Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Problemet med alle managerene våre er at de vet at Roman vil ha resultater NÅ. Derfor tør han ikke bruke ungguttene. Det skjedde med Matic.

Jeg mener:

Ut med J. Cole (under tvil. Han skal ikke få gjennomslag for lønnskravene i alle fall), Ballack (!!!!!), Deco, Kalou, Ferreira, Belletti og muligens Anelka (samme som Joe Cole).

Etabler en fast bakre firer med Bosingwa - Ivanovic - Terry - A. Cole, med Zhirkov, Alex, Carvalho og en ny, ung og lovende høyreback (aner ikke hvem).

På midtbanen bør Lampard innse at han ikke har klippekort. Han er god, men ikke god nok til å spille alle kampene, er jeg redd. Hvis ikke bør han i alle fall skjerpe seg. Essien er selvskreven, og Mikel er den spilleren på laget jeg tror vi vil ha mest nytte av de nærmeste 5-6 årene. Han har enormt potensial, og er ikke gammel til å være midtbanespiller. Her må vi ha inn minst én løpssterk midtbanespiller, gjerne en med kreativitet.

Inn med en ny typisk høyreving (Ribéry f. eks.) og muligens en ung spiss. Jeg har troa på Sturridge, men vet ikke om han har potensialet til å bli en stjerne. Han virker heller ikke som en typisk spydspiss. Dog er han bare 20 år gammel. Drogba har fortsatt litt futt igjen i føttene et år eller to, men han er en ekstremt fysisk spiller, og 32 år gammel. Han holder ikke mer enn neste sesong på dette nivået, i alle fall ikke som annet enn backup.

OG, ikke minst, la Bruma, Matic, Kakuta, Borini osv. få sjansen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruma er ein lovende høyreback, om ikkje stjernematerielle så er han ung og lovende. Får inn ein spelar som Diego (ikkje han, men ein spelar som ligner i spillestil), var mye diskusjon rundt det forrige sesong, bare synd Juventus snappet han opp istedet. Ballack og Deco har sett sin storhetstid, tipper dei bare holder 1, maks 2 sesonger til. Sturridge har ikkje overbevist meg, men så har han heller ikkje fått mange sjanser til å vise seg heller.

Aguero er også materielle som arvtager for Drogba.

Lenke til kommentar

Problemet med alle managerene våre er at de vet at Roman vil ha resultater NÅ. Derfor tør han ikke bruke ungguttene. Det skjedde med Matic.

Jeg mener:

Ut med J. Cole (under tvil. Han skal ikke få gjennomslag for lønnskravene i alle fall), Ballack (!!!!!), Deco, Kalou, Ferreira, Belletti og muligens Anelka (samme som Joe Cole).

Etabler en fast bakre firer med Bosingwa - Ivanovic - Terry - A. Cole, med Zhirkov, Alex, Carvalho og en ny, ung og lovende høyreback (aner ikke hvem).

På midtbanen bør Lampard innse at han ikke har klippekort. Han er god, men ikke god nok til å spille alle kampene, er jeg redd. Hvis ikke bør han i alle fall skjerpe seg. Essien er selvskreven, og Mikel er den spilleren på laget jeg tror vi vil ha mest nytte av de nærmeste 5-6 årene. Han har enormt potensial, og er ikke gammel til å være midtbanespiller. Her må vi ha inn minst én løpssterk midtbanespiller, gjerne en med kreativitet.

Inn med en ny typisk høyreving (Ribéry f. eks.) og muligens en ung spiss. Jeg har troa på Sturridge, men vet ikke om han har potensialet til å bli en stjerne. Han virker heller ikke som en typisk spydspiss. Dog er han bare 20 år gammel. Drogba har fortsatt litt futt igjen i føttene et år eller to, men han er en ekstremt fysisk spiller, og 32 år gammel. Han holder ikke mer enn neste sesong på dette nivået, i alle fall ikke som annet enn backup.

OG, ikke minst, la Bruma, Matic, Kakuta, Borini osv. få sjansen!

 

Enig. Er en del spillere som Chelsea burde selge. Chelsea har jo mange unggutter som burde få sjansen. Kakuta, Aanholdt, Borini, Matic. Sturridge tror jeg kommer til bli en kjempe suksess i Chelsea om noen år. Håper Chelsea kjøper en høyreving og en sentral midtbanespiller til sommer...

Lenke til kommentar

Ut:Joe Cole, Nicolas Anelka :( Deco, Ballack, Hilario, Paulo Ferreira og Juliano Belletti..(Carvallho)fyren er 34 år jo,

 

Inn: Pato/Aguero Angel di Maria, Maicon(tviler på at han kommer)Cahill(fra Bolton)Trenger noen på høyreflanke noe Pato egentlig kan bli brukt til..og en erstatter for Lamps, har ingen ide :/

Og jo en keeper..

 

Edit: Torres, Chelsea? Nei..Men håper Chelsea legger inn et godt bud, så hvem vet hehe..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Støtter ikkje å selge Anelka. Han hadde ein god sesong i fjor, og har vært til hjelp fro Drogba denne sesongen. Trur han takler enda ein sesong, i det minste som backup, men å selge han blir for drastisk spør du meg.

Jeg digger Anelka, men 4mål og 8assist på 25 kamper i PL for en spiss er litt for lite i mine øyne. Ihvertfall for verdens beste klubb :w00t:

Lenke til kommentar

Ikke vet jeg, Drogba har forøvrig skårt en del denne sesongen, mener at de to passer sammen utmerket, men noe må gjøres og noen må vekk. Håper Chelsea klarer å reise seg og vinne mot neste lag, blackburn, også portsmouth så a.villa ja dere skjønner hva jg skal fram til.Vinne serien :)

Lenke til kommentar

De må hvertfall vinne mot Aston Villa den 27. for dit skal jeg! :w00t:

 

Jeg synes at Anelka passer bedre i den kjente diamant-formasjonen til Ancelotti, og ikke på kant. Drogba og Anelka på topp er et sterkt spisspar som man ikke skal kimse av!

 

Edit: skrivefeil

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Anelka har underprestert til de grader i årets sesong ja. Han ble jo toppscorer i fjor. Hva har skjedd... :hmm:

Forrige sesong så blei Anelka satset stort på av Scolari, mens Drogba var skadet og fekk prøve seg lite før Hiddink kom inn i bildet. Anelka fungerte glimrende i ein ensom spiss rolle og scoret i bøtter og spann. I år har Drogba kommet i form igjen og overtatt toppscorer rollen.

Lenke til kommentar

Akk, hva skal en si? For dårlig markering på målet til Blackburn, samt at keeper skulle hatt den. Ellers mye fint spill og bare målet mangler mot slutten.

 

Når det er sagt er ikke alt håp ute. Seier i hengekampen og på OT, så er vi med igjen. Tror uansett den kampen kan vise seg å bli avgjørende. Et uavgjortresultat der kan fort gjøre at Arsenal står igjen som vinner i mai.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...