Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Får dere ikke poenget mitt? Selv Myhre vil ha tatt den, dog mener jeg at Robinson er oppskrytt og er ikke så god...

8326000[/snapback]

Jo, men skjønner du ikke poenget?

Myhre er såååå dårlig at selv han ikke ville greid å ta den.

Neida, men målet var et greit mål. At han greide å få den inn på så stor avstand er beundrerverdig :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var uansett en fortjent seier til Chelsea, de spilte best, hadde flest og best sjangser osv.

8328601[/snapback]

Det som jeg lurer på er hva i huleste F.A. driver med. Chelsea får mer tid til forberedelser til Valencia kampen, enn det Tottenham gjør til forbedrede seg til Chelsea kampen etter Uefacup kampen mot Sevilla, dette er rett og slett merkelig oppførsel av F.A.

Lenke til kommentar
Og neste gang går det OMVENDT.

8329145[/snapback]

Neppe, United er på vei nedover etter tapet for Roma. En uavgjort til, så tar vi dem på eget gress. Da er ligagullet vårt. Chelsea har 8 strake i ligaen uten baklengs, og slik tror jeg det vil fortsette om midtforsvaret og Cech er skadefri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå håper jeg virkelig at dere tar seriegullet foran United. Det hadde gjort meg så godt at dere aner det ikke. In Chelsea we trust, i hvertfall frem til sesongavslutningen.

Lenke til kommentar
Og neste gang går det OMVENDT.

8329145[/snapback]

Neppe, United er på vei nedover etter tapet for Roma. En uavgjort til, så tar vi dem på eget gress. Da er ligagullet vårt. Chelsea har 8 strake i ligaen uten baklengs, og slik tror jeg det vil fortsette om midtforsvaret og Cech er skadefri.

8341343[/snapback]

Du er ganske historieløs om du tror united taper poeng i en kamp etter et slikt tap :)

Forøvrig taper dere mot Arsenal.

Lenke til kommentar
Tviler på at chelsea taper mot Arsenal, de har prestert svakt i det siste.

8349727[/snapback]

Arsenal har spilt bra mot alle storlagene i år, med unntak av mot Liverpool sist. Å I første omgang i LC finalen bevisste Gunners at de kunne spille ræva av Chelsea om de ville.

Lenke til kommentar
Tviler på at chelsea taper mot Arsenal, de har prestert svakt i det siste.

8349727[/snapback]

Arsenal har spilt bra mot alle storlagene i år, med unntak av mot Liverpool sist. Å I første omgang i LC finalen bevisste Gunners at de kunne spille ræva av Chelsea om de ville.

8351541[/snapback]

Og det med en haug unger :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...