Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Chelsea kjøper Torres og Villa,oooff hahaha,.

Han har vel valget mellom Chelsea, City, Barca og Madrid,.City har NOK av spillere på topp. Drar han til Barca, kommer Zlatan til Chelsea :p Madrid vet jeg ikke :hmm:

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Fy f** jeg ler ihevrtfall ikke,er det mulig, nå er det best Ferraira stepper opp,.Han har vel hatt 7 kamper eller no sånt for Chelsea i år..Hmm, slik jeg ser det Chelsea har no tøffe kamper igjen, Tottenham, United, A.Villa og Liverpool alle disse kampene er på bortebane :hmm:

 

Og Arsenal tøffeste motstanderen de møter er City :hmm:

 

United møter City, tottenham og Chelsea som er vel tøffeste motstandere i mine øyne..

 

Hvordan ender dette??

Lenke til kommentar

Arsenal har også Tottenham. Ellers resten er ok som motstand, Biri og Fulham er to Arsenal ofte sliter mot.

 

Ellers kjedelig med skadelisten deres, det er dere ikke alene om. Vi sliter med midtstopper nå, treganger hurra. Satser på at Man.Utd tar ligaen, dere andreplass og Arsenal i tredjeplass.

Lenke til kommentar

Skader er no herk, spess når det er spillere fra Chelsea :/

Får se hva som skjer når Chelsea møter Mænu, kan være den som avgjør PL tittelen. Men da er vi avhengig at Chelsea haler inn de kommende kamper. Arsenal er også vanskelig utfordrer. Men pga Arsenal sine skader så kan vi ende opp 1 eller 2 plassen, HELST førsteplassen, men både Arsenal og Mænu er fortsatt med i CL, kanskje det kan komme noe positivt ut av det, for Chelsea sin skyld..

Lenke til kommentar

Fy f** jeg ler ihevrtfall ikke,er det mulig, nå er det best Ferraira stepper opp,.Han har vel hatt 7 kamper eller no sånt for Chelsea i år..Hmm, slik jeg ser det Chelsea har no tøffe kamper igjen, Tottenham, United, A.Villa og Liverpool alle disse kampene er på bortebane :hmm:

 

Dere møter Villa hjemme på Stamford Bridge.

Lenke til kommentar

7-1 mot Aston Villa i dag! Lampard sto for fire av målene, Malouda for to og Kalou for et. Chelsea var totalt dominerne i dag, og det eneste som trekker ned er det svake forsvarspillet før Carews utligning.

 

Håper på at Bolton skal rappe ett poeng fra Manchester nå, men det er vel lite sannsynlig.

 

KTBFFH! :new_woot:

Lenke til kommentar

Dette er mystisk! Svar meg på dette:

Chelsea uten Drogba vinner 7-2 mot Sunderland og 7-1 mot Aston Villa

Chelsea med Drogba vinner ikke så mye.

Er det da dumt å bruke Drogba?

Jeg sier ikke at Drogba er dårlig, men at med bare Anelka på topp er bedre enn begge to. Hva om bare Drogba spiller på topp mot Man Utd til helga? Blir det 3-0? 5-0? Eller er det noe med anonymiteten til Anelka i diverse kamper han er alene som gir en så stor seier?

Dette laget ser best ut på papiret og kan forventes å vinne med mange mål:

 

Cech

Bosingwa - Carvalho - Terry - A. Cole

J. Cole - Essien - Malouda

Lampard

Drogba - Anelka

 

MEN! Det er dette laget som vinner med mange mål:

 

Cech

Ferreira - Alex - Terry - Zhirkov

Deco - Mikel - Lampard

J. Cole - Anelka - Malouda

 

Fotball er merkelig. Og av en grunn så er Chelsea bedre uten Drogba... Best å selge Drogba for 45,000,000 Euro før noen andre klubber finner ut om denne teorien.

Lenke til kommentar

Tja. Drogba er toppscoreren vår. Jeg tror ikke det er på grunn av Drogba, men fordi resten av laget av en eller annen grunn nekter å spille via midtbaneleddet når Drogba er på banen (i alle fall den siste tiden). Pumper bare langt opp mot nevnte ivorianer. Det jeg lurer på er hvorfor i pokker vi gjør det. Hva er det som hindrer oss i å spille én og to-touch-spill via midtbanen og vingene med Drogba på banen? Er det sånn at Drogba krever at ALT skal gå til han så fort som overhodet mulig?

 

Det sagt, hvor mye har vi spilt 4-3-3 med Drogba, uten Anelka? Tror det har vel så mye med formasjonen som med Drogba vs. Anelka å gjøre.

 

Å benke Drogba mot United kommer vi nok garantert ikke til å gjøre, uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...