Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ballack er tung og treg. Det eneste han har er tysk ordentlig vinnervilje.

Det er uansett Ballack som har skapt flest frispark imot oss.

 

Lampard fungerer ikke på siden? Neivel. Da spiller vi slik mot Man Utd:

 

Cech

Ferreira - Alex - Terry - Zhirkov

J. Cole - Mikel - Malouda

Lampard

Drogba - Anelka

 

Bruma? Det sies at serien avgjøres på Old Trafford? Så vil du gi tillit til Jeffrey Bruma en unggutt? I ett slikt oppgjør!? Her satser vi heller erfaring fremfor unge krefter som vil vise seg frem. Ferreira har levd under ett press i en slik serieinnspurt, og når Bruma skal komme inn som først gang starter en hel kamp? I en slik kamp!?

 

Matic må da utfordrev Essien, Ballack, Mikel veldig bra da?

Kakuta er EGENTLIG en overrangert spiller

Borini sies at er født for å score. Men han scorer jo på 1/5 muligheter... Hmm...

Mancienne er god i Wolves, men i Chelsea? Å utdanke Carvalho og Alex for å få plass ved siden av Terry er vel vanskelig nok?

Carvalho har ikke vært så god i år. Det har derimot Ivanovic. Så når Bosingwa er tilbake så vil forsvaret se slik ut:

 

Bosingwa - Ivanovic - Terry - A. COLE!

 

A. Cole er vel god. Burde kanskje plassert Zhirkov der. Zhirkov er for offensiv. Så du tabben på målet til Carew? Uansett. Han skaffet til gjengjeld 2 straffer og èn målgivende.

 

Franco Matias Di Santo er bare god på hodet. Ikke så rask heller. Etterpåklokskapen hans er god. Men det er litt sent da. Hvor er forresten vår raskeste unggutt Scott Sinclair blitt av?

 

Forsto ikke det med att Anelka skal benkes og Ballack og Deco skal spille i stedet?

 

Uansett. Chelsea trenger en liten rask magiker på laget. En unggutt. Så jeg håper at Ancelotti kjøper Celtic-utlånte-til-M'Boro-spiller Scott Brown.

Han er liten, rask og ett talent.

 

Gidd å les da.

 

Uansett... Bruma og Mancienne er jevngode.

Sinclair er Chelseas raskeste unggutt.

Anelka på kant fungerer kanskje ikke nei. Men som spiss MED Drogba heller ikke, og Chelsea vraker aldri Drogba selvom vi vinner 7-1, 7-2, 5-0 (ifjor) uten han, men med Anelka.

Så til neste sesong så vil nok Chelsea FC stille enten slik:

 

Cech

Boaingwa - Carvalho - Terry - A. Cole

J. Cole - Ballack - Essien - Lampard - Malouda

Drogba

 

eller slik:

 

Cech

Bosingwa - Carvalho - Terry - A. Cole

J. Cole - Ballack - Essien - Lampard - Malouda

Anelka

 

Tar med Ballack fordi Deco skal til Fluminese eller hva det heter og Mikel BARE kan spille i midten...

 

Det blir ikke mere av den vanligbrukte formasjonen slik:

 

Cech

Bosingwa - Carvalho - Terry - A. Cole

Essien

J. Cole - Malouda

Lampard

Drogba - Anelka

 

Slik er livet.

 

Chelsea vinner ikke med begge på banen. Ett dilemma spør du meg. Drogba er overrangert og Chelsea vinner mere uten han. Men Anelka har hatt måltørken. Tror uheldigvis Drogba spiller.

Lenke til kommentar

Skal ikkje sjå bort i fra at Chelsea bruker ein 4-5-1 neste sesong, men sjølv har eg meir trua på 4-3-3. Men J. Cole har lenger kontrakt til sommeren, og etter det han har prestert så langt i år så ser det ut til at han reiser bort i sommer. Synd for ein spelar av Joe's kaliber å ikkje finne tilbake til formen når me veit kva han gjere når han er i form.

 

Ballack er også over sin storhetstid, og kanskje han må rekne med å sitte på benken store deler av neste sesong. Ancelotti har såpass vet at eg trur han henter inn ein ny midtbanespelar.

Lenke til kommentar

Herr Brun: Hvor er Mikel er?

Adriwen: Hva mener du?

 

Mutu: Skal ikkje sjå bort i fra at Chelsea bruker ein 4-5-1 neste sesong, men sjølv har eg meir trua på 4-3-3. Men J. Cole har lenger kontrakt til sommeren, og etter det han har prestert så langt i år så ser det ut til at han reiser bort i sommer. Synd for ein spelar av Joe's kaliber å ikkje finne tilbake til formen når me veit kva han gjere når han er i form.

 

Ballack er også over sin storhetstid, og kanskje han må rekne med å sitte på benken store deler av neste sesong. Ancelotti har såpass vet at eg trur han henter inn ein ny midtbanespelar.

 

Joe Cole har spilt bra i år. Det sier du også. Også sier du at han skal dra, også sier du at han er dårlig? Snakk Norsk please.

 

4-5-1 Chelsea neste sesong blir nok slik:

 

Cech

Bosingwa - Carvalho - Terry - A. Cole

J. Cole - Deco - Essien - Lampard - Malouda

Drogba

 

Bare her at J. Cole og Deco ikke er med. Men istedet kanskje Kuyt og Silva

 

Ballack skyter hardt. Vi trenger slike spillere siden Alex er ett 7 valg på midtstopperplass. Lampard skyter ikke like hardt lenger. Og jeg tipper han spiller elendig mot Man Utd

Lenke til kommentar

1: Jeg mener hvor er mikel i formasjonen din. Mener du seriøst at vi skal bruke Deco i stedet for Mikel?

2: Du ksal jaggu ikke komme her og be andre om å "snakke norsk", da det meste av det du skriver krever ganske mye tolkning for å gi mening.

3: Ballack skyter hardt, derfor trenger vi ham? Wtf? Ballack scorer aldri mål lengre. Vi trenger ikke midtbanespillere som skyter ballen hardt over og til siden for mål. Herregud, JEG sikter jo bedre enn Ballack.

4: Skal vi hente Kuyt også nå? Hvor er det du henter alle disse navnene fra? Egen fri fantasi? FM-saven din?

Lenke til kommentar

Ja, jeg så kampen. Det er relativt sjeldent jeg ikke ser en Chelsea-kamp. Mikel har vært en av våre beste midtbanespillere denne sesongen. Han spilte heller ikke dårlig mot Villa. Mikel>Deco. Mikel er også bare 22 år gammel (blir 23 om tre uker), det er ungt for en midtbanespiller, han utvikler seg fortsatt mye, spesielt på det mentale.

Vår beste formasjon med dagens stall er følgende (skadefritt):

Cech

Bosingwa/Ivanovic - Terry - Alex/Carvalho - A. Cole

Mikel - Lampard - Essien

J. Cole - Drogba - Malouda

Med J. Cole som det svakeste ledd, dessverre. Mikel er en ypperlig sentral midtbanespiller, og gjør seg sjeldent bort. At du liksom vil bruke Deco foran han er utrolig, men hver sin smak.

 

Og jeg klarer ikke ta deg seriøst når det gjelder overganger osv. Kuyt??? Hva faen?

Lenke til kommentar

Grunnen til at du ikkje velger Mikel er at han spelte dårlig i ein kamp? Mikel er definitvt god nok til å spele for Chelsea og dei fleste lag i Europa, utenom dei aller største som Barca, Real.

 

Eg sa at J. Cole IKKJE har spelt bra denne sesongen. Og det er synd at han ikkje klarer å prestere på samme nivå som tidligere sesonger.

Lenke til kommentar

J. Cole har vært skadet.

 

Det er trist at du setter Lampard sentralt.

 

Troppen vi har idag på skadefritt nivå er nok slik:

 

Cech

Bosingwa - Carvalho - Terry - A. Cole

Essien

J. Cole - Malouda

Lampard

Drogba - Anelka

 

4-1-2-1-2

 

Uansett. Ivanovic har kanskje vært god. Men han er egentlig en overrangert spiller. Selg han til Real Madrid som har ønsket han en god stund, de kommer til å bli skuffet.

Bosingwa var den eneste spilleren i Chelsea som stoppet Lionel Messi 9 av 10 ganger i CL 09. De andre stod bare å så på. Paulo Ferreira kan ta sin hatt og gå... Velkommen skal du være Christian Lell.

Lenke til kommentar

Ja, J. Cole har vært skadet, men det er mange måneder siden han blei bra fra den skaden. Han har hatt mange sjanser til å vise at han fortsatt holder mål, men han har ikkje overbevist.

 

Selge Ivanovic? Nå er du langt ute på jordet. Er du klar over kor mange ganger Ivanovic har hjulpet oss denne sesongen? Han er ein svært solid defensiv spelar med gode offensive egenskaper. Og det forundrer meg ikkje om han fortsatt speler når Bosingwa er tilbake fra skaden.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å ta deg seriøst, Adriwen. Du snakker om overganger som aldri vil skje og plukker navn ut fra løse luften. Dirk Kuyt? Det er knapt mulig.

 

"Lampard skyter ikke like hardt lenger"

 

Prøver du i det hele tatt å få frem noe med innleggene dine? Det er sjeldent jeg lar meg irritere så mye, men det burde iallfall være et minstekrav at man forstår noe som helst av idretten fotball. Det er en fordel å begynne å se kamper og kanskje fordype deg i litt faglitteratur for det de fleste har plukket opp ved å se fotball har du tydeligvis ikke fått med deg enda, men jeg er sikker på at det kommer. Jeg vet ikke om dette skyldes ung alder eller lite eksponering for fotball, men det kreves iallfall litt kunnskap om et tema for å kunne diskutere det.

 

Hvis du ikke drar disse navnene fra FM eller FIFA vil jeg tippe at de kommer rett fra Youtube-videoer.

Lenke til kommentar

Adriwen. Det er ikke kraften i skuddet som teller, men HVOR du plasserer skuddet! Du kan skyte som en hest, men er ikke skuddet på mål, blir det jo heller ingenting ut av cet.

 

Å hente Kuyt til Chelsea må være en av ded dummeste forslagene jeg har hørt på lenge. Greit, han jobber hardt, men han klarer ikke å score mål.

 

Personlig skulle jeg likt å sett at Chelsea kunne brukt noen flere av sine unge spillere slik t de kan utvikle seg. Da slipper man i tillegg å kjøpe aldrende stjerner som krever sinsykt mye i lønn. Det er også den mest effektive måten for at klubben skal gå i +.

Lenke til kommentar

Får bare kritikk jeg. Helt greit for meg. Sett Lampard sentralt og Mikel på vingen dere. Dette kan bli årets morsomste opplevelse.

 

Det er ikke mitt problem at du ikke kan ta meg seriøst. Ser hver eneste Chelseakamp, på Stamford Bridge ofte, men mest på TV'en hjemme.

 

Unggutter? Ok, da har vi da klart at Chelsea stiller slikt 3/4 2010:

 

Jan Sebek

Sam Hutchinson - Jeffrey Bruma - Patrick van Aanholdt

Josh McEachran - Jacopo Sala - Nikki Ahamed - Nemanja Matic

Fabio Borini - Daniel Philliskirk - Salomon Kalou

 

Alle her er unge. Fornøyd nå?

Mitt nye tippede resultat

 

23-0 til Man Utd

Lenke til kommentar

Men herregud da. Er du helt fjern? Vi spiller da vitterlig med mer enn én sentral midtbanespiller. I en 4-3-3 har du to vinger og tre sentrale, ikke fire vinger og en sentral. Vår beste midtbanetreer med dagens tropp er Essien, Lampard og Mikel. Vår beste toer (om vi skal spille klassisk 4-4-2 er Essien og Lampard. Dessverre er Essien skadet, og herr Ancelotti liker å spille med 4 sentrale uten vinger. Evt. i juletreformasjon, som definitivt ikke funker.

 

For øvrig ønsker jeg at unggutter skal matches, ikke at de skal utgjøre hele laget.

 

Og selvfølgelig får du kritikk. Du skriver bare piss, ordlegger deg svært bastant og ja, skriver bare tøv og vas.

Lenke til kommentar

Belletti skyter hardt hans 4 mål i Chelsea er:

 

Heading i cupen

Går fra midtbanen til 20-metern og banker inn oppi krysset

Går fra midtbanen til 29-metern og banker inn oppi krysset

Står stillestående fra 33 meter og skyter helt oppi krysset

 

Pluss at han har scoret på straffer, det har ikke Mikel...

 

Du vet at hvis Chelsea skal stille med ett straffelag på 11 mann så er det dette du kommmer til å se:

 

1. Frank Lampard

2. Michael Ballack

3. Didier Drogba

4. Juliano Belletti

5. Deco

6. Salomon Kalou

7. Joe Cole

8. Florent Malouda

9. Ricardo Carvalho

10. Michael Essien

11. Petr Cech

 

Anelka skyter så svake og dårlige straffer at keepern kan slenge seg til det ene hjørnet, lese ett Donaldblad og rusle sakte og rolig bort til dit Anelka skjøt og ta ballen enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...