IcedInsanity Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Omg, så du i det hele tatt kampen? Han gjorde faktisk det ja, så til de grader også. Du har sikkert fått frem poenget ditt nå, samme pjattet som går igjen og igjen i innleggene dine. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Joda, men det får da være grenser. Skulle vært gult etter min mening, når man syter over vær eneste avgjørelse. Dessuten var det feil med gult til Drogba, Evans skulle kanskje hatt direkte rødt. Det sparket var stygt, selvom det ikke var med vilje. Den episoden med Carvalho og Evans var riktig å gi gult syns jeg, til begge to for usportslig oppførsel. Søyt Fletcher på dommeren da? Absolutt hele tiden. Men han gjorde det ikke TIL dommeren, men for seg selv. Jeg spurte, Søyt Fletcher PÅ dommeren, han søyt for seg selv om dommeren. Det må da være lov. Det var det jeg også sa. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Wis: Om jeg ikke husker feil var vel du Barcelonas store beskytter under hjemmekampen i CL i fjor. Nå vet du hvordan det føles. En soleklar situasjon og andre mindre klare situasjoner som etter all sannsynlighet burde vært dømt i United sitt favør (med unntak av stemplingen til Evra). Frisparket kan diskuteres, men som dere sier er han klart på ball - så jeg synes taklingen er grei. I PL skal en tåle såpass, og det er dessuten inkonsekvent dømming i forhold til listen dommeren la under straffe-situasjonen. Målet er jeg enda usikker på, men også her ser det ut som om Drogba er i offside. Ellers er jeg veldig enig i at Rooney burde score, og da hadde det blitt en langt bedre kamp (med et angripende Chelsea og kontringsvillig United) - som forhåpentligvis dommeren ikke hadde ødelagt nevneverdig. Endret 9. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Du har sikkert fått frem poenget ditt nå, samme pjattet som går igjen og igjen i innleggene dine. Bare for å neve det så er det ikke jeg som pjatter og klager over dommeravgjørelser, men nok om denne saken nå. Chelsea vant og leder med 5 poeng. Endret 9. november 2009 av Nipps Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Takk for det innlegget HeHauken, ble litt mer rolig etter det. Godt å lese at du skjønner at det der ikke er frispark i en PL kamp, og som du sier, spesielt siden dommeren ikke f.eks ga straffen til oss. Robbed. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Joda, men det får da være grenser. Skulle vært gult etter min mening, når man syter over vær eneste avgjørelse. Dessuten var det feil med gult til Drogba, Evans skulle kanskje hatt direkte rødt. Det sparket var stygt, selvom det ikke var med vilje. Den episoden med Carvalho og Evans var riktig å gi gult syns jeg, til begge to for usportslig oppførsel. Søyt Fletcher på dommeren da? Absolutt hele tiden. Men han gjorde det ikke TIL dommeren, men for seg selv. Jeg spurte, Søyt Fletcher PÅ dommeren, han søyt for seg selv om dommeren. Det må da være lov. Det var det jeg også sa. Ja, ser den. Men uansett i fjor var det 7 poeng i år er det 5. Vi får se i Mai. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Vi har 6 poeng mot Liverpool og United i forhold til fjorårets ene. Jeg er fornøyd så langt, men venter til etter jul før jeg tør drømme om PL-seier. Endret 9. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Venter forøvrig fortsatt på svar fra Nipps. Du slenger ut en påstand, jeg svarer, men du holder kjeft. Vil det si at du innser at du dreit deg ut? Joda, men trenger jeg å sitte her 24/7 da? Må vel være lov til å sove..Og nei jeg vil ikke innse det, kanskje du bør innse det som tydeligvis ikke tåler å tape. Når det gjelder brudd i spillet så er det ikke akkurat påbudt med ekstratid. Som i går da Alex ble byttet inn, det ble ingen ekstra tid. Jeg har mine tvil på at det kunne skjedd noe på 30sekunder uansett siden Manu var best før Terry scora. Så dommeren er ikke nødt til å legge til ekstra tid fordi noen spillere feirer et mål som i Manu-City kampen, enkelt å greit. Det ble der dømt til fordel for Manu, så fort dere taper klager dere på dommeren. Det går ann å ta litt selvkritikk og vise respekt for andre enn seg selv (Dette gjelder alle som sutrer over resultatet) Please a. Du antydet ikke at det var "til fordel" for United. Du antydet at det var direkte hjelp fra dommeren. Jeg tar ikke selvkritikk på vegne av laget. De gjorde en fenomenal jobb på kanskje den vanskeligste bortebanen i England. At de ikke får med seg poeng hjem til Manchester skyldes en hjernedød dommertrio. Forøvrig morsomt at du ber andre vise respekt. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg viser til at det ikke bare er Chelsea som har dratt fordeler av hva dommeren dømmer. United spilte bra defensivt, Chelsea kom sjeldent til noe som helst, så ble avgjort på en dødball. Kunne fort ha blitt 1-0, eller 1-1, da Rooney ble feilaktig blåst av. Kan vise respekt jeg, visst United supporter kan slutte å være så selvgod å tro at de vinner kamper før de i det hele tatt er spilt Endret 9. november 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg viser til at det ikke bare er Chelsea som har dratt fordeler av hva dommeren dømmer. United spilte bra defensivt, Chelsea kom sjeldent til noe som helst, så ble avgjort på en dødball. Kunne fort ha blitt 1-0, eller 1-1, da Rooney ble feilaktig blåst av. Kan vise respekt jeg, visst United supporter kan slutte å være så selvgod å tro at de vinner kamper før de i det hele tatt er spilt Jeg trodde ikke vi kom til å vinne mot Chelsea. Jeg tippa 1-1. Så jeg er ikke selvgod, jeg tror ikke vi banker alle lagene i PL og Cl. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg viser til at det ikke bare er Chelsea som har dratt fordeler av hva dommeren dømmer. United spilte bra defensivt, Chelsea kom sjeldent til noe som helst, så ble avgjort på en dødball. Kunne fort ha blitt 1-0, eller 1-1, da Rooney ble feilaktig blåst av. Kan vise respekt jeg, visst United supporter kan slutte å være så selvgod å tro at de vinner kamper før de i det hele tatt er spilt HAHAHAHA, jeg tror det var de færreste som trodde det igår. Er det noe vi ikke er så er det selvgode for tiden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg viser til at det ikke bare er Chelsea som har dratt fordeler av hva dommeren dømmer. Det blir helt feil å sammenligne situasjoner der dommeren bruker skjønn, og der dommeren gjør direkte feil. Kan vise respekt jeg, visst United supporter kan slutte å være så selvgod å tro at de vinner kamper før de i det hele tatt er spilt Jaha? Kan ikke huske én eneste i United-tråden som trodde vi skulle slå Chelsea. Da lineupen kom ut ble det jo til og med snakk om at Chelsea ville slå oss med kalassifre, så her feiler du totalt. Tilføyer også at jeg ikke ser noe galt i å tro at man vinner en kamp. Endret 9. november 2009 av Points Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Konklusjon: United burde vunnet 5-0 om ikke det var for dommeren som heide på Chelsea (som alle dommere gjør, spesielt i CL) og at Drogba skulle hatt rødt kort først for filming og livsfarlig spill og deretter for å ha rivd ned Wes Brown som det er så mange bevis på. Alle enige da? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Konklusjon: United burde vunnet 5-0 om ikke det var for dommeren som heide på Chelsea (som alle dommere gjør, spesielt i CL) og at Drogba skulle hatt rødt kort først for filming og livsfarlig spill og deretter for å ha rivd ned Wes Brown som det er så mange bevis på. Alle enige da? Haha, nei. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Konklusjon: United burde vunnet 5-0 om ikke det var for dommeren som heide på Chelsea (som alle dommere gjør, spesielt i CL) og at Drogba skulle hatt rødt kort først for filming og livsfarlig spill og deretter for å ha rivd ned Wes Brown som det er så mange bevis på. Alle enige da? Hvis du er så hårsår når det kommer til diskusjon, så anbefaler jeg deg et annet sted enn www.diskusjon.no Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Jaha? Kan ikke huske én eneste i United-tråden som trodde vi skulle slå Chelsea. Da lineupen kom ut ble det jo til og med snakk om at Chelsea ville slå oss med kalassifre, så her feiler du totalt. Jeg mener jo ikke bare foran denne kampen, men generelt. United er et godt lag, men som alle andre kan de og ha en dårlig dag Tilføyer også at jeg ikke ser noe galt i å tro at man vinner en kamp. Selvfølgelig ikke, kommer jo helt ann på hvem motstanderen er. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg mener jo ikke bare foran denne kampen, men generelt. United er et godt lag, men som alle andre kan de og ha en dårlig dag Men er det virkelig så unaturlig å tro at laget med 3 strake PL-titler, 2xCL-finale, WC, 2xLC og 2xCS på de 3 siste sesongene vinner kamper generellt? Jeg greier bare ikke helt forstå tankegangen her. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Er det fortsatt ingen som har noe bevis på at Wes Brown ble revet ned? Endret 9. november 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg så det når kampen ble spillt, SAF så det, Wes Brown kjente det. Jeg klarer ikke å finne et klipp som viser situasjonen nå, men skal prøve å rote frem et i morgen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Jeg stoler jaggu ikke mye på SAF og Brown i den situasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå