Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wisbatov, det er unødvendig å angripe ham på denne måten bare fordi han mener at Evans burde ha fått rødt kort. Folk har lov å mene hva de vil uten personsangrep oppstår. Jeg veit at du tilhører et høyere nivå enn det der innlegget.

 

Poenget er at han er opptatt av å markere seg selv, det lyser bitterhet, antageligvis fordi Liverpool ikke presterer i år så føler han at det er vits å blande seg inn i en diskusjon av en kamp han umulig kan ha sett. Jeg tviler på at det er en eneste Chelsea-supporter her som føler at dommeren ødela kampen for dem, og jeg har selv sagt at jeg mener det var et heldig utfall for Chelsea, men at det ikke er noen garanti for at kampen ikke hadde utviklet seg i Chelseas favør selv hvis Rooney hadde scoret. Chelsea hadde mest sannsynlig satt oss under et vanvittig press i løpet av kampen da.

 

@Smågal: Right back at ya.

Vil ikke akkurat kalle det et personangrep heller.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Wisbatov, det er unødvendig å angripe ham på denne måten bare fordi han mener at Evans burde ha fått rødt kort. Folk har lov å mene hva de vil uten personsangrep oppstår. Jeg veit at du er bedre enn det der!

 

Hehe... Eneste feilen Wisbatov gjør er å svare han. Går inn i denne tråden for her er det fritt fram for han å være tøff i trynet mot Unitedsupporterne. Han gjør det jo kun for å prøve å provosere.

Lenke til kommentar

@Smågal: Du prøver jo helt klart å fremprovosere noe med kommentaren din, da det helt klart er flere situasjoner som går Chelseas vei enn Uniteds, men jeg ønsker ikke å lures tilbake på veien der det virker som om jeg påstår at Chelsea på ingen måte kunne ha vunnet denne kampen, for det kunne de, selv om Rooney hadde scoret tidligere i kampen når han ble avblåst for offside. Kamper utvikler seg etter hva som skjer.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Alle kan jo se at det ikke er naturlig å sparke med foten når han går opp slik. Når jeg så reprisen nå, så ser man jo tydelig at han sparker i lufta, etter at han har tatt sats. Dette er ikke naturlig å gjøre i en duell. Greit at han ser på ballen, men likevell sparker han til med foten. Og jeg syns det ser veldig unaturlig å gjøre det, jeg gjør iallefall ikke det når jeg går opp i hodedueller.

 

Edit: Feil quote :(

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar
Venter forøvrig fortsatt på svar fra Nipps. Du slenger ut en påstand, jeg svarer, men du holder kjeft. Vil det si at du innser at du dreit deg ut?

 

Joda, men trenger jeg å sitte her 24/7 da? Må vel være lov til å sove..Og nei jeg vil ikke innse det, kanskje du bør innse det som tydeligvis ikke tåler å tape.

 

Når det gjelder brudd i spillet så er det ikke akkurat påbudt med ekstratid. Som i går da Alex ble byttet inn, det ble ingen ekstra tid. Jeg har mine tvil på at det kunne skjedd noe på 30sekunder uansett siden Manu var best før Terry scora.

Så dommeren er ikke nødt til å legge til ekstra tid fordi noen spillere feirer et mål som i Manu-City kampen, enkelt å greit. Det ble der dømt til fordel for Manu, så fort dere taper klager dere på dommeren. Det går ann å ta litt selvkritikk og vise respekt for andre enn seg selv (Dette gjelder alle som sutrer over resultatet) :)

Lenke til kommentar
Alle kan jo se at det ikke er naturlig å sparke med foten når han går opp slik. Når jeg så reprisen nå, så ser man jo tydelig at han sparker i lufta, etter at han har tatt sats. Dette er ikke naturlig å gjøre i en duell. Greit at han ser på ballen, men likevell sparker han til med foten. Og jeg syns det ser veldig unaturlig å gjøre det, jeg gjør iallefall ikke det når jeg går opp i hodedueller.

 

Edit: Feil quote :(

jeg har ikke sett noen andre gjøre det heller. Og det kommer to påstander her, hvor den ene er morsommere enn den andre.

1: "Han ser jo på ballen!!!"

Og så? Herreminhatt så naive folk er som seriøst tror at Evans verken har hørsel eller sidesyn. Det er ikke NOE problem for Evans å vite at Drogba kommer, og når han kommer.

2: "Evans gjør jo ikke sånn!!!"

Det er rett og slett idiotisk å si sånn. For alt vi vet så har Drogba provosert og irritert Evans hele kampen igjennom. Dessuten så oppfører spillere seg forskjellig i forskjellige typer kamper. Det er stor forskjell på å spille mot Chelsea og å spille mot Bolton. Det er et helt annet aggresjonsnivå og en helt annet "tenthet" når du spiller mot et storlag som er den største favoritten til å ta seriegullet fra deg etter tre år.

 

 

For øvrig, så er Drogba skadet etter karatesparket. Hadde Evans sparket ned noen andre enn Drogba

 

Jeg tipper rett og slett at dommeren ikke så sparket (På samme måten som at dommerne ikke så at Drogba var i offside på målet, og at Cole oppheva offsiden til Rooney), og dermed dømte for filming eller for sen takling.

 

Hadde det vært noen som helst andre enn Drogba som ble sparka ned på den måten, hadde det aldri vært noen tvil blant de som så kampen. Hadde Ivanovic sparka ned Rooney på den måten (uten å se på ballen...), hadde dere krevd lynsjing.

 

Mener du at det hadde vært fortjent med en 0-1 seier til United da ?

 

Kommer ann på om de hadde scora eller ei, men ellers syns jeg United laget var noe dritt. Som klaget og klaget, noen som skulle hatt gultkort for den sytinga si..

Så vidt jeg vet FIKK Rooney gult kort for sytinga si. Så det er ikke noe å klage på.

Lenke til kommentar

Joda, men det får da være grenser. Skulle vært gult etter min mening, når man syter over vær eneste avgjørelse. Dessuten var det feil med gult til Drogba, Evans skulle kanskje hatt direkte rødt. Det sparket var stygt, selvom det ikke var med vilje. Den episoden med Carvalho og Evans var riktig å gi gult syns jeg, til begge to for usportslig oppførsel.

Endret av Nipps
Lenke til kommentar
Chelsea skulle spilt 20min med 1 mann mer, synd for Chelsea at dommeren nesten ødela hele kampen for dem.

 

Det der er et av de dummeste innleggene jeg har lest så langt. Håper bare at du kødder for din skyld. Har lyst å skrive mer men orker ikke noe ban for personangrep. Latterlig og provoserende mtp. hva som skjedde i går.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Joda, men det får da være grenser. Skulle vært gult etter min mening, når man syter over vær eneste avgjørelse. Dessuten var det feil med gult til Drogba, Evans skulle kanskje hatt direkte rødt. Det sparket var stygt, selvom det ikke var med vilje. Den episoden med Carvalho og Evans var riktig å gi gult syns jeg, til begge to for usportslig oppførsel.

Søyt Fletcher på dommeren da?

Lenke til kommentar
Joda, men det får da være grenser. Skulle vært gult etter min mening, når man syter over vær eneste avgjørelse. Dessuten var det feil med gult til Drogba, Evans skulle kanskje hatt direkte rødt. Det sparket var stygt, selvom det ikke var med vilje. Den episoden med Carvalho og Evans var riktig å gi gult syns jeg, til begge to for usportslig oppførsel.

Søyt Fletcher på dommeren da?

Absolutt hele tiden. Men han gjorde det ikke TIL dommeren, men for seg selv.

Lenke til kommentar
Joda, men det får da være grenser. Skulle vært gult etter min mening, når man syter over vær eneste avgjørelse. Dessuten var det feil med gult til Drogba, Evans skulle kanskje hatt direkte rødt. Det sparket var stygt, selvom det ikke var med vilje. Den episoden med Carvalho og Evans var riktig å gi gult syns jeg, til begge to for usportslig oppførsel.

Søyt Fletcher på dommeren da?

Absolutt hele tiden. Men han gjorde det ikke TIL dommeren, men for seg selv.

Jeg spurte, Søyt Fletcher PÅ dommeren, han søyt for seg selv om dommeren. Det må da være lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...