Sovende Panda Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Drogba er jo minst like god som Lamps på de nærmeste frisparkene (innenfor 20 meter). På straffer har jo ikke Lampard bommet på mange, mange år, så de kan han bare fortsette å ta for min del. Ikkje misforstå. Eg synes fortsatt at Lampard er første prioritet på straffer. Drogba er god på frispark, men ikkje så god som Lampard etter min meining. Savner frisparkene til Alex frå over 30 meter Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Dødball er det minste problemet med at Lamps er ute. Drogba, Ballack og Deco er alle god på frispark - og Ballack kan fint ta eventuelle straffespark. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Ballack Obama (som jeg kaller ham) synes jeg kanskje burde ta sentral-offensiv midtbaneposisjonen inntil videre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Nå begynner skadesituasjonen å bli litt kjip. Mot både City og Arsenal (sistnevnte til og med på Emirates) må vi klare oss uten A. Cole, Drogba, Lampard og Bosingwa. Bosingwa er greit siden Ivanovic er i toppform for tiden, men så lenge Zhirkov ikke har spilt hele sesongen er det kjipt å ha Ashley ute. Drogba er jo i sitt livs form for tiden, og Lampard har begynt å spille bra etter en litt kjedelig periode. Spesielt Cole og Drogba bekymrer meg. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 Nå begynner skadesituasjonen å bli litt kjip. Mot både City og Arsenal (sistnevnte til og med på Emirates) må vi klare oss uten A. Cole, Drogba, Lampard og Bosingwa. Bosingwa er greit siden Ivanovic er i toppform for tiden, men så lenge Zhirkov ikke har spilt hele sesongen er det kjipt å ha Ashley ute. Drogba er jo i sitt livs form for tiden, og Lampard har begynt å spille bra etter en litt kjedelig periode. Spesielt Cole og Drogba bekymrer meg. Drogba også no. Begynner å grue meg til Arsenal kampen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Hvor lenge er disse spillerne skadet da? Har fått med meg at Bosingwa er ute i 3mnd, Lampard 6 uker, men A.Cole og Drogba? Forresten hva skjer med Matic?? --------Chech------ Belletti---Terry--Carva---Ivan???han klarer vel å spille venstresiden??Har vi ikke noen på reservelaget? J.Cole----Ballack--Essien---Malouda/Kalou de begge hadde like mange mål og assist men Malouda spilte flere kamper.. -------------------Deco -----------------Anelka Hva med denne oppstillingen her?? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Cole skada seg mot United. Vet ikke hvor lenge. Drogba er ute i rundt 3 uker han også. Ivan - Terry - Ricky - Zhirkov Ballack - Essien - Deco Cole - Malouda Anelka Malouda og Deco kan evt. bytte plass. Mot Wolves, altså. Wolves hjemme bør vi klare å slå selv om Zhirkov ikke er i kampform. Han spilte bra for Russland i helga. Forhåpentligvis er da Zhirkov i form til Arsenal-kampen. Heller han enn Ferreira/Iva på høyre. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Cole skada seg mot United. Vet ikke hvor lenge. Drogba er ute i rundt 3 uker han også. Ivan - Terry - Ricky - Zhirkov Ballack - Essien - Deco Cole - Malouda Anelka Malouda og Deco kan evt. bytte plass. Mot Wolves, altså. Wolves hjemme bør vi klare å slå selv om Zhirkov ikke er i kampform. Han spilte bra for Russland i helga. Forhåpentligvis er da Zhirkov i form til Arsenal-kampen. Heller han enn Ferreira/Iva på høyre. 4-3-2-1 (evt. 4-5-1) er greit i disse skadetider ja. Lurer på hvilke formasjon/spillere som blir brukt på Emirates. Merker jeg frykter den kampen litt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Det blir nok 4-3-2-1 juletre på Emirates. Med mindre Drogba er frisk til da. Kunne egentlig tenkt å se meg Cole og Malouda som vinger i en 4-3-2-1, men det blir nok ikke særlig bredt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Blir Drogba klar til kamp, ser vi nok nok diamanten på Emirates. Samspillet mellom Drogba og Anelka er jo hovedargumentet for diamanten, selv om Lamps har blitt mer eller mindre usynlig. Den beste løsningen i diamanten uten Lamps er Deco på hans plass, Cole inn offensivt. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Håper Zhirkov får sjansen mot Wolves. Det er nærmest perfekt å bruke han i ein slik kamp. Då får me sjå korleis han takler Premier League og om han evt. kan spela mot Arsenal. Mancienne får vel ikkje spele mot Chelsea pga. lånekontrakten? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vet ikke hva lånekontrakten sier om det. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 så lenge vi bruker joey, er det greit. Han har perfekt spillestil mot et ungt Arsenal. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Hva med Arsenal har ikke de noen skader? har fått med meg at Persie er skada Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Clichy og Denilson også. Selv om jeg tviler på at Denilson hadde fått startet denne kampen uansett. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 At Van Persie er skadet er ein stor fordel. Ein mindre kreativ fyr å passe på. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Hva med Arsenal har ikke de noen skader? har fått med meg at Persie er skada Les i Arsenal-tråden Står en skadeliste der. RvP, Clichy og Walcott er vel de viktigste skadene. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Bendtner sin skade ble også litt mer viktig nå som rvp er ute Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Klassiker: Endret 20. november 2009 av LarsP Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Er drogba skadet? fant bare noe nyheter på the sun.. men det er som regel crap.. står det noen andre steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå