Schjellin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nja, kommer ann på hvilke lag/gruppe de hadde spilt i det. Så du hadde ofra Seriegull for å ha rykket ut av gruppespillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Rosenborg og tippeligaen har sin egen tråd. Moderatorne kan godt flytte denne diskusjonen i sin rette eliment. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) 1. Dette er en Chelsea-tråd 2. RBK hadde blitt rundspilt av samtlige lag og hadde vært heldige om de hadde kommet på en 3. i gruppen. Norsk fotball er enda skremmende langt bak - men jeg håper jeg tar feil neste sesong, om ikke RBK gjentar suksessen med å tape mot et off-season lag som kom på 5/6. i Aserbajdsjan. Endret 10. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Rosenborg og tippeligaen har sin egen tråd. Moderatorne kan godt flytte denne diskusjonen i sin rette eliment. Det hele startet om Chelsea, rart at du skal leke moderator. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Så du hadde ofra Seriegull for å ha rykket ut av gruppespillet? Det hadde jo gått greit med begge deler, selvom RBK ikke hadde kommet lengere enn til gruppespillet. Virker ikke som at alle er like happy over å prate om norske lag så tror vi bør la det ligge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Rosenborg og tippeligaen har sin egen tråd. Moderatorne kan godt flytte denne diskusjonen i sin rette eliment. Det hele startet om Chelsea, rart at du skal leke moderator. Hjelper pent lite om diskusjonen startet med Chelsea, når den utarter seg om Japansk hvalfangst. Rosenborg i CL er ikke relevant her i tråden. Og ingen leker moderator(derfor jeg sa''moderator kan godt flytte diskusjonen'') Endret 10. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 hahahahaha! Sjekk ut den femte! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Skal Chelsea ha en "formann" også? Jeg ser de andre klubbene stemmer i det vide og det brede, men jeg kan ikke finne tråden for Chelsea. Ikke at vi er så mange som aktivt bruker denne tråden, men spesielt i det siste har nivået også i denne tråden gått betraktelig ned. Endret 10. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Store deler av fotballsupportere er en gjeng med kverulanter og kranglefanter. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Skal Chelsea ha en "formann" også? Jeg ser de andre klubbene stemmer i det vide og det brede, men jeg kan ikke finne tråden for Chelsea. Ikke at vi er så mange som aktivt bruker denne tråden, men spesielt i det siste har nivået også i denne tråden gått betraktelig ned. Du foretrekker et par innlegg på kampdag og ellers ingenting fremfor aktiv, opphetet diskusjon? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Skal Chelsea ha en "formann" også? Jeg ser de andre klubbene stemmer i det vide og det brede, men jeg kan ikke finne tråden for Chelsea. Ikke at vi er så mange som aktivt bruker denne tråden, men spesielt i det siste har nivået også i denne tråden gått betraktelig ned. Du foretrekker et par innlegg på kampdag og ellers ingenting fremfor aktiv, opphetet diskusjon? Neinei - diskusjonen rundt United var jo noe av det bedre som har skjedd her på lenge - men det var også noen få usaklige poster (både fra Chelseafans og andre) som ikke hører hjemme noen steder - og det er vel derfor det stemmes i de andre trådene? Edit: Og jeg mener da naturligvis små korte innlegg som bare er ment for å provosere (ala: "fortjent") - ikke lengre innlegg med gode argumenter. At noen f. eks mener at Terry er et svin er helt greit, så lenge det argumenteres for det. Dog alt innen rimelighetens grenser. Endret 10. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Skal Chelsea ha en "formann" også? Jeg ser de andre klubbene stemmer i det vide og det brede, men jeg kan ikke finne tråden for Chelsea. Ikke at vi er så mange som aktivt bruker denne tråden, men spesielt i det siste har nivået også i denne tråden gått betraktelig ned. Du foretrekker et par innlegg på kampdag og ellers ingenting fremfor aktiv, opphetet diskusjon? Det tror jeg ikke. Diskusjonen i Manchester United-tråden (som er den jeg skriver og leser mest i) er for eksempel jevnt over god. Overraskende god, faktisk. I Chelsea-tråden er det stort sett idioter, dessverre. Som nevnt et par ganger, jeg skammer meg faktisk. Vet ikke hva det kan være, men ja. Nivået her er veldig lavt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Herr Brun, men Chelsea-tråden har jo deg og HeHauken. Synes at Chelsea-tråden er på vei oppover. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 og meg. EID! neida. lol men chelsea er best. Lenke til kommentar
colert Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 men chelsea er best. Enig med den! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 I Chelsea-tråden er det stort sett idioter, dessverre. Nå er jeg spent. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Herr Brun, men Chelsea-tråden har jo deg og HeHauken. Synes at Chelsea-tråden er på vei oppover. Herlig sarkasme. Jeg har ikke sagt at jeg er perfekt jeg heller, langt derifra, men det handler som sagt om å argumentere for sine påstander. Det kan ikke sies om alle "provosere"-innleggene - og det var de jeg vil bli kvitt. At vi krangler som bare pokker med fans fra andre lag, ser jeg bare på som positivt. Om du mot formodning mener det, må jeg beklage. I Chelsea-tråden er det stort sett idioter, dessverre. Nå er jeg spent. Han mener naturligvis ikke deg, vår alles favoritttrønder. Kunne du forresten tenke deg å være "formann" i denne tråden og sørge for at vi som ikke har den rolige trøndersjela ikke bikker over/skriver tullete innlegg med enstavelsesord? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 I Chelsea-tråden er det stort sett idioter, dessverre. Nå er jeg spent. Stort sett er kanskje å ta hardt i. Men diskusjonen her har vært av heller laber kvalitet, jevnt over. Du skriver ikke akkurat veldig ofte her. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er ikkje så mange Chelsea fans her på forumet som alle veit. Men det har vore gode diskusjoner her også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 http://www.chelseafc.no/nyheter/1-siste/12...re-maneder.html Faen. Bosingwa ute i tre måneder. Enda godt Ivanovic gjør det såpass bra som han gjør det for tida. Bos skal få slåss om plassen sin igjen når han er frisk, gitt. Og så har vi jo både Belletti og Ferreira i tilfelle ulfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå