Da er ligagullet vårt. Chelsea har 8 strake i ligaen uten baklengs, og slik tror jeg det vil fortsette om midtforsvaret og Cech er skadefri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Nå håper jeg virkelig at dere tar seriegullet foran United. Det hadde gjort meg så godt at dere aner det ikke. In Chelsea we trust, i hvertfall frem til sesongavslutningen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Og neste gang går det OMVENDT. 8329145[/snapback] Neppe, United er på vei nedover etter tapet for Roma. En uavgjort til, så tar vi dem på eget gress. Da er ligagullet vårt. Chelsea har 8 strake i ligaen uten baklengs, og slik tror jeg det vil fortsette om midtforsvaret og Cech er skadefri. 8341343[/snapback] Du er ganske historieløs om du tror united taper poeng i en kamp etter et slikt tap Forøvrig taper dere mot Arsenal. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tviler på at chelsea taper mot Arsenal, de har prestert svakt i det siste. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Arsenal reiser seg og knuser Chelsea, bare vent og se Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Den kampen har lukten av uavgjort. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tviler på at chelsea taper mot Arsenal, de har prestert svakt i det siste. 8349727[/snapback] Arsenal har spilt bra mot alle storlagene i år, med unntak av mot Liverpool sist. Å I første omgang i LC finalen bevisste Gunners at de kunne spille ræva av Chelsea om de ville. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tviler på at chelsea taper mot Arsenal, de har prestert svakt i det siste. 8349727[/snapback] Arsenal har spilt bra mot alle storlagene i år, med unntak av mot Liverpool sist. Å I første omgang i LC finalen bevisste Gunners at de kunne spille ræva av Chelsea om de ville. 8351541[/snapback] Og det med en haug unger :!: Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ahhhhhhhhhh så herlig å se 1-2 målet!!! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ahhhhhhhhhh så herlig å se 1-2 målet! 8354538[/snapback] Nåja... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Typisk Chelsea å score på overtid, men det var et fortjent mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå