Sovende Panda Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Chelsea mot Wolves til helga. Bør være ein grei match. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bortekamper mot premier league-lag er sjeldent grei match. Vi skal nok klare å vinne, men som vanlig blir det jobbing, jobbing og jobbing. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 2-0 til Chelsea tipper jeg! :-) Drogba og Lampard putter! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det noko vits i å starte spillertråder? Dei blir jo bare liggende.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har du noe på hjertet er det jo bare å skrive. Jeg for min del orker ikke investere tid og arbeid i kategorien lengre, av den enkle grunn at det er såpass lite aktivitet. Har nok å gjøre på skolen og jobb. Er glad i å diskutere, men ikke så flink til å få i gang diskusjon. Men har du noe å skrive, så er det jo bare å starte tråder i hytt og vær. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 For øvrig, denne her var litt interessant. Sammenligning av Guus og Carlo: Guus: 22 kamper, 16 seiere 41-19 i målforskjellCarlo: 39 kamper, 27 seiere 93-32 i målforskjell Guus: Vinnratio på 72% scorer 1.86 mål per kamp og slipper inn 0.86 per kamp Carlo: Vinnratio på 71% scorer 2.38 mål per kamp og slipper inn 0.82 per kamp . Og Guus ble jo genierklært og hele pakka. Carlo har en gjennomsnittlig målforskjell på +1.76, mens Guus sin er på +1. Med ca. samme vinnratio må jeg si jeg faktisk er svært imponert over Carlo. 2.38 mål per kamp er også veldig, veldig bra! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det har jo med at under Guus vant me ofte kampene med 1 mål. Vil ikkje klage om han bestemmer seg for å komme tilbake til Chelsea som f.eks. trener. Men Carlo har gjort det overraskende bra. Ser ut til at han holder ut sesongen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg håper Carlo tar the double (eller treble) og blir værende i mange, mange år. Jeg TROR at han ikke vinner en dritt men får tre andreplasser, og blir sparka, som vanlig. Guus er for øvrig nyansatt trener for Tyrkias landslag. Så han får vi forhåpentligvis aldri mer se i Premier League. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da blir Tyrkia farlige videre da. Guus er en sykt god trener. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tyrkias Herrelandslag i Fotball har alltid vært ett overraskelseslag. Men aldri, og kommer aldri til å bli ett standard bra lag. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tyrkias Herrelandslag i Fotball har alltid vært ett overraskelseslag. Men aldri, og kommer aldri til å bli ett standard bra lag. Ja, det vet du alt om, for du er jo Gud. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tyrkias Herrelandslag i Fotball har alltid vært ett overraskelseslag. Men aldri, og kommer aldri til å bli ett standard bra lag. Ja, det vet du alt om, for du er jo Gud. Vær så snill å ikke vær så usaklig FJL... Han er ikke Gud. Han har derimot kontakt med han IRL... Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Men litt sånn seriøst. Fokuset er at Tyrkia alltid ha overrasket motstanderen, men aldri vært ett lag som kan bli kalt ''god'', ''bra''-lag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Woohoo! Top of the fucking league, having a fuckin' laugh! Drogba er kongen! Og takk til Everton. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Petr Cech er kongen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Fikk ikke sett kampen, dessverre Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det gjorde jeg. Ekstremt flatterende. 2 skudd på mål og 2 kæsser. Wolves hadde alt av trykk og sjanser. Men det er lov til å ha en god keeper og være effektiv. Med det sagt, dere kan ikke kalles et underholdene lag akkurat. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det gjorde jeg. Ekstremt flatterende. 2 skudd på mål og 2 kæsser. Wolves hadde alt av trykk og sjanser. Men det er lov til å ha en god keeper og være effektiv. Med det sagt, dere kan ikke kalles et underholdene lag akkurat. Hvordan kan du si noe sånt? Så du synes ikke mål er underholdene? Zhirkov sitt forspill kan så absolutt kvalifisere seg til gruppen underholdende mål. Mulig du ikke så kampen, eller bare er en dårlig taper.. Kanskje du heier på united og er en bitter samt. dårlig taper? Driter fullt i om et lag ikke spiller underholdende fotball, ser man på tabellen, så tror jeg de fleste holder kjeft. Gjør det du også. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) , Endret 1. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 orka ikke å lese gjennom alt du skrev.. leste bare hvorfor du ikke skal være bitter, og det gidder jeg ikke svare på, for det burde du skjønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå