Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder sjeldent lage kamptråder for tiden siden ingen skriver der og jeg er ekstremt opptatt for tiden (er jo bare å diskutere i Chelsea-tråden om folk føler for å diskutere kampen), men for denne kampen kommer det nok en kamptråd jeg har gjort meg litt flid med, i løpet av fredag eller lørdag.

 

Jeg får for øvrig vondt i magen av å tenke på kampen. Tror vi går på en smell.

Lenke til kommentar
Jeg får for øvrig vondt i magen av å tenke på kampen. Tror vi går på en smell.

 

Dere har fått en liten smell mot Hull, blir ikke overrasket om dere voldtar oss igjen :( Chelsea er jo veldig stabil i deres egen hjemmebane, mitt tips er Chelsea 3 – 1 Arsenal

 

 

A.Cole er et rasshøl utenfor, men han er dessverre god i fotball. Mye bedre enn Clichy, selv om Clichy har kanskje bedre personlighet. Hvem bryr seg om en spiller med god personlighet, når det finnes et rassøl som er bedre. Det er ikke noe tvil at jeg vil heller ha A.Cole enn Clichy.

I pinsippet er jeg uenig. Hvis jeg kunne fått valget om å få en ung Cashley eller Drogba til United hadde jeg lett takket nei. Det å ha slike spillere på sitt lag ødelegger for mye av gleden.

 

Takket dere ikke ja til Roy Keane? C.Ronaldo? Rooney?

Lenke til kommentar
Gidder sjeldent lage kamptråder for tiden siden ingen skriver der og jeg er ekstremt opptatt for tiden (er jo bare å diskutere i Chelsea-tråden om folk føler for å diskutere kampen), men for denne kampen kommer det nok en kamptråd jeg har gjort meg litt flid med, i løpet av fredag eller lørdag.

 

Jeg får for øvrig vondt i magen av å tenke på kampen. Tror vi går på en smell.

Er også ekstremt opptatt for tiden dessverre, ellers skulle jeg gjerne ha mekket kamp-tråder (selv om det, som du sier, nesten ikke er diskusjon der).

 

Angående kampen er jeg nervøs. Arsenal må vinne for å henge med i toppen, så det kommer til å bli tøft.

Lenke til kommentar
Takket dere ikke ja til Roy Keane? C.Ronaldo? Rooney?

For en fjollete kommentar, men ikke uventet at den kom fra deg. 14år gammelt problembarn?

 

Interessant statistikk fra Opta: The average age of Chelsea's starting XI against Hull City on Tuesday night was 29.45.

 

Det er en meget høy gj.alder. Hvor lenge går det før Chelsea må ut å "handle" et nytt lag igjen? Chelsea har liten inntjening og enorme utgifter, dvs maskineriet går ikke rundt uten russiske oljepenger. Rubel-roman har tapt enorme summer i finanskrisen og har ikke lengre "råd" til å kase penger på leketøyklubben for gøy.

 

Det mest alarmerende er vel at brorparten av spilleren over 30 er lagets beste/viktigste spillere. Drogba og Lampard feks.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Tja. Vi kan stille følgende under 30:

Cech

Ivanovic - Terry - Alex - A. Cole

Mikel - Essien - Zhirkov

J. Cole - Kalou/Sturridge - Malouda

Dette laget kunne hamlet opp med det meste i Premier League, muligens unntatt topplagene. Problemet er spissplassen, selvfølgelig. Kalou - Sturridge på topp er ikke akkurat så mye å skryte av. Både Terry og Ashley er veldig nært 30, da. (fyller vel i desember i år begge to) Malouda blir 30 i sommer. Trodde faktisk han var yngre enn det. Joe Cole blir 29 i år.

 

Men Mikel er 23 i år. Ivanovic blir snart 26, og det er ingen alder. Zhirkov blir 27.

 

Det er ingen tvil om at gjennmosnittsalderen er alt for høy. Men vi har faktisk mye fint på vei opp rekkene, vi også. Kakuta, Borini, Bruma, Matic (selv om han snart må få spilletid, er vel snart 21) og en masse spillere på utlån.

Lenke til kommentar
Malouda snart 30? Trodde han var en unggutt på 22-23. :!:

At han ikke var noen up and coming unggutt visste jeg forsåvidt, han ble jo kjøpt som en relativt etablert ving både i fransk serie og på det franske landslaget i 2007. Men så i grunn for meg at han var mer 27-28, og ikke 30.

Rettelse: 07, ikke 06.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...