Sovende Panda Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Heilt klart Mikel etter ACN. I mellomtiden Ballack eller Beletti. Heldigvis for oss er Essien ute resten av sesongen slik som fryktet. 4-6 uker kan me klare oss uten Essien. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Tja. Belletti har jo gjort det ganske bra i det siste. Mikel er jo også flink. Og det er jo som anker han har spilt mest denne sesongen, selv om jeg foretrekker han i indreløperrollen, som en slags box to box midfielder. En midtbane bestående av: Mikel Lampard - Malouda J. Cole evt. Ballack og Lamps på midten, er jo ikke så ille. Heilt klart Mikel etter ACN. I mellomtiden Ballack eller Beletti. Heldigvis for oss er Essien ute resten av sesongen slik som fryktet. 4-6 uker kan me klare oss uten Essien. Mangler vel en ikke der. Og det vet vi ikke enda. Edit: Leifz0r Endret 22. januar 2010 av Herr Tøs Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Og du har en ikke for mye der inne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 "evt. Ballack og Lamps på midten, er jo ikke så ikke." Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hehe. Skulle selvfølgelig stå ikke så ille. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Skal til London, klarer jeg å skaffe billetter (til en akseptabel pris) til denne kampen f.eks: Manchester City (Home) - Sat 27th Feb ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ikke uten true blue-medlemsskap. Men hør på CSN-forumet, der får du kanskje låne noen sitt (selv om det strengt tatt ikke er lov/meningen). Jeg eeeeer så glad for at Drogba er på vei hjeeeem Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg eeeeer så glad for at Drogba er på vei hjeeeem For første gang noensinne satt jeg i går kveld og håpte intenst at Drogba ikke skulle score på overtid. Jeg fikk egentlig litt dårlig samvittighet, men jeg sa til meg selv at det var for the greater good - og at Drogba sikkert, innerst inne, har savnet England og kortklipte, våte gressmatter (ikke altfor mange av dem i Angola, akkurat!). Spørs om han starter på onsdag, men en plass på benken er det likevel lov å håpe på. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Top of the league, having a laugh! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Og en kamp mindre spilt, òg. Når kommer Drogba tilbake? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Han er tilbake. Når han spiller vet jeg ikke, men jeg tipper i helga. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mente hvilken kamp, daaaa. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg regner i grunn med han spiller til helga. Han er ikke skada eller noe, og er jo en av våre viktigste spillere. Så ingen grunn til at han IKKE skal spille. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Åfaen. Innså nettopp at vi spiller mot Burnely på lørdag. Borte. Det blir skummelt. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Så ingen grunn til at han IKKE skal spille. Den eneste grunnen jeg kan komme på, er at Ancelotti velger å fortsette 4-3-3-formasjonen med Anelka som midtspiss - noe som har vært meget vellykket de siste kampene. Spillet flyter fint og fritt, og noe av pasningsspillet vi viste i går var av meget høy klasse. Spillestilen blir gjerne annerledes med Drogba og Anelka som spisser i en 4-4-2-diamant. Men det er selvsagt forskjell på en tøff bortekamp på Turf Moor og en kamp på Stamford Bridge. Regner med å se Drogba i startelleveren på lørdag! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Fantastisk seier i dag. Den satt litt inne, men jeg forventet det. Borte mot Burnley har vist seg å være vanskelig (både United og Arsenal tapte poeng der). Enda bedre var det at Terry kom på scoringslisten med et fantastisk mål (om en tar i betraktning utroskapssurret i britisk media). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Deilig kamp. Håper bare ikke Ashleygutten er skada. Vi trenger ham mot le Arse. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Deilig kamp. Håper bare ikke Ashleygutten er skada. Vi trenger ham mot le Arse. Har han vært for uforsiktig med mobilen nå igjen? Er nok tøft å løpe da ja. Skummel den vibreringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå