Limbeck Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Bevis? Tv bildene? Gratulerer med seieren Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Bevis? Tv bildene? Gratulerer med seieren Jeg så det ikke, og har ikke TV-bildene tilgjengelig. Har PVR-dekoder, men glemmer alltid å skru på opptak Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Bevis? Tv bildene? Gratulerer med seieren Det var langt fra tydelig på TV-bildene, og selv etter 1000 repriser, ser jeg bare en Brown som ligger nede. Han kan også ha snublet. Det er godt mulig at Drogba dyttet han, men det er derfor det spørres om "bevis" her - for jeg har enda ikke noe tydelig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Så hva er bevis da? *Jeg så det ikke, og har ikke TV-bildene tilgjengelig. Har PVR-dekoder, men glemmer alltid å skru på opptak tongue.gif Jeg glemte også å ta opp kampen, men jeg fikk sett den senere på kvelden Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Så hva er bevis da? *Jeg så det ikke, og har ikke TV-bildene tilgjengelig. Har PVR-dekoder, men glemmer alltid å skru på opptak tongue.gif Jeg glemte også å ta opp kampen, men jeg fikk sett den senere på kvelden Så du at Drogba dyttet Brown? For det kom ikke frem av TV-bildene. Det er det jeg etterlyser. Et bilde som beviser påstanden. At du stoler blindt på SAF og Brown er greit - men jeg stoler spesielt ikke på førstnevnte, som selv om han ofte har rett også ser spøkelser på høylys dag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Så hva er bevis da? *Jeg så det ikke, og har ikke TV-bildene tilgjengelig. Har PVR-dekoder, men glemmer alltid å skru på opptak tongue.gif Jeg glemte også å ta opp kampen, men jeg fikk sett den senere på kvelden Jeg var på fotokveld når den gikk i reprise, så fikk ikke det med meg. Ligger det ikke noen steder på nett? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Så hva er bevis da? *Jeg så det ikke, og har ikke TV-bildene tilgjengelig. Har PVR-dekoder, men glemmer alltid å skru på opptak tongue.gif Jeg glemte også å ta opp kampen, men jeg fikk sett den senere på kvelden Så du at Drogba dyttet Brown? For det kom ikke frem av TV-bildene. Det er det jeg etterlyser. Et bilde som beviser påstanden. At du stoler blindt på SAF og Brown er greit - men jeg stoler spesielt ikke på førstnevnte, som selv om han ofte har rett også ser spøkelser på høylys dag. Jada, jeg vet at du ikke stoler på dem nå, men jeg såg tydelig at Brown ble dratt ned i forkant av målet. Det kom frem av tv bildene. Men greit nok. Du har sett hva du har sett og jeg har sett hva jeg har sett Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Jada, jeg vet at du ikke stoler på dem nå, men jeg såg tydelig at Brown ble dratt ned i forkant av målet. Det kom frem av tv bildene. Men greit nok. Du har sett hva du har sett og jeg har sett hva jeg har sett Jeg har bare sett det en gang (samt alle reprisene av målet som jeg har snurret en del ganger - og det er ikke noe klart på de klippene). Har du ikke noe klipp å vise til? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har ikke noe mere enn det nei..... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har ikke noe mere enn det nei..... Nei, for på klippet som ble postet noen sider tilbake, ser en det ikke klart. En ser bare at Drogba er i nærheten, og at Brown går i bakken. På det siste klippet (det nærmeste fra VDS, ser det faktisk ut som han snubler). Det er Sky Sports sine kameraer - godt mulig et annet TV-selskap har klare nærbilder... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Herregud. Jeg blir flau av å være Chelsea-supporter. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Herregud. Jeg blir flau av å være Chelsea-supporter. Pga? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Herregud. Jeg blir flau av å være Chelsea-supporter. Pga? Hvordan andre i denne tråden argumenterer. Hva faen skjer med å bare skrive "eid"? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Herregud. Jeg blir flau av å være Chelsea-supporter. Pga? Hvordan andre i denne tråden argumenterer. Hva faen skjer med å bare skrive "eid"? Han tror vell at han har eid noen da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Du er en dust, cFc. Han sier jo ikke at han er enig med HeHauken eller noe, bare at det ikke er noe bevis. Enten ser man det på reprisen av målet eller ikke, er ikke noe konklusivt å se på de så da må man nesten se det eller ikke på reprisen eller stole på hva som blir sagt av forskjellige folk som var involvert. Drogba har ikke sagt noe om det enda, så, jeg vet ikke jeg. Uansett, så er det nok tvil siden det aldri var frispark og Drogba sto i offside og prøvde å prike den inn. Så, er ikke noe vits i å bare diskutere en aspekt ved det målet når de andre er klare. (Ihvertfall at det ikke var frispark, herrejesus dommer.) Endret 9. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Hvem er en dust? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Når jeg så at det kom masse innlegg imellom så fikset jeg det. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Du er en dust, cFc. Han sier jo ikke at han er enig med HeHauken eller noe, bare at det ikke er noe bevis. Enten ser man det på reprisen av målet eller ikke, er ikke noe konklusivt å se på de så da må man nesten se det eller ikke på reprisen eller stole på hva som blir sagt av forskjellige folk som var involvert. Drogba har ikke sagt noe om det enda, så, jeg vet ikke jeg. Uansett, så er det nok tvil siden det aldri var frispark og Drogba sto i offside og prøvde å prike den inn. Så, er ikke noe vits i å bare diskutere en aspekt ved det målet når de andre er klare. (Ihvertfall at det ikke var frispark, herrejesus dommer.) Drogba har spasmer på sykehuset han, så han sier ikke stort. Det skulle ikke vært frispark, men alt det andre vet vi ikke, grunnet en dårlig produksjon. Er faktisk skuffet over at de tre kameraene Sky sendte i situasjonen/på reprisen ikke kan gi oss svar på hva som skjedde med Brown, og om Drogba var i offside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå