tom watt Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 http://www.people.co.uk/news/tm_headline=j...-name_page.html THE boozy grandad of England football skipper John Terry lay dead in his council flat for TEN DAYS, it was revealed last night. Daniel Church, 75, was only found after neighbours complained about the smell from his second-floor home in Ilford, Essex. Family members say Church, the father of Chelsea ace Terry's mum Sue, spent the last years of his life on benefits and singing Frank Sinatra songs in clubs in London's East End. John's uncle Terry Church, 50, said: "Dad ended his life a sad and lonely figure. It appeared he wanted to live off John's fame, but John wanted nothing to do with him." An inquest will be held this week followed by a pauper's funeral paid for by the State. Blir svett når jeg leser slikt. De hadde sikkert ikke det beste forholdet, men når du lar bestefar bli begravet med fattigmanns begravelse betalt av staten når du selv tjener 1,1 mill NOK i uka burde du tenkte deg om et par ganger. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Klarer ikke tenke negativt om JT jeg Chelseas beste og viktigste spiller Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Nei det var dårlig greier av Terry, men har vel sine egne meninger han som alle andre. Absolutt ikke noe vi har noe med uansett. Ble Valencia i CL ja, blir artig å se hva Chelsea kan gjøre mot de, blir nok uansett et par bra kamper på tv3 de neste ukene det er helt sikkert. Btw, england stiller utrolig sterkt i CL i år, artig. England 3 lag, Italia 2 lag, Spania 1 lag, Nederland 1lag og Tyskland 1lag. Endret 12. mars 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Tv3 prioriterer ihvertfall å sende Man Utd og Liverpool foran Chelsea.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) http://www.people.co.uk/news/tm_headline=j...-name_page.html THE boozy grandad of England football skipper John Terry lay dead in his council flat for TEN DAYS, it was revealed last night. Daniel Church, 75, was only found after neighbours complained about the smell from his second-floor home in Ilford, Essex. Family members say Church, the father of Chelsea ace Terry's mum Sue, spent the last years of his life on benefits and singing Frank Sinatra songs in clubs in London's East End. John's uncle Terry Church, 50, said: "Dad ended his life a sad and lonely figure. It appeared he wanted to live off John's fame, but John wanted nothing to do with him." An inquest will be held this week followed by a pauper's funeral paid for by the State. Blir svett når jeg leser slikt. De hadde sikkert ikke det beste forholdet, men når du lar bestefar bli begravet med fattigmanns begravelse betalt av staten når du selv tjener 1,1 mill NOK i uka burde du tenkte deg om et par ganger. 8127315[/snapback] Hva vet du om bakenforliggende årsaker??.... kanskje familien ikke ønsket hjelp... finnes plenty av gamlinger som vil klare seg selv. Nok et bevis på strålende britisk fotballjournalistikk. Endret 13. mars 2007 av HenHau Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hva vet du om bakenforliggende årsaker??.... kanskje familien ikke ønsket hjelp... finnes plenty av gamlinger som vil klare seg selv. Nok et bevis på strålende britisk fotballjournalistikk. 8147624[/snapback] John's uncle Terry Church, 50, said: "Dad ended his life a sad and lonely figure. It appeared he wanted to live off John's fame, but John wanted nothing to do with him." Høres ikke ut som en gamling som vil klare seg selv ... PS. Dersom du ikke kan engelsk, så kan jeg oversette for deg. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Borteoppgjøret mot Valenica blir tøft, men tross alt: Da har Joe Cole fått enda en treningsuke, og - hvis vi er heldige - er Essien tilbake. Det kunne vært verre, altså - og jeg synes Chelsea spilte godt i dag. Mange spillere, spesielt Diarra og Mikel, imponerte, og forsvarsrekken vår var stort sett solid. Returkampen blir spennende, med andre ord. Med publikum i ryggen tror jeg Valenica kan bite hardt fra seg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Høres ikke ut som en gamling som vil klare seg selv ... PS. Dersom du ikke kan engelsk, så kan jeg oversette for deg. 8148071[/snapback] Leste det litt kjapt, og overså den. Det beklager jeg. Er faktisk ganske stødig i engelsk, ellers takk. Jeg står uansett på det jeg sa, kanskje gamlingen var en jævel, det vet ikke noen.... John Terry har muligens en grunn, kanskje ikke. Borteoppgjøret mot Valenica blir tøft, men tross alt: Da har Joe Cole fått enda en treningsuke, og - hvis vi er heldige - er Essien tilbake. Det kunne vært verre, altså - og jeg synes Chelsea spilte godt i dag. Mange spillere, spesielt Diarra og Mikel, imponerte, og forsvarsrekken vår var stort sett solid. Returkampen blir spennende, med andre ord. Med publikum i ryggen tror jeg Valenica kan bite hardt fra seg. 8310689[/snapback] Chelsea spilte bra og underholdene mot en god motstander... uheldig at ikke stolpeskuddet gikk inn. Valencia er god på eget gress, så det blir tøft ja, men jeg tror Chelsea klarer det. Endret 6. april 2007 av HenHau Lenke til kommentar
havardro Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Oioi, skikkelig stor denne store-chelski tråden. Imponert over denne klubben uten sjel. Hele 21 sider! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Oioi, skikkelig stor denne store-chelski tråden.Imponert over denne klubben uten sjel. Hele 21 sider! 8324736[/snapback] Ork da, mange som har "holdt" med Chelsea før Abramovich kom... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jojo, det er jo sånn... Chelsea-flaming ga vi oss med for en stund siden... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jojo, det er jo sånn... Chelsea-flaming ga vi oss med for en stund siden... 8324878[/snapback] Er det derfor aldri no aktivitet i denne tråden mer? :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Virker jo sånn egentlig :!:... Men målet til Carvalho, helt sykt, 40 meter! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Virker jo sånn egentlig :!:... Men målet til Carvalho, helt sykt, 40 meter! 8325877[/snapback] Nydelig var det Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 billig mål. keeperen kan ikke stå foran mål nei.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tja, kan jo diskutere Robinson på det målet der. Ser nesten ut som han venter at forsvarsspillerne skal ta den. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Pøh, Myhre ville ha tatt den der lett Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Pøh, Myhre ville ha tatt den der lett 8325915[/snapback] Hahaha! Tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nettopp, Myhre suger som Demille sa... Han kunne ikke tatt den... Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Får dere ikke poenget mitt? Selv Myhre vil ha tatt den, dog mener jeg at Robinson er oppskrytt og er ikke så god... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå