Sovende Panda Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Godt å ha fleire spelarar enn Anelka og Drogba som scorer mål. Forhåpentligvis får Sturridge prøve seg i Januar. Litt av ei bombe at United røyk ut mot Leeds Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Blir det kamp i helgen? Har ikkje høyrd noko om Chelsea kampen det er blitt avlyst på grunn av snøvær. Men Fulham-Portsmouth er avlyst på grunn av glatt føre på veier. Nokon som har info? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Morgendagens kamp spilles dog på KC Stadium - ikke på Stamford Bridge, og da antar jeg at forholdende i Hull er såpass mye bedre enn dem i London at kampen går som planlagt. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Får håpe det. Er ei stund siden forrige Chelsea kamp som eg har sett. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Men nå er den avlyst likevel. Synd - jeg hadde gledet meg til kamp - men jo færre kamper vi spiller i januar, jo bedre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Enig der, Treblad. Til en viss grad, de må jo spilles en gang de også. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Herlig at kampen ble avlyst med tanke på ACN - og våre nærmeste motstandere snubler. FANTASTISK Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Kamptråd oppe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Her var det ganske mye aktivitet ser jeg. Hvordan går det på overgangsmarkedet? Ancelotti har vel ikke tenkt å kjøpe noen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Det er det ingen som vet, i grunn. Men utad er det ikke gitt noen signaler om at han jobber mot et kjøp. Man skulle tro at han ville ha kjøpt noen allerede om noen skulle inn, egentlig. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Angående kjøp er det som sagt ingen som vet noe sikkert - utenom rykter. Lotti er fornøyd med troppen, og selv et reservepreget Chelsea-lag skal klare motstanden i Januar. Hvorvidt det er så lurt å bare stole på spillerne vi har nå, kan diskuteres - siden vi etter all sannsynlighet får to vinduer uten forsterkninger. Kanskje den godeste italiener har et ess i ermet? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Har ikkje Ancelotti sagt til pressen at han er fornøyd med stallen slik som den er? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Har ikkje Ancelotti sagt til pressen at han er fornøyd med stallen slik som den er? Jo. Og Ronaldo sa han skulle bli i United. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Har ikkje Ancelotti sagt til pressen at han er fornøyd med stallen slik som den er? Det har iallefall stått i mediene - og det er godt mulig at han faktisk også har sagt det (det eneste Chelsea avkreftet var at han skulle løpe naken i snøen dersom en spiss kom inn). Det er mye spill og lurerier i et transfervindu - som blir ytterligere forsterket gjennom media. Hva skjer forresten med Joe Cole? Det er ikke første gangen mediene har spekulert i at han vil forsvinne. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Denne gangen har han jo mindre enn 6 måneder igjen av kontrakten, dermed kan han forhandle med hvilken som helst klubb uten Chelseas godkjennelse. Cole og Chelsea har jo prøvd å forhandle frem en avtale helt siden starten av sesongen, men det virker ikke som om Chelsea er villig til å møte J. Coles lønnskrav. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Denne gangen har han jo mindre enn 6 måneder igjen av kontrakten, dermed kan han forhandle med hvilken som helst klubb uten Chelseas godkjennelse. Cole og Chelsea har jo prøvd å forhandle frem en avtale helt siden starten av sesongen, men det virker ikke som om Chelsea er villig til å møte J. Coles lønnskrav. Det skremmer meg litt. Joe Cole er en spiller som bør være med i Chelseas fremtidsplaner. Jeg tror dog at de kommer frem til en løsning. Etter ryktene krever han 1.3 mill i uken (det samme som Anelka og Essien). En Joe Cole i form er det ikke mange offensive spillere som kan matche - så jeg håper Chelsea betaler det som er nødvendig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Problemet ligger vel i at Chelsea allerede føler de betaler for mye til spillerene i lønn og ønsker i praksis å betale mindre så klubben kan begynne å tjene penger og å gå i overskudd. I lønnsdiskusjoner pleier det jo å stå på prinsipper for spillerene, J. Cole føler antagelig at han burde verdsettes på lik linje med de andre toppspillerene i klubben. Jeg føler meg fortsatt trygg på at Joe Cole med sikkerhet kommer til en avtale med dere ettersom jeg ikke kan se for meg i en annen klubb, men det er spenning over det når hvem som helst kan gi han et tilbud, men spørsmålet er vel om noen annen klubb enn Manchester City er villig til å imøtekomme lønnskravene hans. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Det er City jeg frykter ja (evt. Real Madrid). Det er ingen hemmelighet at også andre klubber vil ha han, men det er neppe flere kandidater i forhold til lønnskravet. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 I følge ryktene skal Chelsea kunne tilby han ei lønn på 1.1 mill i veka. J. Cole er ein del av klubben, akkurat som Terry og Lampard. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg elsker dere, alle blå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå