Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

http://www.people.co.uk/news/tm_headline=j...-name_page.html

THE boozy grandad of England football skipper John Terry lay dead in his council flat for TEN DAYS, it was revealed last night.

Daniel Church, 75, was only found after neighbours complained about the smell from his second-floor home in Ilford, Essex.

Family members say Church, the father of Chelsea ace Terry's mum Sue, spent the last years of his life on benefits and singing Frank Sinatra songs in clubs in London's East End.

John's uncle Terry Church, 50, said: "Dad ended his life a sad and lonely figure. It appeared he wanted to live off John's fame, but John wanted nothing to do with him."

An inquest will be held this week followed by a pauper's funeral paid for by the State.

Blir svett når jeg leser slikt. De hadde sikkert ikke det beste forholdet, men når du lar bestefar bli begravet med fattigmanns begravelse betalt av staten når du selv tjener 1,1 mill NOK i uka burde du tenkte deg om et par ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det var dårlig greier av Terry, men har vel sine egne meninger han som alle andre. Absolutt ikke noe vi har noe med uansett.

Ble Valencia i CL ja, blir artig å se hva Chelsea kan gjøre mot de, blir nok uansett et par bra kamper på tv3 de neste ukene det er helt sikkert.

Btw, england stiller utrolig sterkt i CL i år, artig. England 3 lag, Italia 2 lag, Spania 1 lag, Nederland 1lag og Tyskland 1lag.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
http://www.people.co.uk/news/tm_headline=j...-name_page.html

THE boozy grandad of England football skipper John Terry lay dead in his council flat for TEN DAYS, it was revealed last night.

Daniel Church, 75, was only found after neighbours complained about the smell from his second-floor home in Ilford, Essex.

Family members say Church, the father of Chelsea ace Terry's mum Sue, spent the last years of his life on benefits and singing Frank Sinatra songs in clubs in London's East End.

John's uncle Terry Church, 50, said: "Dad ended his life a sad and lonely figure. It appeared he wanted to live off John's fame, but John wanted nothing to do with him."

An inquest will be held this week followed by a pauper's funeral paid for by the State.

Blir svett når jeg leser slikt. De hadde sikkert ikke det beste forholdet, men når du lar bestefar bli begravet med fattigmanns begravelse betalt av staten når du selv tjener 1,1 mill NOK i uka burde du tenkte deg om et par ganger.

8127315[/snapback]

Hva vet du om bakenforliggende årsaker??.... kanskje familien ikke ønsket hjelp... finnes plenty av gamlinger som vil klare seg selv. Nok et bevis på strålende britisk fotballjournalistikk.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Hva vet du om bakenforliggende årsaker??.... kanskje familien ikke ønsket hjelp... finnes plenty av gamlinger som vil klare seg selv. Nok et bevis på strålende britisk fotballjournalistikk.

8147624[/snapback]

Høres ikke ut som en gamling som vil klare seg selv ...

PS. Dersom du ikke kan engelsk, så kan jeg oversette for deg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Borteoppgjøret mot Valenica blir tøft, men tross alt: Da har Joe Cole fått enda en treningsuke, og - hvis vi er heldige - er Essien tilbake. Det kunne vært verre, altså - og jeg synes Chelsea spilte godt i dag. Mange spillere, spesielt Diarra og Mikel, imponerte, og forsvarsrekken vår var stort sett solid.

Returkampen blir spennende, med andre ord. Med publikum i ryggen tror jeg Valenica kan bite hardt fra seg.

Lenke til kommentar
Høres ikke ut som en gamling som vil klare seg selv ...

PS. Dersom du ikke kan engelsk, så kan jeg oversette for deg.

8148071[/snapback]

Leste det litt kjapt, og overså den. Det beklager jeg. Er faktisk ganske stødig i engelsk, ellers takk. Jeg står uansett på det jeg sa, kanskje gamlingen var en jævel, det vet ikke noen.... John Terry har muligens en grunn, kanskje ikke.

Borteoppgjøret mot Valenica blir tøft, men tross alt: Da har Joe Cole fått enda en treningsuke, og - hvis vi er heldige - er Essien tilbake. Det kunne vært verre, altså - og jeg synes Chelsea spilte godt i dag. Mange spillere, spesielt Diarra og Mikel, imponerte, og forsvarsrekken vår var stort sett solid.

Returkampen blir spennende, med andre ord. Med publikum i ryggen tror jeg Valenica kan bite hardt fra seg.

8310689[/snapback]

Chelsea spilte bra og underholdene mot en god motstander... uheldig at ikke stolpeskuddet gikk inn.

Valencia er god på eget gress, så det blir tøft ja, men jeg tror Chelsea klarer det.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...