Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Chelsea bør vinne imorgen. Men West Ham er ekkel å møte. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vi bør virkelig gjøre det. Men vi burde slå wigan, city og everton også. Når noen begynner å skrive kamptråd, så si ifra her. Så slipper vi at to lager samtidig. Jeg fikser i kveld, men har ikke tid nå. sitter på toget når kampen går, dritt. godt å se manugutta gå på en stjernesmell i dag da. Driter i at det er på grunn av skader, det er godt. Men vi ender vel opp med å tape mot hammers i morgen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Neppe MrBrun. Neppe. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kjempe førjulspresang av lillebror i vest-London. Nå må bare Chelsea gjøre jobben mot West Ham i morgen. Kampen kommer til å bli tøff, men jeg har (som i de fleste tilfeller) tro på seier. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Dere bør fikse 12 poengs ledelse nå i juletiden. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Dere bør fikse 12 poengs ledelse nå i juletiden. Håper på mest mulig forsprang ja - for det kan vi trenge i januar. Endret 19. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jasåfaen. Januar blir fælt. Håper vi får ny spiss inn. Det er uproblematisk å ha 3 gode spisser når du bruker spisspar. Kalou suger bais. Håper han storspiller i ACN og VM, slik at vi får penger for ham. Inn med en god spiss og en midtbanespiller. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Kalou dårlig? Han er ein av dei med kreativ kraft i angrep. Han viste i fjor at han er ein god spelar. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Kalou dårlig? Han er ein av dei med kreativ kraft i angrep. Han viste i fjor at han er ein god spelar. Kalou har enda til gode og overbevise meg i Chelseadrakt. Fyren har nesten like dårlig fysikk som Huseklepp (satt veldig på spissen) og markerer seg bare i mindre viktige oppgjør. Er enig med Herr Brun i at han godt kan byttes bort mot en bedre spiss. Endret 19. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Han er ein god backup bak Drogba og Anelka. Han er 24 år, det er ikkje mykje i forhold til resten av angrepet vårt som har/snart passerer/t 30 år. I fjor var han den kreative kraften i viktige kamper mot andre topplag. I år har han nesten ikkje fått spele. Hvis det er headinga fra 3m som gjekk over mål som sitter ferskt i minnet hos folk så bør folk sjå på prestasjoner frå tidligere. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Han er ein god backup bak Drogba og Anelka. Han er 24 år, det er ikkje mykje i forhold til resten av angrepet vårt som har/snart passerer/t 30 år. I fjor var han den kreative kraften i viktige kamper mot andre topplag. I år har han nesten ikkje fått spele. Hvis det er headinga fra 3m som gjekk over mål som sitter ferskt i minnet hos folk så bør folk sjå på prestasjoner frå tidligere. Stemmer, men fremdeles er 24 år "gammelt" siden han ikke har prestert nevneverdig. At han er en grei backup kan så være, men han er ingen konkurrent. Jeg vil ha en ung spiss (gjerne like gammel som Kalou) som faktisk gir Drogba og Anelka kamp om plassen. Endret 19. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Han er ein god backup bak Drogba og Anelka. Han er 24 år, det er ikkje mykje i forhold til resten av angrepet vårt som har/snart passerer/t 30 år. I fjor var han den kreative kraften i viktige kamper mot andre topplag. I år har han nesten ikkje fått spele. Hvis det er headinga fra 3m som gjekk over mål som sitter ferskt i minnet hos folk så bør folk sjå på prestasjoner frå tidligere. Den kreative kraften mot andre topplag? Jaha, ja. Fyren er ikke på langt nær god nok til å være tredjevalg når vi bruker to spisser. Hadde vi kjørt 4-3-3 kunne Drogba - Anelka - Kalou vært godt nok. Men Kalou bør kastes på hue og rævva ut og erstattes av noen som er god nok. Han er like gammel som Rooney og et år yngre enn Torres. Når han ikke er god nok nå, blir han det aldri. Greit nok at Drogba først ble god når han var 27, men det er jaggumeg unntaket som bekrefter regelen. Kalou bør erstattes. Lenke til kommentar
colert Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå som Mancini har blitt ny City trener, tror jeg City vil bli sterkere enn det de var under Hughes. Mancini har faktisk vunnet noe som trener kontra Hughes. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Nå som Mancini har blitt ny City trener, tror jeg City vil bli sterkere enn det de var under Hughes. Mancini har faktisk vunnet noe som trener kontra Hughes. Vi får se. Jeg har ikke troen - la han overbevise meg om at jeg tar feil. Uansett er dette veldig lite relevant i en Chelsea-tråd. Kom heller tilbake dersom (!) City tar et trofé (av betydning) i fremtiden... EDIT: Beklager at jeg ikke kunne mekke kamptråd forleden Herr Brun, men jeg var opptatt med jobb. Er også det i morgen dessverre (kunne godt laget tråden, men kan dessverre ikke garantere at jeg kan oppdatere den som normalt). Håper andre Chelseafans kan bidra, så det ikke bare er Herr Brun eller meg (og Mutu) som bidrar. Endret 20. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 HeHauken: Er ikke så mange andre enn du, meg og Mutu som er aktive. Resten av livet i kategorien er det jo United-spamtrolla som står for. Grøss. Jeg rakk aldri å lage kamptråd for i dag. Og nå må jeg rekke et tog. Ikke får jeg sett kampen heller. Jævla møkk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Resten av livet i kategorien er det jo United-spamtrolla som står for. Hehehe... Blir litt snodig når du selv klager på kvaliteten i Chelsea tråden og så står du for en sånn kommentar selv HerrBrun. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Sorry. Litt mårragretten bare. Jeg liker dere egentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvordan gikk det egentlig med kjøpeforbudet til Chelsea? Vant dere anken? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvordan gikk det egentlig med kjøpeforbudet til Chelsea? Vant dere anken? Anken blir vel behandlet i februar - så Chelsea kan hamstre spillere i januar om de vil (noe vi også trenger i forhold til ACN). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå