HeHauken Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Da er hvert eneste lag i verden snytt for straffe ca. 1-2 ganger per kamp (ihvertfall annenhver kamp). Enten ser du svært lite fotball, ellers ser du det du vil se - noe jeg mistenker i dette tilfelle. Det var to klare straffer her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er klare straffer ifølge reglene ja, men det er PGA at jeg ser mye fotball at jeg skjønner hvorfor det ikke blir dømt. Rett og slett fordi det sjeldent er dømt på de der, uansett hvor dumt det er. For det er jeg enig i; at det er dumt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er klare straffer ifølge reglene ja, men det er PGA at jeg ser mye fotball at jeg skjønner hvorfor det ikke blir dømt. Rett og slett fordi det sjeldent er dømt på de der, uansett hvor dumt det er. For det er jeg enig i; at det er dumt. Ekstra dumt med tanke på straffen vi skulle hatt i Milano. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jaja. Var hyggelig så lenge det varte. Fortjent er det også. God natt Spørs om Carlo får fortsette også. Det sagt, jeg vil ikke at han skal skiftes ut. Jeg bare tror det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Sant det. Inter har vært overlegne i andre omgang (etter kanskje 55 min da), og burde ha scoret flere egentlig. Synd for England, men fy faen så sterkt av Mourinho. Uansett, Sneijder er virkelig verdensklasse. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ja, er dessverre fortjent. Inter har vært en del hakk bedre i 2. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hva faen? Rødt kort for det der? Regner med samtlige røde kommer med kommentarer om hestkuken Drogba osv., men det ser da vitterlig ikke ut som det er med vilje. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Helvetes møkkadritt!!! Ancelotti bør fortsette, nå håper jeg han satser ALT på å vinne PL ihvertfall..Inter vant fortjent, men uansett det her var SUUUURT!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ja utsiktene til Ancelotti ser svarte ut om han misser i PL også... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Vi trenger kontinuitet. Håper Roman skjønner det. At han gjør det klart for Ancelotti at han har tid på seg, slik at han kan tørre å bruke yngre spillere med potensiale, så de får utvikla seg, i stedet for å bruke samme stallen som for 5 år siden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Helvete ass, Chelsea og CL er bare uflaks må jeg si, er no forbannelse over det laget i CL, skulle ihvertfall hatt en straffe W.Samuel drev med sumbobryting når han rev ned Drogba jo, pluss det røde kortet til Drogba hva f*** er det Motta(var det ikke Motta) gjør oppi ræva til Drogba,.Men fair nok, Inter var bedre enn Chelsea på begge kampene.. Enig i den Herr Brun Endret 17. mars 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Surt å tape denne kampen, men når me ikkje klarer å skape større sjanser så fortjener me heller ikkje å gå videre. Det å tape mot Mourinho er trist, men han er ein fantastisk taktikker og me visste godt at han hadde ein god plan før denne kampen. Nå er det PL som gjelder, og som Herr Brun seier så nytter det lite å bytte ut Ancelotti hvis han klarer å gjøre det enda værre. Hvis Abramovitsj bytter ut Ancelotti til sommeren ser det ikkje lyst for klubbens framtid. Neste møte er mot Blackburn som bør vinne i seier, men det blir ingen enkel seier, ingen seier fremover blir enkel. Står på Chelsea! We're gonna make it a blue year Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Frykter også at Ancelotti må dra om ikke Chelsea vinner ligaen. Problemet er bare at jeg ikke ser hvilken manager som kan overta. Hiddink er et alternativ, men da må han kjøpes fra Tyrkia - og det er etter min mening bortkastede penger. Alle managere har dårlige dager. Håper bare bare Ancelotti får prøve igjen neste år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Vi trenger kontinuitet. Håper Roman skjønner det. Bring José back! Helomveniding på null komma niks? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Blargh. Tenkte mer noe følgende: Hvis Roman først er såpass dum at han kvitter seg med Lotti, så er José the beste valget. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Roman BURDE la Ancelotti fortsette, og at vi i det hele tatt snakker om å bytte manager, nei nei la fyren bli. Ihvertfall et år til Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Blargh. Tenkte mer noe følgende: Hvis Roman først er såpass dum at han kvitter seg med Lotti, så er José the beste valget. Hvis det skulle skje vil eg heller ha Guus tilbake. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jaja. Den tid, den sorg. Det blir forhåpentligvis lenge til vi trenger å tenke på det, og da er Guus pensjonert. Hva mener dere bør gjøres med stallen i sommer? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Mener me bør kjøpe ein ung midtbanespelar. Gj.snittsalder på midtbanen vår er rundt 30 år, det er for mye. Kva skjedde med Matic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå