Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen Terry, så det med en gang, han så helt død ut. Utrolig kjipt, sikkert noen idioter av medsupportere som gleder seg nå, men dette er jævlig.

8022819[/snapback]

Er selv Liverpool fan, men i denne situasjonen går alle mine tanker til Terry og Chelsea. Håper alt går bra med han.

Lenke til kommentar

Terry ble nesten drept av en fotballstøvel. Herregud, det var grusomt. Jeg skrudde av kampen, klarte ikke å se videre. At Drogba nettopp puttet 2-1 blir som en bagatell å regne. Håper det går bra med verdens kanskje beste midtstopper.

71 - Det rapporteres at John Terry er bevisst, men at hukommelsen er svært dårlig.

Lenke til kommentar

Får gratulere Chelsea med seieren.

Men seieren er totalt uviktig med mindre John Terry kommer 100% tilbake igjen. Han er sannsynligvis den spilleren jeg beundrer mest på Chelsea, og jeg håper virkelig at skaden ikke er så alvorlig som den ser ut.

Lenke til kommentar
Synes kampen mot Arsenal var litt vel dramtisk. Alt for mange kort ble utdelt  :ermm:

8024981[/snapback]

det var litt morsomt da;) så du adebayor klikka jo helt!

liverpool fan:)

8025045[/snapback]

Og du synes det er rart han klikka?

http://cache.gettyimages.com/xc/73416525.j...DDEBEF305CCBD68

8025077[/snapback]

neii syns egentlig ikke det. men var litt morsomt og se:) men dårlig dommer

Lenke til kommentar
det var litt morsomt da;) så du adebayor klikka jo helt!

liverpool fan:)

8025045[/snapback]

Han mente vel at kortet var ufortjent. Men uansett skal man ikke reagere sånn =/

8025095[/snapback]

nei er enig. det var ufortent, men burte bare gått av banen. han får vel sikkert 1 eller 2 kamper lenger karantene hvis det tels (siden det var i carling cup)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...