HeHauken Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg elsker dere, alle blå! Me 2 For et lag - for en trener - for en kamp. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Ghana rocked by Essien injury "Michael was turning to make a pass when he just went down," midfielder Anthony Annan told BBC Sport. "There was no contact from any other player but those around him say they heard a click, and then the physios rushed over." Ikke den beste nyheten dere kunne få vil jeg tro. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Det går så fint så. Chelsea får bare utsatt alle kampene til de har alle spillerne fit for fight igjen Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Triste greier. Noen har sett det komme: Det som kommer til å skje er at Essien blir brukt for tidlig i ACN, og mister resten av sesongen på grunn av det. Jeg føler det på gikta. EDIT: Håper det var mindre dramatisk enn det hørtes ut som i artikkelen og at Essien kommer seg raskt. Selv om laget viste at de også kan spille godfotball uten de afrikanske stjernene, er det et surt tap at Essien er ute. Endret 17. januar 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Ja, og et smell i kneet som tilsynelatende kom ut av ingenting er ikke akkurat betryggende nyheter med tanke på hvor lang tid han er ute. Vi får vente og se. Nå snakker jeg fra et Chelsea-ståsted. For min del gråter jeg ikke hvis Essien får en langtidsskade. Endret 17. januar 2010 av Hegland Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Ja, og et smell i kneet som tilsynelatende kom ut av ingenting er ikke akkurat betryggende nyheter med tanke på hvor lang tid han er ute. Vi får vente og se. Nå snakker jeg fra et Chelsea-ståsted. For min del gråter jeg ikke hvis Essien får en langtidsskade. Det gjør du vel ikke nei. Arsenal har jo blitt en gullkandidat, og om de (og da spesielt Fabregas) fortsetter slik, lukter det gull i det fjerne. Har dog troen på at også Arsenal får seg en smell etterhvert, og havner på en betryggende 3. plass. Endret 17. januar 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Onsdag 20.01.10 H Bolton Wanderers Onsdag 27.01.10 A Aston Villa Søndag 31.01.10 H Manchester United Søndag 07.02.10 A Chelsea Onsdag 10.02.10 H Liverpool Arsenals fem neste Premier League-kamper, med en FA-Cup mot Stoke i samme smørja. Venter med å si noe som helst om Arsenals gullsjanser før disse kampene er ferdigspilt. Da har vi en bedre anelse. Endret 17. januar 2010 av Hegland Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Med unntak av kampen borte mot Chelsea bør jo de kampene være overkommelige Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Med unntak av kampen borte mot Chelsea bør jo de kampene være overkommelige Tenkte på brua som en sikker trepoenger jeg, helt til vi mista van Persie. Nå må vi finne en annen som kan senke Chelsea. Vermaelen har sikkert lyst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Vermaelen er vel meget revansjelysten. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Haha, er det noe som har tatt seg et firetimerskurs i PS ? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Haha, nice bilde Hegland Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Med unntak av kampen borte mot Chelsea bør jo de kampene være overkommelige Tenkte på brua som en sikker trepoenger jeg, helt til vi mista van Persie. Nå må vi finne en annen som kan senke Chelsea. Vermaelen har sikkert lyst. Tja. Vermaelen scorer sikkert et mål. Vi får se hvem det blir mot. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Jepp, er blitt for lett nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Essien tilbake til Chelsea Får håpe at det ikke er alvorlig (...), og at støtteapparatet i Chelsea kan lappe han sammen igjen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2010 Supportercup for "de fire store". Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Sukk. Essien ute i 4-6 uker Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Dammit. Hvem tror du vil ta plassen hans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå