Herr Brun Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvem spilte i dag? Jeg var på jobb og kom hjem tidsnok til å se siste 10 minuttene av United - Porto på viasat 4, hehe. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 sjekk her, og trykk deg videre på team line-ups.. først football da selvfølgelig Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Stoch er på lån i nederland og gjør det stort Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Stoch er på lån i nederland og gjør det stort Følger litt med i Nederland, og det gleder meg stort at han gjør det bra. Er dog stor forskjell på nederlandsk og engelsk liga, men bedre at han trives der enn at han spiller for reservelaget til Chelsea. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Stoch er på lån i nederland og gjør det stort Følger litt med i Nederland, og det gleder meg stort at han gjør det bra. Er dog stor forskjell på nederlandsk og engelsk liga, men bedre at han trives der enn at han spiller for reservelaget til Chelsea. Som du seier så er det betre at han spelar nærmest fast i nederlandsk liga enn få innhopp i Premier League. Trur dette er veldig god erfaring for Stoch, og trur han kommer tilbake som ein mykje betre fotballspelar. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Dærsomitj. Da har vi eget sub-forum, guttær! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Agüero verdt 50 mill? Endret 27. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Synes det er for mykje. Sjølv om Aguero er eit stort talent. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Bare for å få ein oversikt over kva me mangler i forumet, lager eg ei liste som folk kan komme med forslag til. -Sillyseason -Skadetråd -Juniorlag? -Spillertråder Nevn tingene som eg har gløymd. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Ryktetråd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Ryktetråd og silly season er nesten det samme da. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Bare for å få ein oversikt over kva me mangler i forumet, lager eg ei liste som folk kan komme med forslag til.-Sillyseason -Skadetråd -Juniorlag? -Spillertråder Nevn tingene som eg har gløymd. Alle disse har vi da nevnt (eller iallefall diskutert tidlligere)? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Kan hende det. Ville bare lage ei enkel liste for å få ein oversikt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) *glem det* Endret 27. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Tenkte eg skulle ta opp debatten for korleis me skal få fleire Chelsea fans til forumet. Siden dette forumet blei opprettet har eg sett eit par nye fjes, som er bra. Oversikten over aktive Chelsea brukere kan man telle på fingrene, og hvis man tar frem alle Chelsea supporterne så blir det rundt 20 stk. Kanskje me kan sette opp ein velkommen tråd som sticky? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Tenkte eg skulle ta opp debatten for korleis me skal få fleire Chelsea fans til forumet. Siden dette forumet blei opprettet har eg sett eit par nye fjes, som er bra. Oversikten over aktive Chelsea brukere kan man telle på fingrene, og hvis man tar frem alle Chelsea supporterne så blir det rundt 20 stk. Kanskje me kan sette opp ein velkommen tråd som sticky? Godt forslag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Lag gjerne en slags velkommen/presentasjonstråd. Har også prøvd å spre ordet på CSN-forumet, men null respons der.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Ancelotti er glad over at han får møte Elton John, og Chelsea skal gå greit videre fra FA-cupens 3. runde Endret 30. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Hva skal vi bruke denne tråden til nå som vi har egen kategori? Småprat om og rundt Chelsea? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Småprat rundt Chelsea ja, samt at det som ikke passer inn i andre tråder blir debattert her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå