cFc Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Greit med selvforhøyelse, med det får da være grenser... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 (endret) http://www.chelseafc.no/nyheter/1-siste/12...re-maneder.html Faen. Bosingwa ute i tre måneder. Enda godt Ivanovic gjør det såpass bra som han gjør det for tida. Bos skal få slåss om plassen sin igjen når han er frisk, gitt. Og så har vi jo både Belletti og Ferreira i tilfelle ulfelle. Synd, men Ivanovic storspiller for tiden. Foretrekker dog en mer offensiv back i forhold til formasjonen, så kanskje Belletti/Ferreira får prøve seg de også. Ferreira har faktisk kommet seg enormt i det siste. Noe som er imponerende med tanke på hans tidligere "bragder" på backen. Endret 11. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Cudicini i bilulykke. Ønsker han god bedring, og synes det er sportslig av Chelsea og publisere det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Mtp. alderen og skadene kan det virke som han muligens har spilt sin siste fotballkamp. Det er i så fall veldig trist. Carlo er stor, virkelig stor. Ønsker han alt vel! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 http://www.chelseafc.no/nyheter/1-siste/12...re-maneder.html Faen. Bosingwa ute i tre måneder. Enda godt Ivanovic gjør det såpass bra som han gjør det for tida. Bos skal få slåss om plassen sin igjen når han er frisk, gitt. Og så har vi jo både Belletti og Ferreira i tilfelle ulfelle. Synd, men Ivanovic storspiller for tiden. Foretrekker dog en mer offensiv back i forhold til formasjonen, så kanskje Belletti/Ferreira får prøve seg de også. Ferreira har faktisk kommet seg enormt i det siste. Noe som er imponerende med tanke på hans tidligere "bragder" på backen. Kjipt at Bosingwa er borte så lenge, liker Ivan, men vil heller ha brukt Belletti enn Ferreira.. Lenke til kommentar
colert Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Carlo var antageligvis den beste reservekeeperen som noen gang har spilt spillet. Han hadde antageligvis vært hovedkeeperen for nesten alle andre klubber i verden. God bedring Carlo. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Stort sett er kanskje å ta hardt i. Men diskusjonen her har vært av heller laber kvalitet, jevnt over. Du skriver ikke akkurat veldig ofte her. Hmm, hvem er det da som skriver ofte? Det må i såfall være de to som har flere innlegg enn meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Godt argument LarsP. Der satte du spikeren i kista. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Jeg sa ikke at du skriver lite, men sjeldent. Du skrev ditt første innlegg i denne tråden i 2006. Da er ikke 209 innlegg så veldig mye. Misforstå meg rett her. Jeg savner at du skriver oftere, fordi du er med på å holde seriøsiteten på debatten oppe. Etter United så var det veldig mye tull og usakligheter her, både fra United-fans og Chelsea-fans. Og mellom kampene så er diskusjonen stort sett preget av at et troll fra et annet lag kommer og sier noe à la "håper dere skammer dere over å ha Drogba på laget", "Drogba er en usportslig kuk", "Drogba er en dritt" o.l., og Chelsea-supporterne svarer. Ingen av sidene klarer å holde seg seriøse da heller. Når debatten for en gangs skyld ikke er whining fra andre lag etter kamp eller Drogba-diskusjon, så er det en ape som har forvilla seg inn og klager på at Chelsea er historieløs, eller at Chelsea har kjøpt seg til suksess, eller lignende. Også da er det bare oppgulp som kommer. Jeg savner diskusjon à la det en finner i United-tråden. De har sikkert slike aper der også, men de drukner i diskusjon om spillere, rykter, ungdomsakademi, taktikk o.l. Det hender folk glimter til med slikt her også, men det er relativt sett lite. Ikke at jeg er så flink til å starte nye, gode diskusjoner, jeg er ikke den mest fottbalfaglig sterke debattanten på forumet, men jeg mener folk heller bør holde kjeft enn å mate trollene og spy eder og galle i tråden, bare. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Pluss at det hjelper lite for Chelsea tråden at du har 14200 innlegg i andre kategorier, så det argumentet i seg selv er hjelpesløst. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Pluss at det hjelper lite for Chelsea tråden at du har 14200 innlegg i andre kategorier, så det argumentet i seg selv er hjelpesløst. Jeg vil tro han snakker om at det bare er to personer som har flere innlegg enn han i nettopp Chelsea-tråden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Lampard er skada, og skylder på dårlig plass på flyet. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Edit: Han er visst ute i seks Chelsea-kamper. Gråte. Endret 13. november 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Syns det virkar litt tynt å skylde på beinplassen for ein lyskestrekk, men ein kan vel aldri vite. Synd for Chelsea uansett om han blir ute såpass lenge. Kven vil vere det beste alternativet i hans posisjon? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Syns det virkar litt tynt å skylde på beinplassen for ein lyskestrekk, men ein kan vel aldri vite. Synd for Chelsea uansett om han blir ute såpass lenge. Kven vil vere det beste alternativet i hans posisjon? Beste erstatter vil være Deco. Han er kreativ og har eit godt overblikk. Trur han vil være det nærmeste me kommer til å erstatte Lampard. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Mot United stilte de jo med Ballack, Essien, Lampard og Deco samtidig. Det vil vel føre til at de uansett må gjere litt endringar i forhold til kva speletypar som kjem inn. Reinare vingar enn de spelte med mot oss er vel kanskje eit alternativ. Lenke til kommentar
colert Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Syns det virkar litt tynt å skylde på beinplassen for ein lyskestrekk, men ein kan vel aldri vite. Synd for Chelsea uansett om han blir ute såpass lenge. Kven vil vere det beste alternativet i hans posisjon? Beste erstatter vil være Deco. Han er kreativ og har eit godt overblikk. Trur han vil være det nærmeste me kommer til å erstatte Lampard. Enten Deco eller trekke Joe Cole inn i Lampards sin posisjon og bruke Kalou ute på kanten, men Deco er vel det sikreste valget vil jeg tro. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Deco er selvsagt et alternativ. Et annet er å kjøre innpå Mikel som anker og flytte Essien lengre opp, slik at man virkelig får utnyttet penetreringskraften hans. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Lampard er skada, og skylder på dårlig plass på flyet. Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Edit: Han er visst ute i seks Chelsea-kamper. Gråte. Utrolig synd. Visste jeg ikke kom til å se han mot Wolves, men seks kamper er mye. Synes som nevnt at J. Cole kunne vært et godt alternativ - men det hadde også gått an å bruke Ballack i den frie offensive rollen, med J. Cole på kanten. Deco kan også fungere, men jeg har mer troen på de to andre. Lenke til kommentar
colert Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Jo det går ann å putte Ballack i midten eller Essien som de sier lengre over. Putter vi Cole i midten går det også ann å putte Malouda på kanten. Chelsea kan velge og vrake hvem de skal spille i Lampards posisjon, men at han blir et savn er helt klart. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Foretrekker Essien på ankerplassen. Og så vidt eg veit er Mikel fortsatt skadet. Ballack i Lampard rollen trur eg hadde blitt mislykket. Etter mitt syn er Ballack best defensiv per. d.d. Malouda bør få sjansen frå start, så kan Cole komme innpå i 2. omgang med sin kreative kraft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå