Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lov å drømme folkens. Men hvis det blir ett ''nytt'' Chelsea lag 10/11-sesongen så blir det nok dette laget dere får se:

 

Cech

Ivanovic - Terry - Mertesacker - A. Cole

J. Cole - Essien - Malouda

Agüero - Lampard

Drogba

 

Mertesacker er forøvrig ett ønske slik som D. Villa & Pato. Men Mertesacker er jo ''ung'' og ''god''. Vet i det hele tatt Ancelotti om han? Uansett... Jeg håper for Chelsea og Ancelottis skyld at de kjøper en rask spiller. Walcott i vingen på 4-3-3 eller Lahm for Ivan

Lenke til kommentar
Det er lov å drømme folkens. Men hvis det blir ett ''nytt'' Chelsea lag 10/11-sesongen så blir det nok dette laget dere får se:

Og hva er det som gjør deg kvalifisert til å vite dette? Det at du kjenner Carlo IRL? :!:

 

Ja, for guds skyld. Bare la oss slippe å betale lønna hans. Blir kvalm av en del av de aldrende og ikke minst FALMENDE stjernene våre som skal ha millioner i uka, og hvis de skal gå på lån eller selges, så må vi betale mellomlegget på lønna deres. Hva FAEN?

Lenke til kommentar

Du er en morsom kar, Adriwen.

 

Chelsea i juletre-formasjon med Cole og Malouda ved siden av Essien? Hva gjør forresten at du ser på Mertesacker som en sannsynlig spiller i Chelsea-drakten når du i det store og det hele stiller deg tvilende til om Ancelotti vet om han, for øvrig er jeg ganske sikker på at Mertesacker er på radaren til flere av de større klubbene, dog tror jeg neppe han er den ideele stopperen ved siden av Terry og jeg stiller spørsmål til om du har sett noe særlig av den gigantiske kjempen selv. Jeg kan så godt som bekrefte at vi ikke får se Chelsea i din formasjon med spillerne som er nevnt.

 

EDIT:

[PS3] FIFA-SuperCup til dere som er interesserte, meld dere på, få plasser igjen!

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Du er en morsom kar, Adriwen.

 

Chelsea i juletre-formasjon med Cole og Malouda ved siden av Essien? Hva gjør forresten at du ser på Mertesacker som en sannsynlig spiller i Chelsea-drakten når du i det store og det hele stiller deg tvilende til om Ancelotti vet om han, for øvrig er jeg ganske sikker på at Mertesacker er på radaren til flere av de større klubbene, dog tror jeg neppe han er den ideele stopperen ved siden av Terry og jeg stiller spørsmål til om du har sett noe særlig av den gigantiske kjempen selv. Jeg kan så godt som bekrefte at vi ikke får se Chelsea i din formasjon med spillerne som er nevnt.

 

EDIT:

[PS3] FIFA-SuperCup til dere som er interesserte, meld dere på, få plasser igjen!

 

 

Hva er galt med å ha Malouda mere nedover på banen i 4-3-2-1? Han spilte jo VB i Lyon.

Hva er galt med P. Mertesacker? Ung, stor, sterk, god midtstopper. John Terry klarte å utvikle Ricardo Carvalho til å bli en god midtstopper med han. Tror du ikke han klarer det med Mertesacker? Mange mener at Alex er mere aktuell, men Alex er mindre. Han er kanskje en god hodespiller og har ett hardt skudd. Men det ligner mere på en midtbane synes jeg. Så Jeg vil helst se en slik forsvarsrekke i Chelsea FC hvis de vil vinne NOENTING i fremtiden:

 

Cech

Lahm - Terry - Mertesacker - A. Cole (Zhirkov)

 

Zhirkov virker for meg FOR mye i angrep til å være VB. Vi så det triste med at Florent Malouda nesten måtte bytte plass med Zhirkov fordi Zhirkov hele tiden gikk ut av posisjonen. Og en fomlende Ferreira på høyresiden ga nok Alex og Terry intet annet valg enn at de måtte bytte plass på Malouda og Zhirkov iløpet av kampen. Mye misforståelser på venstresiden, så Malouda ble dyttet inn sentralt og spillet ble mye mere høyresidepreget. Med unntak av Zhirkov på venstre.

 

Håper på denne midtbaen:

 

J. Cole - Essien - Silva - Malouda

Essien er sentral, det sier seg selv. J. Cole kan spille på begge kanter, men er best på høyre, og Malouda kan ''egentlig'' bare spille på venstre. Silva må vel Ancelotti ha ett lite øye til? Unggutt som størst sansynlig kommer rett inn i startelleveren.

 

Dette blir altså da en 4-4-1-1 formasjon. Det gir kantene plass. Og gir den DEFansive angriperen (Lampard) god plass og tid til å kommunisere med Drogba.

 

Belletti, Deco, Ballack, Hilario og Jan Sebek kan ta sin hatt og gå.

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at man vanligvis ser etter stoppertyper med komplementære ferdigheter. John Terry klarte å utvikle Ricardo Carvalho til å bli en god midstopper? Carvalho var blant Europas beste midstoppere sesongen før han ble hentet av Chelsea. Han var også strålende i EM 2004 sommeren før han begynte sitt spill med Chelsea. Han gjorde en fenomenal jobb i sin første sesong ved siden av Terry så jeg klarer ikke å se hvordan Terry hadde noe som helst med å "utvikle han til å bli god med han". Malouda har spilt venstreback før, men er langt fra noen ideel venstreback, samtidig er det stor forskjell på å spille venstreback og defensiv midtbane. Dette er ikke FM.

 

Jeg lurer på om du har fulgt Lampard i alle disse årene når du ønsker å se en 4-4-1-1 med Lampard bak spissen? Lampard er ingen supporting striker, faktisk er mannen du nevner på midtbanen David Silva mye mer av en nummer 10 som kan spiller bak spissen slik han ofte har gjort for Valencia.

 

 

Lenke til kommentar

Hva er galt med å ha Malouda mere nedover på banen i 4-3-2-1? Han spilte jo VB i Lyon.

Han er dårlig bakover på banen, det har han vist i hele sesongen (og det på trass av at dette er hans desidert beste sesong i Chelsea-drakten). Malouda er bedre i en offensiv, kreativ rolle. Er vitterlig forskjell på fransk og engelsk liga.

 

Hva er galt med P. Mertesacker? Ung, stor, sterk, god midtstopper. John Terry klarte å utvikle Ricardo Carvalho til å bli en god midtstopper med han. Tror du ikke han klarer det med Mertesacker? Mange mener at Alex er mere aktuell, men Alex er mindre. Han er kanskje en god hodespiller og har ett hardt skudd. Men det ligner mere på en midtbane synes jeg. Så Jeg vil helst se en slik forsvarsrekke i Chelsea FC hvis de vil vinne NOENTING i fremtiden:

 

Cech

Lahm - Terry - Mertesacker - A. Cole (Zhirkov)

Hadde ikke gjort noe med en slik forsvarsrekke nei. Men begge to er litt i eldste laget. Jeg ville heller satset på talenter (Bruma f. eks). Alex demmer opp for Carvalho når han legger støvlene på hyllen, og da får Bruma sjansen til å spille seg inn på laget. En del av Chelsea sitt problem er jo nettopp at de utvikler spillere, låner dem ut - og selger videre for en slikk og ingenting.

 

Håper på denne midtbaen:

 

J. Cole - Essien - Silva - Malouda

Essien er sentral, det sier seg selv. J. Cole kan spille på begge kanter, men er best på høyre, og Malouda kan ''egentlig'' bare spille på venstre. Silva må vel Ancelotti ha ett lite øye til? Unggutt som størst sansynlig kommer rett inn i startelleveren.

 

Dette blir altså da en 4-4-1-1 formasjon. Det gir kantene plass. Og gir den DEFansive angriperen (Lampard) god plass og tid til å kommunisere med Drogba.

Silva vil nok slite med en sentral rolle i England. Det har han ikke fysikk til. OM Chelsea mot formodning handler han, vil det være som en ving/offensiv midtbanespiller. Malouda er også, som sagt, bedre i en friere offensiv rolle (ala 4-3-3). Ville heller brukt Zhirkov i et 4-4-2 (1-1)-system.

 

Belletti, Deco, Ballack, Hilario kan ta sin hatt og gå.

Endelig er vi enig.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Ingenting, det er nettopp derfor han må ut.

Det laget Chelsea FC stiller mot United vil se slik ut forresten:

 

Cech

Ferreira - Alex - Terry - Zhirkov

J. Cole - Mikel - Lampard

Anelka - Drogba - Malouda

 

Uansett så er ikke Lahm og Mertesacker i gammel alder.

 

Zhirkov er FOR offensiv. Så en venstreside med Malouda som angrepsving og Zhirkov som venstre midtbane og Ashley Cole når han er tilbake, på VB, hadde dt vært digg å se noe slik:

 

Cech

Ivanovic - Carvalho - Terry - A. Cole

Lampard - Essien - Zhirkov

J. Cole - Drogba - Malouda

 

Ancelotti bør satse ungt, ja. Men når han liksom har elendige ungutter så er det ikke enkelt... Fabio, Evans, Rafael i Man Utd var gode før de kom dit. United kjøpte dem bare fort opp i akkurat riktig tidspunkt. Arsenal har jo bare ett ungguttakademi. Og jeg gir dem all kreditt ved kjøpet av Samir Nasri.

Chelsea mangler også hurtighet. Spesielt på høyresiden. Tror dere Theo Walcott vil komme til Chelsea?

Lenke til kommentar

Ingenting, det er nettopp derfor han må ut.

Det laget Chelsea FC stiller mot United vil se slik ut forresten:

 

Cech

Ferreira - Alex - Terry - Zhirkov

J. Cole - Mikel - Lampard

Anelka - Drogba - Malouda

 

Uansett så er ikke Lahm og Mertesacker i gammel alder.

 

Zhirkov er FOR offensiv. Så en venstreside med Malouda som angrepsving og Zhirkov som venstre midtbane og Ashley Cole når han er tilbake, på VB, hadde dt vært digg å se noe slik:

 

Cech

Ivanovic - Carvalho - Terry - A. Cole

Lampard - Essien - Zhirkov

J. Cole - Drogba - Malouda

 

Ancelotti bør satse ungt, ja. Men når han liksom har elendige ungutter så er det ikke enkelt... Fabio, Evans, Rafael i Man Utd var gode før de kom dit. United kjøpte dem bare fort opp i akkurat riktig tidspunkt. Arsenal har jo bare ett ungguttakademi. Og jeg gir dem all kreditt ved kjøpet av Samir Nasri.

Chelsea mangler også hurtighet. Spesielt på høyresiden. Tror dere Theo Walcott vil komme til Chelsea?

Seriøst, du bør ordlegge deg annerledes. Du vet da ikke hvilket lag som kommer på lørdag. F. eks. kan Iva bli klar (det får vi vite i morgen), og det kan like gjerne være at Anelka benkes for Ballack eller Deco (håper det, han funker ikke som høyreving).

 

Og hva faen? Sebek må ut fordi du ikke har sett noe av han? Er du helt fjern? Han er 91-modell, for faen. Og keeper! Han koster oss sannsynligvis betraktelig mindre i året enn Ballack gjør på en uke. Herregud.

 

Og jo, vi har gode unggutter. Men vi låner dem ut i stedet for å bruke dem. Eller så råtner de på reservelaget. Di Santo, Mancienne, Bruma, Borini, Kakuta og Matic, Van Aanholt (og sikkert flere) har alle potensiale til å bli svært gode spillere.

Lenke til kommentar

Ingenting, det er nettopp derfor han må ut.

Det laget Chelsea FC stiller mot United vil se slik ut forresten:

 

Cech

Ferreira - Alex - Terry - Zhirkov

J. Cole - Mikel - Lampard

Anelka - Drogba - Malouda

Høres logisk ut, men har du kilder på dette? Kanskje Ballack spiller istedet for J. Cole. Håper på Bruma fremfor Ferreira faktisk. Vårt desidert svakeste ledd i den kommende kampen på Old Trafford.

 

Uansett så er ikke Lahm og Mertesacker i gammel alder.

De er ikke ung heller.

 

Zhirkov er FOR offensiv. Så en venstreside med Malouda som angrepsving og Zhirkov som venstre midtbane og Ashley Cole når han er tilbake, på VB, hadde dt vært digg å se noe slik:

 

Cech

Ivanovic - Carvalho - Terry - A. Cole

Lampard - Essien - Zhirkov

J. Cole - Drogba - Malouda

Hvordan i svarte skal Lampard spille? Blir for mye fart på den ene siden, da må Lamps holde igjen - det fungerer bare ikke i praksis. Zhirkov passer ikke sentralt.

 

Tror dere Theo Walcott vil komme til Chelsea?

Nei.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Jan Sebek er 19 år og spiller vel fast på reservelaget? Hva forventer du å få se av han på førstelaget, etter det jeg har hørt er han en meget god keeper og han er vel nøyaktig like høy som Cech? Det blir tullete å ønske noen du ikke har sett vekk og det lukter på lang vei FM-tendenser av deg.

 

Du drar jo frem transfer etter transfer som om det her er et spill. Theo Walcott til Chelsea? Hva skjedde med de andre? Hvor mye skal Chelsea handle for til sommeren? Det ville også være en fordel å lese deg opp på taktikk og se litt mer fotball for det her begynner å bli litt på viddene.

 

 

Lenke til kommentar

Ballack er tung og treg. Det eneste han har er tysk ordentlig vinnervilje.

Det er uansett Ballack som har skapt flest frispark imot oss.

 

Lampard fungerer ikke på siden? Neivel. Da spiller vi slik mot Man Utd:

 

Cech

Ferreira - Alex - Terry - Zhirkov

J. Cole - Mikel - Malouda

Lampard

Drogba - Anelka

 

Bruma? Det sies at serien avgjøres på Old Trafford? Så vil du gi tillit til Jeffrey Bruma en unggutt? I ett slikt oppgjør!? Her satser vi heller erfaring fremfor unge krefter som vil vise seg frem. Ferreira har levd under ett press i en slik serieinnspurt, og når Bruma skal komme inn som først gang starter en hel kamp? I en slik kamp!?

 

Matic må da utfordrev Essien, Ballack, Mikel veldig bra da?

Kakuta er EGENTLIG en overrangert spiller

Borini sies at er født for å score. Men han scorer jo på 1/5 muligheter... Hmm...

Mancienne er god i Wolves, men i Chelsea? Å utdanke Carvalho og Alex for å få plass ved siden av Terry er vel vanskelig nok?

Carvalho har ikke vært så god i år. Det har derimot Ivanovic. Så når Bosingwa er tilbake så vil forsvaret se slik ut:

 

Bosingwa - Ivanovic - Terry - A. COLE!

 

A. Cole er vel god. Burde kanskje plassert Zhirkov der. Zhirkov er for offensiv. Så du tabben på målet til Carew? Uansett. Han skaffet til gjengjeld 2 straffer og èn målgivende.

 

Franco Matias Di Santo er bare god på hodet. Ikke så rask heller. Etterpåklokskapen hans er god. Men det er litt sent da. Hvor er forresten vår raskeste unggutt Scott Sinclair blitt av?

 

Forsto ikke det med att Anelka skal benkes og Ballack og Deco skal spille i stedet?

 

Uansett. Chelsea trenger en liten rask magiker på laget. En unggutt. Så jeg håper at Ancelotti kjøper Celtic-utlånte-til-M'Boro-spiller Scott Brown.

Han er liten, rask og ett talent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...