Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deilig kamp. Håper bare ikke Ashleygutten er skada. Vi trenger ham mot le Arse.

Har han vært for uforsiktig med mobilen nå igjen? Er nok tøft å løpe da ja. Skummel den vibreringa.

Unnskyld, men hæ?

Han halta av banen i dag midtveis i annen omgang ca.

Du burde vel ikke forvente gode svar tilbake når du kaller Arsenal for "rumpe". :p

Lenke til kommentar

A.Cole er et rasshøl utenfor, men han er dessverre god i fotball. Mye bedre enn Clichy, selv om Clichy har kanskje bedre personlighet. Hvem bryr seg om en spiller med god personlighet, når det finnes et rassøl som er bedre. Det er ikke noe tvil at jeg vil heller ha A.Cole enn Clichy.

Lenke til kommentar
A.Cole er et rasshøl utenfor, men han er dessverre god i fotball. Mye bedre enn Clichy, selv om Clichy har kanskje bedre personlighet. Hvem bryr seg om en spiller med god personlighet, når det finnes et rassøl som er bedre. Det er ikke noe tvil at jeg vil heller ha A.Cole enn Clichy.

For å sitere Otto Jespersen, jeg hadde ikke tatt han tilbake hvis han hadde blitt hivd etter meg med bruksanvisning og bæresele. Litt ryggrad må man ha, man tar ikke tilbake spillere som har pisset på klubben og på fansen. Da ender man opp som en laughing stock.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Dere mangler pessimister her. Alle har jo tro på 3p hver helg. Det fungerer ikke hele sesongen :)

Når det er sagt så hadde dere ikke fortjent seieren heller, 1-1 var et ok resultat ut ifra matchbildet. Forståelig at dere er skuffa, men Hull borte er ikke så enkelt som man skal ha det til. De neste ukene blir vitale for hvordan ligaen ser ut i mai. Herlig å se svakhetstegn, det gir håp.

Lenke til kommentar
Dere mangler pessimister her. Alle har jo tro på 3p hver helg. Det fungerer ikke hele sesongen :)

Når det er sagt så hadde dere ikke fortjent seieren heller, 1-1 var et ok resultat ut ifra matchbildet. Forståelig at dere er skuffa, men Hull borte er ikke så enkelt som man skal ha det til. De neste ukene blir vitale for hvordan ligaen ser ut i mai. Herlig å se svakhetstegn, det gir håp.

Det er ingen som tror at Hull borte er enkelt. Men det skal fortsatt vinnes med et mål.

Lenke til kommentar
A.Cole er et rasshøl utenfor, men han er dessverre god i fotball. Mye bedre enn Clichy, selv om Clichy har kanskje bedre personlighet. Hvem bryr seg om en spiller med god personlighet, når det finnes et rassøl som er bedre. Det er ikke noe tvil at jeg vil heller ha A.Cole enn Clichy.

I pinsippet er jeg uenig. Hvis jeg kunne fått valget om å få en ung Cashley eller Drogba til United hadde jeg lett takket nei. Det å ha slike spillere på sitt lag ødelegger for mye av gleden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...