Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hva er bevis da?

 

*Jeg så det ikke, og har ikke TV-bildene tilgjengelig. Har PVR-dekoder, men glemmer alltid å skru på opptak tongue.gif

 

Jeg glemte også å ta opp kampen, men jeg fikk sett den senere på kvelden

Så du at Drogba dyttet Brown? For det kom ikke frem av TV-bildene. Det er det jeg etterlyser. Et bilde som beviser påstanden. At du stoler blindt på SAF og Brown er greit - men jeg stoler spesielt ikke på førstnevnte, som selv om han ofte har rett også ser spøkelser på høylys dag.

Lenke til kommentar
Så hva er bevis da?

 

*Jeg så det ikke, og har ikke TV-bildene tilgjengelig. Har PVR-dekoder, men glemmer alltid å skru på opptak tongue.gif

 

Jeg glemte også å ta opp kampen, men jeg fikk sett den senere på kvelden

Jeg var på fotokveld når den gikk i reprise, så fikk ikke det med meg. Ligger det ikke noen steder på nett?

Lenke til kommentar
Så hva er bevis da?

 

*Jeg så det ikke, og har ikke TV-bildene tilgjengelig. Har PVR-dekoder, men glemmer alltid å skru på opptak tongue.gif

 

Jeg glemte også å ta opp kampen, men jeg fikk sett den senere på kvelden

Så du at Drogba dyttet Brown? For det kom ikke frem av TV-bildene. Det er det jeg etterlyser. Et bilde som beviser påstanden. At du stoler blindt på SAF og Brown er greit - men jeg stoler spesielt ikke på førstnevnte, som selv om han ofte har rett også ser spøkelser på høylys dag.

 

 

Jada, jeg vet at du ikke stoler på dem nå, men jeg såg tydelig at Brown ble dratt ned i forkant av målet. Det kom frem av tv bildene.

 

Men greit nok. Du har sett hva du har sett og jeg har sett hva jeg har sett

Lenke til kommentar
Jada, jeg vet at du ikke stoler på dem nå, men jeg såg tydelig at Brown ble dratt ned i forkant av målet. Det kom frem av tv bildene.

 

Men greit nok. Du har sett hva du har sett og jeg har sett hva jeg har sett

Jeg har bare sett det en gang (samt alle reprisene av målet som jeg har snurret en del ganger - og det er ikke noe klart på de klippene). Har du ikke noe klipp å vise til?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noe mere enn det nei.....

Nei, for på klippet som ble postet noen sider tilbake, ser en det ikke klart. En ser bare at Drogba er i nærheten, og at Brown går i bakken. På det siste klippet (det nærmeste fra VDS, ser det faktisk ut som han snubler). Det er Sky Sports sine kameraer - godt mulig et annet TV-selskap har klare nærbilder...

Lenke til kommentar

Du er en dust, cFc. Han sier jo ikke at han er enig med HeHauken eller noe, bare at det ikke er noe bevis. Enten ser man det på reprisen av målet eller ikke, er ikke noe konklusivt å se på de så da må man nesten se det eller ikke på reprisen eller stole på hva som blir sagt av forskjellige folk som var involvert. Drogba har ikke sagt noe om det enda, så, jeg vet ikke jeg. Uansett, så er det nok tvil siden det aldri var frispark og Drogba sto i offside og prøvde å prike den inn. Så, er ikke noe vits i å bare diskutere en aspekt ved det målet når de andre er klare. (Ihvertfall at det ikke var frispark, herrejesus dommer.)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Du er en dust, cFc. Han sier jo ikke at han er enig med HeHauken eller noe, bare at det ikke er noe bevis. Enten ser man det på reprisen av målet eller ikke, er ikke noe konklusivt å se på de så da må man nesten se det eller ikke på reprisen eller stole på hva som blir sagt av forskjellige folk som var involvert. Drogba har ikke sagt noe om det enda, så, jeg vet ikke jeg. Uansett, så er det nok tvil siden det aldri var frispark og Drogba sto i offside og prøvde å prike den inn. Så, er ikke noe vits i å bare diskutere en aspekt ved det målet når de andre er klare. (Ihvertfall at det ikke var frispark, herrejesus dommer.)

Drogba har spasmer på sykehuset han, så han sier ikke stort.

 

Det skulle ikke vært frispark, men alt det andre vet vi ikke, grunnet en dårlig produksjon. Er faktisk skuffet over at de tre kameraene Sky sendte i situasjonen/på reprisen ikke kan gi oss svar på hva som skjedde med Brown, og om Drogba var i offside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...