Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er klare straffer ifølge reglene ja, men det er PGA at jeg ser mye fotball at jeg skjønner hvorfor det ikke blir dømt. Rett og slett fordi det sjeldent er dømt på de der, uansett hvor dumt det er. For det er jeg enig i; at det er dumt.

Ekstra dumt med tanke på straffen vi skulle hatt i Milano.

Lenke til kommentar

Helvete ass, Chelsea og CL er bare uflaks må jeg si, er no forbannelse over det laget i CL, skulle ihvertfall hatt en straffe W.Samuel drev med sumbobryting når han rev ned Drogba jo, pluss det røde kortet til Drogba hva f*** er det Motta(var det ikke Motta) gjør oppi ræva til Drogba,.Men fair nok, Inter var bedre enn Chelsea på begge kampene..

Enig i den Herr Brun ;)

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Surt å tape denne kampen, men når me ikkje klarer å skape større sjanser så fortjener me heller ikkje å gå videre. Det å tape mot Mourinho er trist, men han er ein fantastisk taktikker og me visste godt at han hadde ein god plan før denne kampen.

Nå er det PL som gjelder, og som Herr Brun seier så nytter det lite å bytte ut Ancelotti hvis han klarer å gjøre det enda værre. Hvis Abramovitsj bytter ut Ancelotti til sommeren ser det ikkje lyst for klubbens framtid.

 

Neste møte er mot Blackburn som bør vinne i seier, men det blir ingen enkel seier, ingen seier fremover blir enkel. Står på Chelsea! We're gonna make it a blue year ;)

Lenke til kommentar

Frykter også at Ancelotti må dra om ikke Chelsea vinner ligaen. Problemet er bare at jeg ikke ser hvilken manager som kan overta. Hiddink er et alternativ, men da må han kjøpes fra Tyrkia - og det er etter min mening bortkastede penger. Alle managere har dårlige dager. Håper bare bare Ancelotti får prøve igjen neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...