Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du lirer så mye skit av deg at det ikke er mulig, det har lite for meg å si om du ser kampen på Stamford Bridge eller ikke. Det du må forstå er at du ikke har peiling. Jeg kommer ikke inn på bilforumet for å diskutere hK og o.l. om biler når jeg ikke har peiling på hva jeg snakker om. Det er liksom allment akseptert tydeligvis at "alle forstår fotball", men her er et eksempel på at ikke alle gjør det.

 

Du må være et troll? Mikel er dårlig fordi han ikke skyter hardt og han ikke er en god straffeskyter? Når var det viktig å ha et lag fullt av gode straffeskytere? Belletti er god, fordi han skyter hardt? Det å skyte hardt gjør deg ikke til noen god fotballspiller og din manglende evne til å oppfatte hva andre skriver er bemerkelsesverdig, det frydet meg spesielt når du ba noen om "å skrive norsk" når det er du som selv har problemer med å utnytte det norske språket for å få frem budskapet ditt.

 

Her er noen ting du må få med deg: Ballack og Deco er ikke vinger, Lampard er en sentralmidtbane og ikke en hengende spiss. Malouda kan ikke spille som defensiv midtbane i en 4 - 3 - 2 - 1. Chelsea skal ikke kjøpe Jonathan Parr fra Aalesund.

 

Speakerforumet ligger den veien forresten ----------->

 

Mulig jeg ikke fremstår helt korrekt, men det her er ikke engang lenger på grensen til det latterlige, det er langt, langt, laaaangt forbi.

 

 

Lenke til kommentar

Det var 100% Anelka som var skyld i 08 CL-finaletapet. Terry kunne bare avgjøre, ikke mere enn det. Det er 22 mann totalt på en gressbane som sparker ballen hit og dit... Ikke mer.

 

Lampard er sentralovermidtbanen-spiller

Malouda spilte VB i Lyon, så å ta en defansiv rolle for han skader ikke.

 

Sier ikke at ''For å bli en god fotballspiller så trenger du bare å skyte hardt''.

Det har jeg ikke sagt. Men det er en bonus å kunne skyte av hodet på spillere da.

Ballack er her i 4-5-1

 

J. Cole - BALLACK - Essien

J. Cole er ving

 

Deco er ving på venstresiden.

 

Jeg ønsker Amund Skiri til Chelsea, han kan gi Aanholdt og Hutchinson og disse unggutta erfaring.

Lenke til kommentar

Nå er det jo klart. Lampard er vraket som straffeskyter, han skyter for risikabwlt og ikke bra nok. De har tenkt å skaffe Alex fra Fenerbache som treffer 51/51 på straffene sine, alle av alle. Lampard treffer bare 43 av 50.

 

Uansett så er Olav Zanetti fra Sjandefjord klar for Man Utd. Siden Giggs og Anderson er de eneste gode venstresidene og Valencia og Nani bare kan spille på høyre så trer han inn som venstremidtbane der.

Lenke til kommentar

En sentral midtbanespiller er den i midten av midtbanen...

Hmm... Vanskelig å forklare, men kan vise:

 

-----------------------Keeper-------------------------

-----BECK----------FORSVARER-----FORSVARER------BECK--

-----------------DEF/SENTRAL-UNDERMIDTBANEspiller-----

------HM--------SENTRALMIDTBANESPILLER---------VM-----

----------------SENTRALOVERMIDTBANESPILLER------------

OG ANGREPSPILLERNE

 

SENTALUNDER

HM-SENTRAL-VM

SENTRALOVER

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...