Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Triste greier. Noen har sett det komme:

Det som kommer til å skje er at Essien blir brukt for tidlig i ACN, og mister resten av sesongen på grunn av det.

Jeg føler det på gikta.

EDIT: Håper det var mindre dramatisk enn det hørtes ut som i artikkelen og at Essien kommer seg raskt. Selv om laget viste at de også kan spille godfotball uten de afrikanske stjernene, er det et surt tap at Essien er ute.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Ja, og et smell i kneet som tilsynelatende kom ut av ingenting er ikke akkurat betryggende nyheter med tanke på hvor lang tid han er ute. Vi får vente og se.

Nå snakker jeg fra et Chelsea-ståsted. For min del gråter jeg ikke hvis Essien får en langtidsskade. :)

Det gjør du vel ikke nei. Arsenal har jo blitt en gullkandidat, og om de (og da spesielt Fabregas) fortsetter slik, lukter det gull i det fjerne. Har dog troen på at også Arsenal får seg en smell etterhvert, og havner på en betryggende 3. plass.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Onsdag 20.01.10 H Bolton Wanderers

Onsdag 27.01.10 A Aston Villa

Søndag 31.01.10 H Manchester United

Søndag 07.02.10 A Chelsea

Onsdag 10.02.10 H Liverpool

Arsenals fem neste Premier League-kamper, med en FA-Cup mot Stoke i samme smørja. Venter med å si noe som helst om Arsenals gullsjanser før disse kampene er ferdigspilt. Da har vi en bedre anelse.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...