Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, Song skal bort. Og RvP er jo skada. Men de har igjen Fabregas. Stakkars Le Arse om han blir skada i januar... Å påstå at laget er "ordinært" eller "gjennomsnittlig" uten Drogba blir for dumt. Du har fortsatt Lampard, Essien, Deco, J. Cole og Anelka som kan skape magi i angrep, samt A. Cole og Ivanovic som også bidrar. Bakover vil jeg heller ikke kalle oss ordinære... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Vennligst les hva jeg skrev på forrige side før du bæder helt da. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Chelsea 2-2 APOEL Ancelotti seier at dette er den dårligste kampen med han som manager. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Hva skjer? Tap mot Blackburn, tap mot City, og nå uavgjort mot APOEL... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Hva skjer? Tap mot Blackburn, tap mot City, og nå uavgjort mot APOEL... Ja, vi er inne i en dårlig stim nå, noe jeg liker svært dårlig med tanke på at ACoN nærmer seg med stormskritt. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Kampene mot Everton og Portsmouth er fine anledninger til å kapre poeng. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Kampene mot Everton og Portsmouth er fine anledninger til å kapre poeng. Joda, vi har tross alt et enkelt kampprogram fremover. Liker uansett dårlig at Essien ble skadet nå (kunne ikke det skjedd en uke før han skulle til Afrika.... ) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Det som kommer til å skje er at Essien blir brukt for tidlig i ACN, og mister resten av sesongen på grunn av det. Jeg føler det på gikta. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Enten han eller Drogba. Hadde vært greit typisk. Eventuelt at de blir skadet når de kommer hjem igjen, pga slappe treninger og et dårlig kampnivå. Merker jeg er ekstremt motstander av landslagsfotball midt i en sesong. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg også. Noen som har peiling på hvorfor i pokker ACN går i januar, og ikke om sommeren? Alle verdens seriøse ligaer følger jo "skoleåret". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Kan ha noe med klimaet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 De kjører jo VM der om sommeren... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Tviler på at de hadde fått lov å kjøre Vm nå. Der har de intet valg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Grunnen til at de har ACN nå er som Daniel sier pga klimaet. Sør Afrika og landene i Nord Afrika kunne arrangert ACN om sommeren (selv om det også kan bli greit varmt da), men det er ikke rettferdig overfor de andre landene. Endret 12. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Danielzu wins Factuality! Anyways: Chelsea kommer til å knuse Everton denne runden. Blir moro Endret 12. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 De kjører jo VM der om sommeren...Du tror at VM hadde blitt flytta til Januar pga at det skulle bli arrangert i Afrika? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Ja, selvfølgelig gjør jeg det. Poenget var kanskje at det går an å arrangere mesterskap der om sommeren. Endret 12. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Ja, selvfølgelig gjør jeg det. Poenget var kanskje at det går an å arrangere mesterskap der om sommeren. Men i bare 4-5 av noen og 40 nasjoner... blir som sagt urettferdig. Edit: Essien ute i 3-4 uker ifølge Ancelotti. Herlig... Endret 12. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, selvfølgelig gjør jeg det. Poenget var kanskje at det går an å arrangere mesterskap der om sommeren. Såklart går det an.VM er om sommeren, ingenting forandrer på det. Ting som ACN blir gjerne flyttet til "kalde" måneder. Det kan jo spilles når som heldst, men jeg forstår godt at de unngår sommeren for en hver pris. Selv om Afrikanerne sikkert er vant med det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Nemlig. Afrikanerne er vant til det! Så hvorfor kan ikke ACN avholdes samtidig med EM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå