Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noe på hjertet er det jo bare å skrive. Jeg for min del orker ikke investere tid og arbeid i kategorien lengre, av den enkle grunn at det er såpass lite aktivitet. Har nok å gjøre på skolen og jobb. Er glad i å diskutere, men ikke så flink til å få i gang diskusjon. Men har du noe å skrive, så er det jo bare å starte tråder i hytt og vær.

Lenke til kommentar

For øvrig, denne her var litt interessant. Sammenligning av Guus og Carlo:

Guus: 22 kamper, 16 seiere 41-19 i målforskjell

Carlo: 39 kamper, 27 seiere 93-32 i målforskjell

 

Guus: Vinnratio på 72% scorer 1.86 mål per kamp og slipper inn 0.86 per kamp

Carlo: Vinnratio på 71% scorer 2.38 mål per kamp og slipper inn 0.82 per kamp

.

 

Og Guus ble jo genierklært og hele pakka. Carlo har en gjennomsnittlig målforskjell på +1.76, mens Guus sin er på +1. Med ca. samme vinnratio må jeg si jeg faktisk er svært imponert over Carlo.

2.38 mål per kamp er også veldig, veldig bra!

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg. Ekstremt flatterende. 2 skudd på mål og 2 kæsser. Wolves hadde alt av trykk og sjanser.

 

Men det er lov til å ha en god keeper og være effektiv. Med det sagt, dere kan ikke kalles et underholdene lag akkurat.

Hvordan kan du si noe sånt? Så du synes ikke mål er underholdene? Zhirkov sitt forspill kan så absolutt kvalifisere seg til gruppen underholdende mål. Mulig du ikke så kampen, eller bare er en dårlig taper.. Kanskje du heier på united og er en bitter samt. dårlig taper?

Driter fullt i om et lag ikke spiller underholdende fotball, ser man på tabellen, så tror jeg de fleste holder kjeft. Gjør det du også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...